Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sports Tracker sykevyö? Kokemuksia?

Vierailija
11.07.2016 |

Onko kenelläkään kokemuksia Sports Trackerin sykevyöstä? Onko mistään kotoisin? Olen alkanut liikkua huomattavasti entistä enemmän, mutta en koe että tarvitsisin erillistä rannekellosykemittarihässäkkää, sillä lenkillä on aina puhein mukana. Tää uusi versio kävisi uinnissakin!

http://www.suunto.com/fi-FI/Tuotteet/Sykevyot/Sports-Tracker-Smart-Sens…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin Polar ranteessa kuin vyö rinnan ympärillä!

Vierailija
2/13 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Polarin sykemittarit ja esim. just se A360 on NIIIIIN rumia! Jos ostaisin ranteesta mittaavan aktiivisuusmittarin, ostaisin Garminin. Tai sitten Suunnon jonkun pro-kellon :) Ja matkan mittaamiseen tarvitaan laite, jossa on gps, eli silti pitäisi olla puhelin mukana... Mieluummin siis tuollainen 70e vyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, minuakin kiinnostaa!

Vierailija
4/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Polarin H7 -sykevyö? Onko siitä kokemuksia? Polar Beat -ohjelman tarvitsee ilmeisesti puhelimeen kaveriksi. Play-kaupassa oli monella sovelluksen toiminnasta huonoja kokemuksia, mutta uusi versio ehkä parempi?

Vierailija
5/13 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, olen harkinnut hankintaa mutta vielä mietin, että onko tarpeellinen...

Vierailija
6/13 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
7/13 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kokemuksia?

Vierailija
8/13 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Polar M600 kellon. Olen ollut tosi tyytyväinen. Aiemmin oli sport trackerin sykevyö. Polar voittaa 6-0. Ohjelmisto paljon parempi ja käyttö on paljon mukavampi ranteessa kuin rinnassa. Iso plussa on myös että kulkee aina mukana.

Vierailija
9/13 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto - tähän kaivataan kommentteja! Jos laite sisältäisi myös toiminnon joka kertoisi unen määrästä ja laadusta, niin olisi huippua!

Vierailija
10/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Sports trackerin sykevyötä nyt 4 kk. Ongelmia on sykevyön ihokontaktissa: sykevyön kontaktien pintaan jää ihosta rasvaa, joka aiheuttaa sen, että sykkeen arvot heittelevät 100 ja 250 välillä. Valmistajan neuvo on, että pitää pestä Fairylla aina lenkin jälkeen. Se kyllä auttoi. Olen käytyänyt Polarin sykevyötä ja rumaa rannekella vuosia, eikä koskaan ole ollut vastaavia ongelmia.

Vierailija
11/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M430 ranteessa aina.

Vierailija
12/13 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku

Vierailija
13/13 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia Sports Tracker näyttää erilaisia suoritusmääriä puhelimessa ja tabletissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä