Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän uusi naisystävä hyökkää aina väliimme jos edes puhun ystävälleni, vastailee tämän puolesta

Vierailija
11.07.2016 |

Olen tuntenut ystäväni, vaikka Joonaksen kuusi vuotta. Autoimme toisiamme eräässä vaikeassa tilanteessa joka oli molemmilla samankaltainen (sairaus). Välillämme ei ole koskaan ollut mitään romanttista ja läheisin kontakti on ollut halaus.

Nyt Joonas on alkanut seurustelemaan *Marjan kanssa. Monesti kun soitan, Marja vastaa hänen puhelimeensa. Siksi en viitsi enää viestilläkään laittaa mitään minkä haluan muiden kuin Joonaksen kuulevan. Esim. liittyen sairauteeni. Jos näen häntä, Marja on aina nykyään mukana. Jos yritän kysyä jotakin "Miltäs Joonas on se uusi työpaikka on nyt vaikuttanut" niin Marja on heti suunapäänä selittämässä "No siis Joonas on pärjännyt tosi hyvin ja erityisesti se ja se sujuu hyvin blablabla"

En pysty enää puhumaan Joonaksen kanssa kahden ollenkaan. Jos soitan niin Marja kiljuu taustalla tekosyitä miksi pitää lopettaa puhelu. Ymmärrän jollain tasolla että hän voi olla mustasukkainen mutta liika on liikaa? Ovat seurustelleet muutaman kuukauden, helpottaakohan tuo jossain vaiheessa? :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.. olet muuttunut kolmanneksi pyöräksi. Ehkä olisi nyt viisainta ja kohteliainta sinulta antaa rauha nuorelle parille ja siirtyä elämässäsi eteenpäin. Kakkoselle sellainen, että tottakai "me".

Oletko niitä hulluja eukkoja, joka karsi miehen ystävät pois, kun alettiin seurustella? että on sitten seurusteluRAUHA. hei haloo! Sairasta. 

Olen menettänyt ystävän myös mustasukkaisen uuden naisen vuoksi. Minulla ja tällä miehellä ei ole ollut mitään romanttista, olimme ystäviä. Uusi nainen kuitenkin oli suorastaan törkeä, haukkui minut joka välissä ja huusi ja kiljui. Ystävyytemme vuoksi olin kuitenkin aina asiallinen, olin vain hiljaa jos haukuttiin, en koskaan lähtenyt mukaan mihinkään näistä kohtauksista. Monet kerrat poistuin heidän luotaan vaan äkkiä, kun huutaminen alkoi.  Ystäväni ei halunnut asiaan puuttua, joten ystävä jäi. Edelleen surettaa.. 

Ja piti vielä sanoa, että kyllä elämään pitää mahtua seurustelun lisäksi kasa ystäviä! Nykyisen mieheni kanssa ei onneksi tällaista ongelmaa ole ja aina on ystävät tervetulleita meille käymään - kumman tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi