Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kotiasu teillä on näin kesäisin?

Vierailija
11.07.2016 |

Talvella on aina jotkut pieruverkkarit, mutta mites kesällä? Nakuna?:)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakuna aina kun voi, oli kesä tai talvi.

Vierailija
2/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti. Tykkään jotenkin kierolla tavalla siitä että jos naapurit sattuukin  vaikka pienen vilauksen rinnoistani näkemään. Masturboinkin joskus niin että verhot ovat aivan pikkuriikkisen auki, jotta vastapäisen talon yläkerrasta (asun itse 2. ylimmäisessä) voi nähdä mitä teen, mutta ei kuitenkaan mitään yksityiskohtia. On äärimmäisen kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen inhoama paituli. :D

Vierailija
4/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja löysät silkkihousut. Parasta.

Vierailija
5/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mökillä on hellepäivinä sarong kiedottuna mekoksi tai hameeksi. Sen kanssa  uimapuku, T-paita, toppi ... Viileämpinä päivinä collegehousut ja T-paita/ puuvilla- tai villapaita; myös leggingsit ja tunika löytyy! 

Mä en omista ainuttakaan vaatetta, johon voisi liittää sanan pieru. Lienee luonnekysymys. 

Vierailija
6/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona on ollut useimpina päivinä aika kylmä, joten samoilla pieruverkkareilla on menty nyt kesälläkin. Lämpiminä päivinä päällä toppi ja sortsit. 

Vierailija
7/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mökillä on hellepäivinä sarong kiedottuna mekoksi tai hameeksi. Sen kanssa  uimapuku, T-paita, toppi ... Viileämpinä päivinä collegehousut ja T-paita/ puuvilla- tai villapaita; myös leggingsit ja tunika löytyy! 

Mä en omista ainuttakaan vaatetta, johon voisi liittää sanan pieru. Lienee luonnekysymys. 

Kiitos! En ymmärrä kyseisen sanan käyttäjiä ja pidän heitä heikkoälyisinä.

Vierailija
8/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pierupöksyt ja villasukat. Joku teepaita.

Vierailija
9/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton mekko, minulla on niitä useita. Viileämmällä sitten jotain peittävämpää. Sandaalit kaupungille mennessä, muuten avojaloin koko kesä.

Vierailija
10/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja pierusortsit. 

11/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mekkoja. Enpä kyllä talvisinkaan kotonakaan housuja käytä.

Vierailija
12/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, tunika ja villasukat.

Vierailija
13/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoomekko ja leggingsit. Palelen herkästi ja silloin kiskon päälle vielä neuletakin, villasukkiakin olen joutunut tänä kesänä käyttämään.

Vierailija
14/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset pierukangasshortsit ja joku pierut-paita :D hiukset nutturalla tai pieruletille väännettynä. Laiskoina päivinä pelkkä aamutakki ja/tai alusvaatteet, jos tiedän viettäväni kotona koko päivän.

Vierailija
15/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet treenishortsit, jotka olikin niin pienet ja piukat että en mä niissä kehtaa juosta tai treenata :D Niin pidän niitä ja jotain toppia yleensä kotona.

Vierailija
16/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikooshortsit ja toppi. Alushousut joo, muttei rintsikoita.

Vierailija
17/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru-nakuna

Vierailija
18/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paita ja löysät silkkihousut. Parasta.

Kuulostaa hyvältä. Mutta teetkö silkkihousuissa (tai esim. pellavahousuissa) koti- tai mökkihommia? 

Täällä mökillä kannetaan vesiä, perataan kalaa, loikoillaan laiturilla, poimitaan marjoja, kannetaan puita, välillä käydään uimassa ja sieltä mennään aurinkotuoliin tai kuistille lukemaan ... Eli pukineet on sään ja askareiden mukaan ja mitä käteen tarttuu. Kun käydään kirkolla kaupassa ja muilla asioilla, niin mä puen ihan kunnolliset vaatteet, laitan korut ja huulipunaa :D

Mutta mökillä on päivän mittaan mitä erilaisimpia vaateparsia päällä. Alasti en mene kuin saunaan ja uimaan. Lapsetkin kiusaantuisi, jos äiti istuisi ilkosillaan laiturilla kalaa perkaamassa. 

Kaupungissa on vapaa-ajalla joko lämpimämmät collegehousut tai ohuemmat, esim. pyjamahousut olosuhteista riippuen. Yleensä paljaat jalat, pakkasilla villasukat. Pitkä- tai lyhythihainen trikoopaita. 

Vierailija
19/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso löysä t-paita ja shortsit/pikkarit

Vierailija
20/47 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaituli päällä viipotan