Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä olet nainen ollut kaikkein onnellisin tähän astisessa elämässäsi?

Aikuinen nainenko oon?
10.07.2016 |

Itselleni tuntuu, että nyt 40-vuotiaana on elämä parasta aikaa minulle. Rakkauselämä kukoistaa, lapset ovat isompia ja aikaa jää enemmän itselle, parisuhteelle ja ystäville. Ei ole kuitenkaan sairauksia, eikä mitään paineita ulkonäöstä ja muusta, kuten nuorempana. Jotenkin vaan todella tyytyväinen olo.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 27-vuotiaana. On oma perhe ja kaunis koti, työelämässä menee hyvin.

Vierailija
2/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa,lapset ja vauva.Kesä ja perhe.Miehen kanssa menee hyvin.Ainoa varjo on jo iäkkäät kipeät vanhemmat.Nainen 31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16- vuotiaana vietin huoletonta nuoruuden kesää. Silloin muistan nauraneeni paljon ja rento olo.

Ja nyt 26-vuotiaana on vihdoin oma koti, aviomies, lapset. Elämä on tasaisempaa ja stressaavampaa, mutta silti olen hyvin onnellinen. Olen saanut elämältä ne asiat, mitkä eniten halusinkin ja silti koen, että elämä on vielä edessä. 😊

Vierailija
4/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olisin tosi onnellinen juuri nyt, nelikymppisenä, jollen olisi menettänyt työpaikkaani viime talvena. Kaikki muu on täydellisen hyvin, mutta rahaa ei ole yhtään mihinkään muuhun kuin aivan pakolliseen ja jatkuvasti vaivaa sellainen hyödyttömyyden ja huonon kansalaisen tunne. Rakastin työtäni ja työkavereitani ja palkkakin oli siihen nähden aivan loistava. Nyt tuntuu, ettei tästä suosta ole enää suuntaa ylöspäin, sillä oman alani paikkoja ei yksinkertaisesti ole.

Mutta, vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, olisi kai pakko sanoa, että onnellisin olin pari vuotta sitten, kun minulla oli vielä työ ja kaikki muukin elämässä hyvin.

Vierailija
5/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 35 tänä syksynä, ja tuntuu kuin elämä olisi alkanut vasta kolmekymppisenä :) Enää ei tarvitse hakea paikkaansa maailmassa, miettiä mitä haluaa ja tekeekö oikein, pitääkö jostain todella vai taipuuko vain ympäristön paineille. 

Naurattaa miten jotkut, yleensä juuri ne vasta aikuistuneet, luulevat että elämä olisi nyt jo ohi... Joo, onhan tässä vain viitisenkymmentä vuotta aikaa, mitä sitä nyt enää edes sukkia vaihtamaan :D 

Vierailija
6/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v olen nyt. Vielä on ulkonäköpaineet ja lapset on tosi pieniä, kaikista ruuhkasimmat ruuhkavuodet menossa. Olen onnellinen, mutta myös väsynyt. 

Olen 18v lähtien arvellut olevani onnellisin ja kauneimmillani 30+ eteenpäin, ehkäpä vasta jopa 40+.

Eli edessäpäin on vasta hyvät ajat! :)

Vierailija
7/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Nyt liki 50.

Vierailija
8/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sanomaan yhtä, mutta kaksi selvää huippua: pikkuvauva-aika lasten kanssa oli hyvin väsyttävää, mutta äärettömän onnellista, noita hetkiä muistelen vieläkin lämmöllä. Ja toinen aika on nyt: viisikymppisen naisen tasapainoista ja onnellista elämää. Ne onnettomimmat ajat löytyvät lapsuudesta ja parisuhdekriisin ajalta.

Vierailija
9/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, 27-vuotiaana. Vuosi vuodelta parempaa :) Joskus mietin milloin se notkahdus tulee... tai onhan noita kyllä ollut matkan varrella!

2 pientä lasta mutta kasvavat päivä päivältä (vaativimmiksi ;))!

Vierailija
10/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 27-vuotiaana. Olin kotona lasten kanssa eikä kuopuskaan ollut enää aivan vauva, juuri ostettu talo ja aikaa kaikkeen. Koen että liittyy enemmän elämäntilanteeseen kuin ikään. Nyt on lähivuodet olleet niitä ruuhkavuosia...

Vierailija
11/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotiaasta kuusivuotiaaksi eli siitä, kun opin lukemaan, siihen asti kun menin kouluun.

Vierailija
12/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuosi on ollut aikaa kun olen ollut elämästäni kiitollinen ja onnellinen. Miehen kanssa tulee 14 vuotta syksyllä yhteiseloa täyteen. Lapset ovat vielä alle kouluikäisiä, mutta heidän kanssa on tosi mukava olla ja osaavat paljon juttuja. Töissä olen ollut viime lokakuusta lähtien ja tykkään työstäni. Ruuhkavuodet todellakin ovat nimensä mukaiset, mutta minusta on tosi kiva nousta joka aamu, vaikka aina välillä kaikki ei menisikään putkeen päivissä.

Keväällä täytin 35-vuotta. Äiti ja isosisko ovat sanoneet, että heistä elämä muuttui paremmaksi 40 vuotta täytettyään... sitä odotellessa. 😊

Vierailija
13/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana. Ei ollut mitään huolia, vain vapautta ja iloa elämässä. Sen jälkeen enemmän tai vähemmän stressiä ja huolta tulevaisuudesta, ahdistusta ja epävarmuutta varjostamassa kaikkea onnea.

N26

Vierailija
14/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän 35 tänä syksynä

Naurattaa miten jotkut, yleensä juuri ne vasta aikuistuneet, luulevat että elämä olisi nyt jo ohi... 

Olen sinua paljon vanhempi ja elämä on todellakin ohi. On ollut jo ajat sitten.  

Vierailija
15/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio oli elämäni parasta aikaa, eli 16-19v,

t. 27v yliopisto-opiskelija

Vierailija
16/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-36v. kun olin lapsen isän kanssa.

46v.

Vierailija
17/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän 35 tänä syksynä

Naurattaa miten jotkut, yleensä juuri ne vasta aikuistuneet, luulevat että elämä olisi nyt jo ohi... 

Olen sinua paljon vanhempi ja elämä on todellakin ohi. On ollut jo ajat sitten.  

Miksi? Sairastuitko vai mitä tapahtui?

Vierailija
18/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... varmaan pienenä.. (0-8v välisenä aikana)

Nyt 28

Vierailija
19/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, 25-vuotiaana. Kulunut vuosi on ehdottomasti ollut parasta ja onnellisinta aikaa elämässäni. Jäin vuodenvaihteessa hoitovapaalle (minulla ja miehelläni nyt puolitoistavuotias lapsi, olin äitiysloman lopusta lapsen 1-v syntymäpäiviin töissä) - ja aikaa on aivan kaikkeen! 

Vierailija
20/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vajaa 40 v. ja en ole koskaan ollut näin tyytyväinen itseeni ja elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän