Juotko maitoa?
Juotko maitoa aikuisena vielä? Minä juon vain kivennäisvesiä ruuan kanssa enää.
Mies
Kommentit (52)
En juo, olen allerginen maidolle ja Se on muutenkin epäterveellistä.
Valio kirjoitti:
Suomen virallinen käärmeöljykauppias. Oletko aina halunnut oppia, miten myyt huuhaata muka tieteellisessä paketissa hyväuskoisille hölmöille? Kysy nyt parhaat vinkit Tomi Kokolta.
Valio kirjoitti:
Viimeinen ihminen, jota näissä asioissa kannattaa uskoa.
Vainoharhainen maidonvihaaja näköjään gallupin aloittajana. Muuten olisi ollut vain vaihtoehdot kyllä ja ei.
En äänestänyt typerän kysymyksenasettelun takia. Vastaan näin sanallisesti: Kyllä, todellakin juon maitoa. Se on hyvää ja terveellistä. Saa mm. kalsiumia ja d-vitamiinia. Maidon haitallisuus on yhtä uskottavaa kuin Suomen nykyisen hallituksen "saavutukset". Pelkkää tyhjänpäivästä höpötystä.
Aika vähän nykyään, mutta kyllä se ruuan kanssa hyvää on, ei voi kieltää.
Maitoa tietty. En voisi kuvitellakaan esim keittoja veden kanssa tai puuroja ja vellejä. Pizza ainut minkä kanssa voisi kuvitella vettä tai mehua.
Oon suomalainen, mutta asunut Ranskassa jo vuosia. Join Suomessa aina maitoa ja tuntui ettei ilman voi olla :D Nykyään voisi melkeimpä sanoa, että mua hävettää suomalaisten tapa juoda maitoa. Kyllä on ranskalaiset ystävät ihmetelleet ja kyselleet, miksi Suomessa juodaan maitoa ja etenkin, miksi ihmeessä aikuiset juo? Mä vaan sanon että se on sellanen tapa. Täällä Ranskassa juon ruoan kanssa vettä tai viiniä.
Täällä juodaan paljon ruoan kanssa viiniä, olematta silti humalassa, toisin kuin Suomessa ihmiset vetäis viiniä kaksin käsin ja kohta ollaanki umpikännissä.
No maassa toki maan tavalla. Suomessa juodaan paljon maitoa, monissa muissa maissa ei. Itse ihmettelin tänne muuttaessani paljon sitä, että miksi monet juo viiniä. Mietin että ei hemmetti, maitoahan sen pitää olla.. :D
Ei ole ikävä Suomeen, täällä kaikki on niin paljon parempaa.
Kahviin laitan tilkkasen. Joskus todella harvoin saatan juoda lasillisen ruuan kanssa.
Joskus. Pelkällä suolalla maustettujen perunalastujen kanssa on herkullista.
Juon aamuisin kaakaota ja se olisi aika surkean makuista veteen tehtynä.
Mikä ihmeen "en todellakaan"? Miksei vain ei? Ei se minulla mikään "en todellakaan" asia ole, vaikken maitoa juokaan. Ihme maitokammoinen taas vauhdissa.