Miksi ihmiset eivät ole tuntevinaan jos näkevät minut muualla kuin puolison seurassa
Esim , jos näkee kadulla niin liuetaan nopeasti paikalta, mutta jos ollaan yhteisessä illanvietossa niin jutellaan. Onko se vain esitystä koska olen mieheni puoliso ja kaverit ovat miehen kautta?
Muutenkin olen kyllä kohdannut ihmisiä, jotka tumnen jonkun kautta, mutta jos näen sattumalta vaikka uimahallissa niin yksikin kiirehti nopeasti kaappien taa, vaikka näki minut.
Kommentit (2)
Mulla on melko hyvä kasvomuisti, mutta aivan onneton nimimuisti. Tunnistan ihmiset oikein hyvin silloin, kun he ovat siinä yhteydessä, missä olen heidät tottunut näkemään. Muissa tilanteissa saatan miettiä, että olipa tutun näköinen, mutta en pysty muistamaan, oliko kyse jostain asiakkaasta, työn puolesta tuntemastani ihmisestä, jonkun lähialueen koiran omistaja vai yksinkertaisesti vain telkkarista tuttu naama. Mutta kun näen henkilön palaverissa, lääkärintakki päällä sairaalassa, koiransa kanssa tai uutisia lukemassa televisiossa, niin tiedän heti, kuka on kyseessä.
Olet vain välttämätön paha, joka tulee miehen mukana.