Mitä sinkkumies haluaa?
Rakkautta, lämpöä ja ymmärrystä.
Minua voisi luonnehtia pleijeriksi: olen pitkä, tumma, leveä harteinen, komea ja koulujakin on tullut käytyä. Ystäväni, tuttavat ja tuntemattomat ajattelevat, että pillua tulee varmasti ovista ja ikkunoista. Ja ovatkin oikeassa, seksistä ei ole puutetta. Seksiä tulee harrastettua niin kokeeneempien reilujen kolmekymppisten kuin kiimaisten, juuri baareihin päässeitten pari kymppisten kaunottarien kanssa.
Kaikki on siis hyvin, mitä muuta voisin toivoa kuin loputtomasti seksiä kauniimman sukupuolen kanssa?
Pohjimmiltani olen luonteeltani romantikko. Unelmani olisi hurmata oma kaunis prinsessani ja elää onnellisena elämäni loppuun asti hänen kanssaan. Katsella syvälle hänen silmiinsä, nauttia kauniista hymystä keskustellessamme elämän tarkoituksesta. Vaikeusastetta nostaa totta kai naurettavan korkea rimani naisille: haluan itseäni reilusti lyhyemmän, sporttisen seksikkään, herttaisen empaattisen ja korkeakoulutetun naisen.
Seksiä on kiva harrastaa, mutta tyhjäolo ottaa vallan aktin päätyttyä. Taas tuli pantua seksikkään naisen kanssa, mutta jotain tuntuu puuttuvan. Vaihdetaan pusut ja jatketaan elämiämme omiin suuntiimme. On kiva tuntea itsensä halutuksi ja tuottaa nautintoa toiselle. Mutta tuo tyhjyyden tunne on melkein tappavampi kuin täysi yksinäisyys: seksi tarjoaa hyväksyntää, läheisyyttä, mutta sisään jää ontto fiilis - sain hyväksyntää hetkeksi.
Festarikesä on juuri käynnissä ja etenkin festareiden jälkeen tuttu pahaolo valtaa mielen. Olenko vain tuomittu harrastamaan seksiä naisten kanssa, ikinä kokematta oikeaa rakkautta. Toivon olevani väärässä.
Halusin kirjoittaa sinkkumiehen ajatuksia, koska tiedän että komeihin "pleijereihin" kohdistetaan tietyt odotukset ja mielikuvat. Mekin haluamme rakkautta ja lämpöä. Tanssittaa tyttöä laiturilla - hölmöstä rakkaudesta.
Ensi kerralla kun vastaasi tulee "pelimies", muista että hänkin saattaa haluta samaa kuin sinä. Enkä tarkoita pelkkää orgasmien vaihtamista.
Oletteko foorumin naiset törmänneet "pleijereihin"? Haluaisin etenkin kuulla tarinoita, joissa olette saaneet pelimiehen pysyvästi itsellenne.
Kommentit (2)
Olet nimenomaan väsynyt pelimies. Siinä vaiheessa pelimiehet asettuvat aloilleen. Eri asia on tuleeko siitä mitään koska omia toimintatapoja on vaikea muuttaa. Sun pitää aika lailla tehdä töitä niiden kanssa jos haluat löytää sen mitä sanot oikeasti etsiväsi ja sitten vielä pitää sen.
Ei kiinnosta pleijerit. Olen oppinut haistamaan ne jo pitkän matkan päästä. Instant turn off.