Blondi, brunetti, musta vai punapää?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla pidetään blondeista ;)
T. Blondi
Niin pidetään. Haluavat nusasta blondeja. :D
Vierailija kirjoitti:
(Luonnollisesti) mustat tai tummanruskeat hiukset ja hyvin vaalea iho yhdistettynä sinisiin tai vihreisiin silmiin <3
Mä olen tällainen. Ihmiset tuijottaa välillä.
Olen oikeasti blondi, nykyään kirkkaanpunaiset hiukset. Todella moni kehunut hiusväriäni ja kuinka se ehdottomasti sopii mulle parhaiten muihin väreihin verrattuna, joita on siis ollut laidasta laitaan. Aina oma väri ei ole paras väri.
Kuparinpunainen tukka ja pisamat on aika nam.
Toinen sopii toiselle ja kolmas kolmannelle... ei pysty sanomaan koska kokonaisuus ratkaisee.
mies38
Miksi brunetit muka kuumimpia? Ruskea on tylsä ja persoonaton väri.
Mä en ainakaan pääse taivaaseen. t. Punapää
No voi, mustat hiukset häviöllä (itse tosin valitsin blondin, mutta...).
Polte kirjoitti:
Miksi brunetit muka kuumimpia? Ruskea on tylsä ja persoonaton väri.
Kuumimpia? Etsikö aina vain panoa? Parisuhteessa ulkonäkö ei ole tärkein asia normaaleille ihmisille.
Suomessa aidosti tummanruskea väri ei ole hirveän yleinen. Suurimmalla osalla suomalaisista on se maantietukka. Miksei se muuten ollut vaihtoehdoissa? Sekin on usein nätti ja ulkomailla harvinainen. :)
Kyllä minä nyt näin violettitukkaisena mieleni pahoitin.
No ei. Valitsin punaisen, mutta vielä enemmän tykkään erikoisemmista (yksivärisistä) shokkivärjätyistä hiuksista. Tärkeintä on kuitenkin, että väri sopii kantajalleen ja on hyvin värjätty, ei haalistunut laikukas ruskeakaan ole erityisen kaunis. Esim. Sannilla se sininen tukka on ihanan hehkuva. Itsekin olen saanut tästä pitkästä violetista tukastani paljon kehuja. :) Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
N20
Minusta on mielenkiintoista huomata, että blondit eivät ole pärjänneet tässä äänestyksessä. Vaikka niin kovin usein heidät mielletään kaikista viehättävimmiksi... :)
Sun muija ei vaan mahdu sinne