Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän? Koko ajan tulee uusia haasteita

Vierailija
11.07.2016 |

Tuntuu että selviän vaivoin edellisestä ongelmasta/vastoinkäymisestä/haasteesta kun jo seuraava tulee. En ole moneen viikkoon saanut levätä, nauttia elämästä, rentoutua, viettää vapaapäivää. Joka päivä on joku asia murehdittavana, öisin aivot käy ylikierroksilla kun yrittävät ratkaista ongelmia.

Nyt tuli viikon sisään 3 isoa asiaa (läheisen sairastuminen, auto hajosi, töissä pitää tehdä yksin iso ja tärkeä projekti <- nämä esimerkkejä asioiden suuruuksista, en laita tarkasti ettei tunnisteta) jo edellisten lisäksi ja tuntuu etten kestä enää mitää. En tiedä mistä aloittaa, mieli velloo ahdistuksessa. Mies ei osaa sanoa mitään muuta kuin "kyllä se siitä" yms. tyhjänpäiväistä.
Minkälaisella mentaliteetilla tästä eteenpäin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalle

Vierailija
2/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota niin vakavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taipumusta stressaantua. Töistä lähinnä. Alan heräillä aamuyöstä ja käyn kierroksilla. Olen ottanut tauon töistä. Opintovapaalla. Ja nyt nukun ja olen ok. Samoin isän kuoleman jälkeen olin 2 kk sairaslomalla. En olisi muuten kestänyt.

Pelottaa jo syksy. Uusi työ, jonka tiedän olevan rankkaa. Pelkään että alan taas heräillä

Vierailija
4/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Tulee kaikenlaista ja on ihmisestä kiinni, kuinka selviää. Välillä sitä paskaa tulee niskaan enemmän kuin laki sallii. Koskas tämä elämä olisi sellaista siloiteltua tietä pitkin menemistä?

Vierailija
5/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa mitään.

Auto korjaamolle, hoida työt, lääkärit hoitaa sairaudet. Asioilla on tapana järjestyä.

Pistä asiat oikeisiin mittasuhteisiin, muistan kun pieni keskiluokkainen elämäni hajosi, mies halusi kesken sunnuntailounaan laiton erota, illalla oli jo pakannut tavaransa ja lähtenyt, telkkari sattui olemaan auki, uutisissa pieni resuinen tyttö kotinsa raunioilla, ajattelin kokoa nainen itsesi tuolla on elämä huonosti.

Vierailija
6/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit uuden työn kun tiedät jo nyt että et pärjää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi