Tilasin junalipun puhelimeen ja puhelin meni rikki
Näkeväthän konnarit kuitenkin, että maksettu on vai pitääkö tässä jotain toimenpiteitä tehdä. Viestithän ovat puhelimessa eivät SIM-kortilla, ainakin minulla.
Lähtö perjantaina.
Kiitos, jos jollain kokemusta tällaisesta tilanteesta!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en osta lippua noin paljon etukäteen. Mutta miten meinasit että konnarit näkis sen olevan maksettu niin vain jos sulla ei ole näyttää mitään todistetta? Vaikka ne näköiset paikka on maksettu niin eihän ne voi tiedä oletko juuri sinä maksanut sen. En tiedä voiko siitä jostakin tunnisteesta olla apua.
Jos haluaa halvemman lipun, se kannattaa nimenomaan ostaa mahdollisimman paljon etukäteen.
Ohis
Siihenhän pitää ostettaessa laittaa se omakeksimä tunniste, esim. puhelinnumero. Mun käsittääkseni sen saa noudettua sillä tunnisteella esim. aseman automaateista.
22 on siis eri "Ohis" kuin aikaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia pitäisi aina laittaa se ruksi siihen kohtaan, että lippu lähetetään myös sähköpostiin. Silloin ei mitään väliä vaikka puhelin hajoaisi, lippu on aina tallessa sähköpostissa. No mutta osa ihmisistä on tyhmiä, ehkä nyt opit kantapään kautta kun joudut maksamaan lipun hinnan uudelleen.
Oletpa epäkohtelias.
Onneksi lipun saa pyytämällä VR:ltä, kuten joku jo kirjoittikin.
Ohis
Ehkä saakin, mutta mielestäni tuosta palvelusta pitäisi veloittaa vähintään lipun hinta tuplana. Miksi ihmeessä asiakaspalvelua kuormitetaan tuollaisilla idiooteilla jotka eivät osaa pitää puhelintaan ehjänä tai tilata lippua sähköpostiin.
Lipun hinta tuplana? Siis alkuperäinen lippu + 2 x uusi lippu = 3 x hinta yhteensä. Halvemmaksi tulisi ostaa yksi uusi lippu. Et ole nähtävästi mikään järjen jättiläinen kyllä itsekään. Vr on muuten itsekin siinä mielessä syypää että on pakottanut kaikki ihmiset sähköiseen asiointiin joten jos joku ei osaa niin joutavat auttaa ja opettaa niin kauan että oppii. Tsemppiä ap, eiköhän se selviä.
Tietenkin, sehän se tarkoituskin on, että tulisi halvemmaksi ostaa uusi lippu. Se uuden lipun ostaminen kun ei vie vie asiakaspalvelun työaikaa, toisin kuin tälläinen typerä oma moka. Jos itse mokaa niin kyllä siitä pitäisi joutua maksamaan.
Toi on pakko olla provo. Ei kellään oikeasti ole noin idioottimaisia ehdotuksia. Palvelumaksu kalliimpi kuin uusi tuote! Salli mun nauraa;-) Sitä paitsi sen uuden lipun voi ostaa samasta asiakaspalvelusta samalla puhelumaksulla jolloin työtä tulee ihan yhtä paljon.
Tuota en tiennyt, että soittamalla voi tilata lipun. Sellainen pitäisi lopettaa samantien, kuten myös lipunmyynti junissa/asemilla jne. Jokaisella on puhelin jolla pääsee nettiin ja voi sillä ostaa lipun. Kaikessa pitäisi siirtyä nykyaikaan ja käteisen käyttö lopettaa kokonaan. Ja jos ei mukamas osaa käyttää nykytekniikkaa, niin olisi jo aika kuolla pois (lapsia ei lasketa tähän).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia pitäisi aina laittaa se ruksi siihen kohtaan, että lippu lähetetään myös sähköpostiin. Silloin ei mitään väliä vaikka puhelin hajoaisi, lippu on aina tallessa sähköpostissa. No mutta osa ihmisistä on tyhmiä, ehkä nyt opit kantapään kautta kun joudut maksamaan lipun hinnan uudelleen.
Oletpa epäkohtelias.
Onneksi lipun saa pyytämällä VR:ltä, kuten joku jo kirjoittikin.
Ohis
Ehkä saakin, mutta mielestäni tuosta palvelusta pitäisi veloittaa vähintään lipun hinta tuplana. Miksi ihmeessä asiakaspalvelua kuormitetaan tuollaisilla idiooteilla jotka eivät osaa pitää puhelintaan ehjänä tai tilata lippua sähköpostiin.
Lipun hinta tuplana? Siis alkuperäinen lippu + 2 x uusi lippu = 3 x hinta yhteensä. Halvemmaksi tulisi ostaa yksi uusi lippu. Et ole nähtävästi mikään järjen jättiläinen kyllä itsekään. Vr on muuten itsekin siinä mielessä syypää että on pakottanut kaikki ihmiset sähköiseen asiointiin joten jos joku ei osaa niin joutavat auttaa ja opettaa niin kauan että oppii. Tsemppiä ap, eiköhän se selviä.
Tietenkin, sehän se tarkoituskin on, että tulisi halvemmaksi ostaa uusi lippu. Se uuden lipun ostaminen kun ei vie vie asiakaspalvelun työaikaa, toisin kuin tälläinen typerä oma moka. Jos itse mokaa niin kyllä siitä pitäisi joutua maksamaan.
Toi on pakko olla provo. Ei kellään oikeasti ole noin idioottimaisia ehdotuksia. Palvelumaksu kalliimpi kuin uusi tuote! Salli mun nauraa;-) Sitä paitsi sen uuden lipun voi ostaa samasta asiakaspalvelusta samalla puhelumaksulla jolloin työtä tulee ihan yhtä paljon.
Tuota en tiennyt, että soittamalla voi tilata lipun. Sellainen pitäisi lopettaa samantien, kuten myös lipunmyynti junissa/asemilla jne. Jokaisella on puhelin jolla pääsee nettiin ja voi sillä ostaa lipun. Kaikessa pitäisi siirtyä nykyaikaan ja käteisen käyttö lopettaa kokonaan. Ja jos ei mukamas osaa käyttää nykytekniikkaa, niin olisi jo aika kuolla pois (lapsia ei lasketa tähän).
Näköjään sä et näytä tietävän mitään muutakaan vaan elät jossain omassa mobiilikuplassa. Toivottavasti sun puhelin menee jonain päivänä niin juntturaan ettet pääse sillä kuin hätänumeroon niin opit vielä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on puhelin jolla pääsee nettiin ja voi sillä ostaa lipun.
Paitsi yhdellä kolmasosalla väestöstä että ihan sellainen pikku epätarkkuus tuossa lipsahti.
Miten vanhukset selvii lipun ostosta?
Äiti tekee kuolemaa ja siihen loppuu mulla junamatkailut.
Vierailija kirjoitti:
Äiti tekee kuolemaa ja siihen loppuu mulla junamatkailut.
Kuten kirjoitin, jos ei selviä niin ehkä olisi aika harkita siirtymistä mullan alle. Maailma muuttuu ja jos ei pysty muuttumaan mukana on vain haitaksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti tekee kuolemaa ja siihen loppuu mulla junamatkailut.Kuten kirjoitin, jos ei selviä niin ehkä olisi aika harkita siirtymistä mullan alle. Maailma muuttuu ja jos ei pysty muuttumaan mukana on vain haitaksi kaikille.
Kuten nyt kirjoitan! Haista iso paska. Itse joudat sinne mullan alle. Kukaan ei kaipaa ilkimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti tekee kuolemaa ja siihen loppuu mulla junamatkailut.Kuten kirjoitin, jos ei selviä niin ehkä olisi aika harkita siirtymistä mullan alle. Maailma muuttuu ja jos ei pysty muuttumaan mukana on vain haitaksi kaikille.
Hae itsellesi apua, please!
Vr voi pyyhkiä persettään, onneksi on oma auto!
Sanattomaks vetää.
Toivottavasti ap:n ongelma ratkeaa!
Palveluthan ne ovat meitä asiakkaita varten, ei me vr:ää varten. Eli homman pitää onnistua, tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Olen varma, että suurin osa muista ihmisistä ajattelee samalla tavalla. Ehkä eivät jostain syystä kehtaa niin sanoa ääneen, mutta ovat sisimmässään samaa mieltä. Kuten sinäkin, ja tajuat sen kun hieman tutkiskelet itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Olen varma, että suurin osa muista ihmisistä ajattelee samalla tavalla. Ehkä eivät jostain syystä kehtaa niin sanoa ääneen, mutta ovat sisimmässään samaa mieltä. Kuten sinäkin, ja tajuat sen kun hieman tutkiskelet itseäsi.
Niinhän nää narsistit aina kuvittelee olevansa normaaleja. Se sairauden tunto kun puuttuu. Mutta ei se mitää, jatka vaan, me kyllä ainakin yritetään ymmärtää, vaikka raskas ja rasittava tyyppi oletkin.