Voi kääk, mitä mä nyt teen?!?
Olen ollut suhteessa varattuun mieheen (joo, tyhmää tiedän) parin vuoden ajan. Olen ajatellut, että pysyköön vaimonsa luona, mulle kelpaa hyvin tällainen suhde. Nyt äijä kuitenkin ilmoitti kertoneensa vaimolle musta ja mies aikoo myös erota...
Olen harrastanut näitä varattuja miehiä ihan vain siksi, että niistä pääsee helposti eroon ja niiden kanssa suhde on yhtä juhlaa. Saan aina lahjoja, hyvää seksiä ja mies on aina hyvällä tuulella jne.
Kuinka mä nyt sanon miehelle, etten halua sen kanssa yhtään mitään enempää? Mies on yrittänyt soittaa tunnin aikana yli 15 kertaa enkä mä raukkis ole edes vastannut. Vaimo on varmaan heittänyt äijän ulos...
Kommentit (5)
Vierailija:
jonkun toisen hoidon sun tilalle,kun on vaimoansakin pettänyt niin miksei sitten sinuakin..
Mä en halua ketään...
ap
Ole vastuullinen ja anna kollille koti. Ei se kauan sun luona pysy, joten turha huolehtia. Ei kolli tapojansa muuta.
Olette rikkoneet jo yhden perheen, toivottavasti se mies rikkoo sunkin perhees! Lapsiparat!
jonkun toisen hoidon sun tilalle,kun on vaimoansakin pettänyt niin miksei sitten sinuakin..