Millainen kotiasu teillä on näin kesäisin?
Talvella on aina jotkut pieruverkkarit, mutta mites kesällä? Nakuna?:)
Kommentit (47)
Culottes-housut ja naruolkaimellinen silkkitoppi, kun kuitenkin pihallakin tulee oltua. En ymmärrä, kuka kehtaa näyttäytyä edes omalle miehelleen "paitulissa" tai "p**ruverkkareissa". Jopa itse sanat ovat ällöttäviä.
T-paita ja paksummat tai ohuemmat verkkarit säätilan mukaan. Kylille lähtiessä siistit ulkoiluhousut tai verkkarit, jos ne eivät ole ihan salonkikelvottomat.
Että minä vihaan tuota pieruverkkarit-sanaa. Kuka pölvästi sen on keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mökillä on hellepäivinä sarong kiedottuna mekoksi tai hameeksi. Sen kanssa uimapuku, T-paita, toppi ... Viileämpinä päivinä collegehousut ja T-paita/ puuvilla- tai villapaita; myös leggingsit ja tunika löytyy!
Mä en omista ainuttakaan vaatetta, johon voisi liittää sanan pieru. Lienee luonnekysymys.
Kiitos! En ymmärrä kyseisen sanan käyttäjiä ja pidän heitä heikkoälyisinä.
:D
Ehkä ovatkin? Tai sitten he ovat juuttuneet kehityksessään johonkin varhaiseen, koprofiliseen vaiheeseen, jossa pissa, kakka, pieru ja muut ruumiintoimintoihin liittyvät asiat tuntuvat erityisen kiinnostavilta ja hauskoilta?
Yksi vaihtoehto on myös se, että ap haluaa olla "ronski" ja se on hänen mielestään suolen toimintaan viittaamista. Tai sitten hän yksinkertaisesti syö niin väärin ja liikkuu niin vähän, että tulee piereskelleeksi verkkareihinsa niin usein ja niin havaittavasti, että niistä tulee pieruverkkarit.
Normaali ihminen piereskelee päivän mittaan n. 20-30 kertaa. Suurin osa pieruista on huomaamattomia ja hajuttomia.
5
Vierailija kirjoitti:
Culottes-housut ja naruolkaimellinen silkkitoppi, kun kuitenkin pihallakin tulee oltua. En ymmärrä, kuka kehtaa näyttäytyä edes omalle miehelleen "paitulissa" tai "p**ruverkkareissa". Jopa itse sanat ovat ällöttäviä.
Kehtaathan säkin käyttää pieruhousuja, ei se culottes nimi pierua tekemättömäksi saa.
Minulla pierukaftaani. Se hulmuaa mukavasti kävellessä.
^Yöpaituli päällä viipottaja ei näyttäydy kenellekään. Ai niin, paituli on usein myös väärin päin päällä. Ahdistaako?
Vierailija kirjoitti:
Että minä vihaan tuota pieruverkkarit-sanaa. Kuka pölvästi sen on keksinyt?
Joku naisia vihaava mies, joka aina haluaa lytätä. Sitten naiset otti sanan haltuun, että lyttäyksestä tehtiin vitsi.
Pieruverkkarit on hyvä sana, se kertoo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Cup-ottelussa-housut on suunnilleen epänaisellisinta mitä tiedän.
Tällä hetkellä vain toppi ja alkkarit. Yleensäkin yläosa on suht sama kuin ihmisten ilmoilla liikuttaessa mutta alaosana ei ole mitään tai sit jotkut colleget. On mulla olemassa olohousut myös mutta nuo kollarit on niin helpot kun ne menee koiralenkillekin päälle. Ei jaksa aina vatkata kolmien eri housujen kanssa päivän aikana. Rintsikoita käytän melkein koko ajan paitsi nukkuessa. Olen tosin koittanut olla vähän enemmän ilman. Tulipa pitkä teksti näin pienestä aiheesta :D
Pukeudun kesällä kotona kaikkiin vanhoihin "parempiin" vaatteisiin. Jos pari vuotta sitten lähdin näillä Seppälän mustilla capreilla kaupunkiin, nyt ne hiukan venähtäneinä saavat kelvata kotihousuiksi. Samoin vähän kulahtaneet t-paidat. Päälle joku ohut trikoinen "villatakki", jos on kylmempää.
Pidän vaatteeni siihen asti, kunnes niihin tulee reikiä tai muuten hajoavat. Näin olen päättänyt, ja päätöksessäni pysyn. Miehen mielipidettä en yleensä vaateasioissa kysele, eikä hän pukeudu sen kummemmin, - miksi minun pitäisi?
Nautin kyllä, kun ostan uuden, minulle sopivan vaatteen, mutta en yleensä juuri ostele kotivaatteita kuin talveksi. Oikeastaan en taida kuulua muutenkaan niihin, jotka rakastavat rätei ja lumpui.
Kävin just koiraa tyhjentämässä ja tytär kyseli, että noinko sä oikeesti tuolla menit?!
Päällä on kulahtanut, mutta vartalon myötäinen t-paita - väärinpäin, kuulemma. Tämmöset löysähköt paukkua säästelemättömät pyjamanhuosut - oikeinpäin, pitkävartiset villasukat. Miehen 10 numeroa mulle liian isot puutarhapistokkaat ja pashiman sipasin hartioille, kun ei ollut rintsikoita yritin peitellä löllymistä ja nöpöttelyä.
Semmoinen kesänaislook. Tukkakin vielä ihan aamusekaisin. Naapuri tuli vastaan metsäpolulla aamutakissa.
Yleensä joku H&M tai Odd Mollyn kevyt tunika/mekko, ei alusvaatteita.
Hihaton mekko, nyt kun lähden kauppaan laitan päälle ohuen puuvolla neuletakin. Ja jalkaan ballerinat. Kun tuun kotiin ja alan maalaamaan puutarhakalusteita päälle farkut ja vanha puuvillapaita. Vaatteet tominnan mukaan.
Mekkoja pidän kotona kesäisin. Talvisin treenitrikoita ja toppeja.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä vain toppi ja alkkarit. Yleensäkin yläosa on suht sama kuin ihmisten ilmoilla liikuttaessa mutta alaosana ei ole mitään tai sit jotkut colleget. On mulla olemassa olohousut myös mutta nuo kollarit on niin helpot kun ne menee koiralenkillekin päälle. Ei jaksa aina vatkata kolmien eri housujen kanssa päivän aikana. Rintsikoita käytän melkein koko ajan paitsi nukkuessa. Olen tosin koittanut olla vähän enemmän ilman. Tulipa pitkä teksti näin pienestä aiheesta :D
Piti vielä sanoa että mulla ei ole kuin kaksi vaatekappaletta joista voisi sanoa että aivan hirveä. Ne on minun miekkoja ja kilpiä menkkaturvotuksessa, läskipäivänä tai jos muuten vaan on huono/epävarma olo. Ovat xxxxl-kokoisia miesten t-paitoja. Lisäksi niillä on tunnearvoa.
Kylmemmällä ilmalla t-paita, collegehousut ja huppari.
Lämpimällä joko lyhyt mekko tai lyhyt hame ja toppi tai t-paita.
Joku nätti ohut mekko.