Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motivaatiota laihdutukseen

Vierailija
11.07.2016 |

Olen laihduttanut jonkun verran mutta lisämotivaatio ei olisi nyt pahitteeksi.

Kertokaa omia tarinoita; miten, missä ajassa, pituus ja paino yms. Linkatkaa varsinkin ruokavalioon liittyviä hyviä laihdutusblogeja, mielellään sellaisia joissa on paljon kuvia.

Itse nyt 170/67. Vielä loppurutistus, 58kg olisi ok, niin olisi pari kiloa varaa saada lisää elopainoa kun yrittää löytää oikean ruokamäärän painon ylläpitoin. N 15-18kg on jo lähtenyt, en ole 100% varma alkupainosta koska vaaka ahdisti liikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa painiva täällä. Mimat nyt 164 cm ja 63 kg, vielä sellaiset kymmenisen kiloa pitäisi saada pois. Motivaation vaan täysin kadoksissa. :( Paino ei liiku mihinkään... Tai oikeastaan sahaa pari kiloa ylös, sitten taas alas... Ylös ja alas :(

Vierailija
2/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ehkä olenkin vaan hiljaa, kun tuo olisi jo alle ihannepainoni (68-70 kg). 173/86

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo laihduttanut tuon 15-18 kiloa, niin itse keskittyisin pitämään painon nykyisissä lukemissa pari kuukautta ennen kuin jatkaisin laihdutusta.

Oma laihduttamiskokemus: Olin mitoissa 74/163 ja sain painoa pudotettua 10 kiloa 2,5 kuukauden aikana. Punnitsin kaikki ruoat ja kirjasin ne kalorilaskuriin, liikuin paljon, punnitsin itseni joka päivä, mittasin ympärysmittani säännöllisesti ja join joka päivä vähintään 1,5 litraa vettä.

Ikävä kyllä, laihdutuksen lopetettuani en opetellut syömään kuten uudessa painossani olisi pitänyt. Reilun vuoden kuluttua olin samoissa mitoissa kuin ennen laihdutusta.

Joo, ei tämä mikään maata mullistava tieto ole, että vaikeinta onkin saada pidettyä paino laihdutuksen jälkeisessä painossa.

Oma keventymisprojekti on myös aloitettu ja nyt tavoitteena on olla syyskuun loppuun mennessä 64-kiloinen ja vuoden loppuun mennessä edelleenkin 64-kiloinen (mahdollisesti sen jälkeen pyrkiä muutama kilo alaspäin).

Vierailija
4/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, jääkö susta enää mitään jäljelle jos kutistut noin kepeäksi?

Vierailija
5/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsestäsi kuva bikineillä/alusvaatteilla ja liimaa jääkaapin oveen :D Voin vakuuttaa että toimii....

Vierailija
6/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita vaan tajuta. Siinä olisi 58kg jäljellä. Erittäin sopiva paino tuon pituiselle.

Vierailija
7/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita vaan tajuta. Siinä olisi 58kg jäljellä. Erittäin sopiva paino tuon pituiselle.

Ai, en tiennytkään että sopivan painon tietää automaattisesti näkemättä. Luulin että ruumiinrakenne näyttelisi merkittävää osaa, ehkä se ei sitten teekään niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi