Miten saada parisuhde, jos on täysin kokematon melkein kolmekymppinen mies?
Olen vähän vaille kolmekymppinen neitsyt ja täysin seurustelukokematon mies. En ole harrastanut seksiä enkä seurustellut ikinä, sillä olen nuorempana ollut todella ujo, epäsosiaalinen ja masentnut ja halunnut keskittyä kouluun ja työn tekoon. Satunnainen seksikään ei oikein kiinnosta minua. Nyt minulla pyyhkii ihan hyvin, on vakiduuni, kavereita jne. Mutta parisuhdetta en ole ikinä onnistunut saamaan, vaikka miten olen yrittänyt tai ollut yrittämättä. Parikin kertaa on käynyt niin, että kun hyvin edennyt tapailu on edennyt siihen pisteeseen missä aletaan puhua suhteista yms henkevistä asioista naiset ovat kummasti pistäneet täysin hyvin alkaneet jutut poikki, kun olen kertonut heille kokemattomuudestani. Eivät tietenkään ole maininneet syyksi kokemattomuuttani mutta olen ihan varma että juuri siksi he ovat panneet poikki.
Onko minun juna jo mennyt vai miten minä voisin sitten saada suhteen? En tahtoisi sentään ihan kokemattomana neitsyenä kuolla, ja halauaisin myös perustaa perheenkin jossain vaiheessa. Mies29
Kommentit (69)
Itse en ole vielä keksinyt ja olen sinua kymmenen vuotta vanhempi.
Ei kokemattomuuden pitäisi olla kenellekään este. Etsi itsellesi nainen, joka haluaa miehen, jolla ei takuuvarmasti ole mitään seksitauteja.
Ei ikinä kannata kertoa kokemattomuudestaan naisille, vaikka täysin epäloogista niin se on naisille ylitsepääsemätön turnoff.
Kai se jotenkin liittyy siihen että naiset miettii että jos mies ei ole kelvannut naisille niin en minäkään kelpuuta, esivalinta ei täyty?
Täällä 28v kokematon nainen ja lukemattomat pakit olen saanut kun on paljastunut etten ole ikinä seurustellut. Toivon että löytäisin kaltaisesi miehen ja tuskin olen ainoa.
Onhan noita kokemattomia aikuisia naisiakin, eikö olisi kiva opetella yhdessä. Netti voisi olla hyvä paikka etsiä seuraa, kerro avoimesti olevasi kokematon parisuhteiden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä kannata kertoa kokemattomuudestaan naisille, vaikka täysin epäloogista niin se on naisille ylitsepääsemätön turnoff.
Kai se jotenkin liittyy siihen että naiset miettii että jos mies ei ole kelvannut naisille niin en minäkään kelpuuta, esivalinta ei täyty?
Kokemattomuudesta jää kumminkin kiinni viimeistään sänkyyn mennessä. Pitääkö hieman kokemusta hankkia ensin ammattilaiselta?
M27
Mun mies on nyt 30 ja ollut vain yhden naisen kans ennen mua.Eipä tuo oo ikinä kyllä haitannut.Parempi kokematon ku joku playboy :-)
Ei mulle miehen kokemattomuus olisi mikään turnoff JOS siis mies olisi muuten minulle sopivaa tyyppiä. Eli siis jos sattuisin kiinnostumaan/ihastumaan johonkin mieheen niin ei sillä olisi merkitystä onko neitsyt vai ei. Ehkä jopa hienompaa löytää toinen kokematon vierelle niin voisi sitten yhdessä opetella ja tutustua ilman mitään entisten suhteiden haamuja.
Ei varmastikaan kannata kuitenkaan kuuluttaa heti ekalla tapaamisella kokemattomuuttaan vaan tuoda se esille sitten kun on pidempään treffailtu ja opittu tuntemaan toista ja sitten jos se tulee puheeksi.
T. n24
No mun syy miks neitsyet ovat turnoff on lähinnä se, että kun ne pääsee seksin makuun, alkaa heitä kuitenkin kiinnostaa myös muut naiset kokeilumielessä.
Valitettavasti naiset joskus 20+ -iässä etsivät lähinnä jotain kokenutta jännämiestä ja ihmettelevät sitten perheen perustettuaan, että kun ei se mies olekaan velvollisuudentuntoinen vaipanvaihtaja. Voisin kuvitella helpoimmin onnistuvan, jos nainen on jo tällaisiin miehiin kyllästynyt eli vähintään ehkä kolmekymppinen? Siinä vaiheessa elämänarvojen ykkösenä ei käytännössä enää olekaan se, kuinka cool ja sängyssä menestynyt mies on.
Vierailija kirjoitti:
No mun syy miks neitsyet ovat turnoff on lähinnä se, että kun ne pääsee seksin makuun, alkaa heitä kuitenkin kiinnostaa myös muut naiset kokeilumielessä.
Eikö tuo nyt ole jo "hieman" kulunut läppä?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset joskus 20+ -iässä etsivät lähinnä jotain kokenutta jännämiestä ja ihmettelevät sitten perheen perustettuaan, että kun ei se mies olekaan velvollisuudentuntoinen vaipanvaihtaja. Voisin kuvitella helpoimmin onnistuvan, jos nainen on jo tällaisiin miehiin kyllästynyt eli vähintään ehkä kolmekymppinen? Siinä vaiheessa elämänarvojen ykkösenä ei käytännössä enää olekaan se, kuinka cool ja sängyssä menestynyt mies on.
No eihän tuossa nyt taas ole mitään järkeä. Nainen on ensin pilaillut itsensä joidenkin "jännämiesten" kanssa ja sitten pitäisi vielä saada koskematon kultakimpale vanhoille päiville. Eihän sellaisella naisella ja kokemattomalla miehellä ole mitään yhteistä, täysin eri maailmoista. Ei toimi alkuunkaan.
Myönnän, että itse nuoruudessani kiinnostukseni lopahti yhden miehen kohdalla, kun hän kertoi,
ettei ole harrastanut aikasemmin seksiä eikä juurikaan seurustellut. En osaa tarkalleen sanoa, miksi kiinnostukseni lopahti täysin. Ehkä silloin ajattelin, että "en jaksa alkaa opettaa kaikkea toiselle". Ehkä tuntui jotenkin "tyhmältä" olla siten, että nainen (eli minä) olisin ollut "opettajana" ja mies se "heikompi, oppilaana oleva". Näin siis ajattelin silloin ja nyt ymmärrän, ettei se välttämättä juuri niin mustavalkoista olisi. Enhän koskaan tiedä, kuinka hyvä "sänkyjen valtias" miehestä olisi kuoriutunut?
Nykyään (olen 28v) ajattelen siten, että toimin silloin väärin. Enää en toimisi samoin. Tsemppiä sinulle ap. Kirjoituksesi perusteella sinulla näyttää olevan monikin asia elämässäsi hyvin. Oletkin varmaan jo kokeillut erilaisia nettineittailuja? (En nyt tarkoita mitään tinderiä, missä ymmärtääkseni ollaan vaan seksin perässä?!) Olisiko ystävilläsi jotain illanistujaisia tms.? :) Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemattomuuden pitäisi olla kenellekään este. Etsi itsellesi nainen, joka haluaa miehen, jolla ei takuuvarmasti ole mitään seksitauteja.
Hakeeko naiset tuolla perusteella miestä elämänkumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on hieman erikoinen yleistys, koska on myös paljon pareja, jotka ovat toisilleen ensimmäiset, tai jompikumpi on ekassa suhteessaan, tavattu esim teineinä ja päädytty naimisiin asti. Miksi se vanhemmilla neitsyillä menisi siihen että kun seksin makuun pääsee, pitäisi saada maistaa puolta kylää? Se on persoonakohtainen juttu ja yleensä sellaiset tyypit, joille se yksi ei riitä, eivät jää kovin vanhoiksi neitsyiksi. Jos tuo uskollisuus on oikeasti sinulle se määrittävä tekijä, niin ennemmin olisin huolissani niistä miehistä, joilla niitä kokemuksia on paljon. Naiset ovat naiiveja jos luulevat voivansa taltuttaa sellaisen pilluhaukan, koska sellaisille miehille maailma on pilluja täynnä. Aina tulee uusia ja he osaavat niitä hyödyntää. Ei niiden tarvitse jäädä yhteen kiinni, eivätkä he sitä usein edes halua. Se viehätys on juuri siinä uuden saalistamisessa. Nämä miehet ovat usein myös äärimmäisen hyviä vakuuttelemaan naisille päinvastaista, eli kertomaan heille juuri sen mitä he haluavat kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on hieman erikoinen yleistys, koska on myös paljon pareja, jotka ovat toisilleen ensimmäiset, tai jompikumpi on ekassa suhteessaan, tavattu esim teineinä ja päädytty naimisiin asti. Miksi se vanhemmilla neitsyillä menisi siihen että kun seksin makuun pääsee, pitäisi saada maistaa puolta kylää? Se on persoonakohtainen juttu ja yleensä sellaiset tyypit, joille se yksi ei riitä, eivät jää kovin vanhoiksi neitsyiksi. Jos tuo uskollisuus on oikeasti sinulle se määrittävä tekijä, niin ennemmin olisin huolissani niistä miehistä, joilla niitä kokemuksia on paljon. Naiset ovat naiiveja jos luulevat voivansa taltuttaa sellaisen pilluhaukan, koska sellaisille miehille maailma on pilluja täynnä. Aina tulee uusia ja he osaavat niitä hyödyntää. Ei niiden tarvitse jäädä yhteen kiinni, eivätkä he sitä usein edes halua. Se viehätys on juuri siinä uuden saalistamisessa. Nämä miehet ovat usein myös äärimmäisen hyviä vakuuttelemaan naisille päinvastaista, eli kertomaan heille juuri sen mitä he haluavat kuulla.
ja tutkimuksetkin tukevat, että avioliitot kestää parhaiten jos on ensimmäinen seksipartneri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tutkimuksetkin tukevat, että avioliitot kestää parhaiten jos on ensimmäinen seksipartneri.
Varsinkin, jos naisella ei ole muita seksipartnereita.
Vierailija kirjoitti:
Pelimieskirjat ja erityisesti ns. mystery method ovatkin oikeassa? Naisia isketään luomalla esivalintatilanne, jossa nainen näkee sinut kysyttynä miehenä ja kohta nainen näkee sinut niin komeana ja ihmeellisenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko naiset tuolla perusteella miestä elämänkumppaniksi?
Minä olen tautikammoinen, joten kokematon mies olisi meriitti.
(Aloittajalle olen liian vanha.)
Seuraan mielenkiinnolla.
M27