Keksitään mahdollisimman ärsyttäviä lauseita!
Kommentit (53)
Ei tää yhteiskunta niin pyöri että..
Tuliko jollekin muka yllätyksenä, että...
"En minä ole vallanhimoinen."
Ihminen, joka shoppailee työpaikan töitä ja komentelee muita sen kun ehtii.
"Rakkaudesta se hevonenkin potkii"
Tämän viisauden kertoi opettaja sen jälkeen kun sain vihdoin kerättyä rohkeuteni ja avauduin kuinka luokkalaiseni (pojat siis) kiusasivat, haukkuivat ja vittuilivat koko ajan. Aloin vihata koko lausetta.
Ajattelisit nyt omilla aivoillasi!
Jokainen järjissään oleva tajuaa, että...
-Ei millään pahalla, mutta....
Ei siihen mitään hyvääkään voi sanoa perään.
Vierailija kirjoitti:
Kättärillä etupylly hajos mut onneksi meillä on rakkauspakkaus nyt!
Siis onko joku sanonut oikeesti joskus näin ääneen?? :D
Itku pitkästä ilosta.
- Ihan niin kuin ei saisi iloita mistään. Aivan kammottava sanonta. Onkohan vastaavaa lausetta missään muussa kielessä? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Itku pitkästä ilosta.
- Ihan niin kuin ei saisi iloita mistään. Aivan kammottava sanonta. Onkohan vastaavaa lausetta missään muussa kielessä? Tietääkö joku?
Kellä onni on sen kätkeköön.
Jaa miksi ihmeessä me suomalaiset olemme synkkyyteen vaipuvia... Ihmettelen vaan kun luen nuo kaksi viisasta sananlaskua....
Follaa mua iigees niin mä follaan sua bäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itku pitkästä ilosta.
Kellä onni on sen kätkeköön.
Jaa miksi ihmeessä me suomalaiset olemme synkkyyteen vaipuvia... Ihmettelen vaan kun luen nuo kaksi viisasta sananlaskua....
Miten väärin voi sanonnat edes käsittää hahah! :D
Pitäsköhän sitä tämän äipän lähteä lenkille kun on vastaleipastua broitskupiirakkaa masu pullollaan ja koiruudetkin jo odottaa. Voishan sitä samalla reissulla hakea meidän neidin, joka on eppuluokkalainen, koulusta. Meidän neitin voiskin noutaa kera kummitustädin. Sitten tämän päivän jälkeen koko poppoo lomille lomps, eikä tarvii mennä pitkilleen röihin.
Eiks kaikki muka oo feispuukissa. Siis kamoon!
Vierailija kirjoitti:
Vauva on äidin silmäterä.
Yhdessä leffassakin oli silmäterä. Leffa oli Luis Bunuelin "Andalusialainen koira".
Kaikki kuules/lueppas/otappa yms yms
Joka muuta väittää, pettää itseään.