Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24 minuutia pelattu loppuottelua ja Ronaldo kannetaan kentältä paareilla pois!

Vierailija
10.07.2016 |

Olin sitä ennen saletti, että Ranska voittaa, nyt olen valmis lyömään roponi Portugalin puolelta.

En siksi, että toivon niin, vaan siksi, että usein se kääntyy tällaisissa tilanteissa juuri päinvastoin kun on kuviteltu. Toisaalta nyt Portugali on enemmän joukkue, eikä enää yhden tähden porukka. Toisaalta Ranskan on vaikea asennoitua uuteen tilanteeseen kun taktiika on rakennettu Ronaldon vartioinnin varaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Meni jotenkin fiilikset koko finaaliin. Näytti vaikuttavan kaikkiin tuo Ronaldon loukkaantuminen. Jospa tää fiilis tästä paranee.

Vierailija
2/5 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Meniks sillä itseruskettavaa silmiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalle helppo voitto kun ottelun tähti saatin paareille kovilla otteilla. Ranskalaiset osaa törkeän pelin.

Vierailija
4/5 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Meniks sillä itseruskettavaa silmiin?

Todennäköisesti, sen verran itkua väänsi, mutta meni sillä kyllä jalkakin. 

Vierailija
5/5 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalle helppo voitto kun ottelun tähti saatin paareille kovilla otteilla. Ranskalaiset osaa törkeän pelin.

Höpöhöpö, ihan normi pallontavoittelutilanne, joihin tolla tasolla tullaan aina sata lasissa. Itse kyllä uskon siihen, että pelillisesti Portugalin peli paranee, kun nyt jokainen 11 pelaajasta  antaa kaikkensa joka tilanteessa, eikä ole enää yhtä pelaajaa, joka pääosan ajasta vaan seisoskelee. Sen on sitten toinen juttu, löytyykö Portugalilta nyt ratkaisijaa, siinähän Ronaldo on toki lyömätön. Nyt on kuitenkin Sachesilla ja kumppaneilla näytön paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi