Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kääk, mitä mä nyt teen?!?

Vierailija
27.02.2006 |

Olen ollut suhteessa varattuun mieheen (joo, tyhmää tiedän) parin vuoden ajan. Olen ajatellut, että pysyköön vaimonsa luona, mulle kelpaa hyvin tällainen suhde. Nyt äijä kuitenkin ilmoitti kertoneensa vaimolle musta ja mies aikoo myös erota...

Olen harrastanut näitä varattuja miehiä ihan vain siksi, että niistä pääsee helposti eroon ja niiden kanssa suhde on yhtä juhlaa. Saan aina lahjoja, hyvää seksiä ja mies on aina hyvällä tuulella jne.

Kuinka mä nyt sanon miehelle, etten halua sen kanssa yhtään mitään enempää? Mies on yrittänyt soittaa tunnin aikana yli 15 kertaa enkä mä raukkis ole edes vastannut. Vaimo on varmaan heittänyt äijän ulos...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun toisen hoidon sun tilalle,kun on vaimoansakin pettänyt niin miksei sitten sinuakin..

Vierailija
2/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jonkun toisen hoidon sun tilalle,kun on vaimoansakin pettänyt niin miksei sitten sinuakin..

Mä en halua ketään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vastuullinen ja anna kollille koti. Ei se kauan sun luona pysy, joten turha huolehtia. Ei kolli tapojansa muuta.

Vierailija
4/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopeta varattujen miesten käyttö.Ennen pitkää sullakin paha olo.

Vierailija
5/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette rikkoneet jo yhden perheen, toivottavasti se mies rikkoo sunkin perhees! Lapsiparat!