mies ei kunnioita esineitäni
Mies saattaa potkaista kengät tieltään, jos ovat vähänkin hänen tiellään. Samoin jos pöydälle jää jokin esine, hän saattaa heittää sen lattialle. , voiveitsi vaikka. Kumma kyllä vain minun esineet ovat tiellä, mutta miehen kasaamat saavat seistä viikko tolkulla pesemättä.
Samoin mies heittäytyy täysin avuttomaksi, jos ostamani juoma vuotaa jääkaapissa, hän heittää juoman lattialle ja jättää valuneen nesteen kaappiin. Ei voi vahingossakaan korjata mitään mikä on minun ostoksista.
Mikä auttaisi tähän. Kyllä minä korjaan toisen asioita, kuten heitän toisen ostamia pilaantuneita ruokia pois, enkä huuda että tuus korjaa.
samoin jos pyykkikone on pessyt enkä ole ehtinyt heti ripustaa, mies heittää ne lattialle , kun taas itse ripustan miehen pyykit. Teenkö väärin vai heitänkö itsekin lattialle?
Kommentit (17)
Asutko oikeasti tuollaisen ihmisen kanssa? Keräilehän tavarasi ja muuta pois, please.
Siis mitä hittoa. Eihän tuo ole mitään aikuisen käytöstä! Mitä se lattialle heittäminen auttaa? Sotkee enemmän vaan. Ihme kakara sulla miehenä.
Kyllä mammat sitten osaa valita upeita miehiä! Onko se mikään pakko muuttaa yhteen ja pysyä yhdessä jos on 13 vuotiaana pussailtu??
Väärin AP, mies ei kunnioita sinua ja sen vuoksi sinun esineitäsikin voi kohdella miten hyvänsä. Vai mitä luulet, jos miehesi asuisi kimppakämpässä jonkun miespuolisen ystävänsä kanssa, luuletko että hän kehtaisi tai haulaisi toimia samalla tavalla kuin sinun kanssasi?
Olet ollut palvelija ja piika tähän asti, miksi se ri enää nappaa? Onko palkka huono?
Niin en uskokaan että käytös tehoaa muihin kuin minuun. Minut on kotona alistettu aikoinaan, joten minulle ei ole tullut sellaista auktoriteettia luonteeksi. Uskon, että jos mies asuisi jonkun muun kanssa, kukaan muu ei antaisi tehdä noin vaan sanoisi napakasti jotain.
Jos yritän sanoa, että voisihan hän itse korjata kun huomaa, niin hän ei ole niitä.ostanut tai vastaavaa on vastaus.
En ymmärrä miksi mies haluaa alistaa minua .
No mitä helvettiä nyt taas, et kai tosissasi ole katsellut tuollaista?! Mä en oikeasti tajua kuinka miehenkipeä pitää ihmisen olla, että jaksaa asua tollasen ääliön kanssa vaan sen takia, ettei olis yksin.
Nyt sanon rumasti, mutta sitä saa mitä tilaa.
Huokaus. Eroa tai lopeta valitus, oma valinta.
Muuta pois tuollaisen miehen luota.
Jos jäät, tulee se päivä, kun sinutkin heitetään vaikka seinään, jos olet tiellä. Tai pahempaa.
Alahan etsiä asuntoa.
Sinä olet laumassa alempana.
Hyväksy osasi tai poistu laumasta.
t. susi
Passiivis-agressiivista käytöstä. Kohta ei riitä enää sun tavaroiden kaltoinkohtelu vaan alkaa kohdella sua kaltoin, koska ei kunnioita ja arvosta sua. Minä jättäisin moisen kakaran omiin oloihinsa. Älä herrantähden mahdollista sen käytöstä passaamalla sitä. Oma kämppä hakuun tai mies ulos jos kyseessä on sun asunto.
Vie kaikki esineesi johonkin toiseen asuntoon johon miehellä ei ole avainta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä nyt taas, et kai tosissasi ole katsellut tuollaista?! Mä en oikeasti tajua kuinka miehenkipeä pitää ihmisen olla, että jaksaa asua tollasen ääliön kanssa vaan sen takia, ettei olis yksin.
Nyt sanon rumasti, mutta sitä saa mitä tilaa.
Hän alistaa sinut koska pystyy.
Yksi parisuhdeväkivallan muoto, edeltää fyysistä käsiksikäymistä. Googlaa myös mm henkinen väkivalta. Ja samantien nettiturvakoti ja naisten linja.
Mitä hän vastaa kun kysyt syytä käytökselle?