Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - kokemuksia?

Vierailija
10.07.2016 |

Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?
Tai onko kokemuksia muista vastaavista sivuista?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaa. Tinder on paljon parempi.

Ne jotka eivät löydä sieltä seuraa, haukkuvat sitä.

Sieltä löytyy ihan kunnollista seuraa, sillä seksiseuran hakijat ilmoittavat usein toiveestaan profiilissaan.

Vierailija
2/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä löytyy ihan kunnollista seuraa, sillä seksiseuran hakijat ilmoittavat usein toiveestaan profiilissaan.

Jos etsit jotain pysyvää pysy kaukana tinderistä. Ja kyllä minä haukun.

Narsistien paratiisi.

Toki jos olet nainen niin kyllä deittipalstoilta löytyy ihan kunnollisiakin miehiä. Älä pistä kuvaa ja hyvä esittely niin vältät peniksen kuvilta ja saat asiallisia yhteydenottoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsit jotain pysyvää pysy kaukana tinderistä. Ja kyllä minä haukun.

Narsistien paratiisi.

Toki jos olet nainen niin kyllä deittipalstoilta löytyy ihan kunnollisiakin miehiä. Älä pistä kuvaa ja hyvä esittely niin vältät peniksen kuvilta ja saat asiallisia yhteydenottoja

Lisäisin tähän, että ole itse aktiivinen.

Vierailija
4/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia kyseisestä treffipalvelusta? Varmasti siellä on ihmisiä laidasta laitaan, mutta kyselisinkin mitä mieltä te olette kyseisestä sivusta?

Naisena ihan mielettömän helppoa löytää seuraa, miehenä lähes mahdotonta.

Vierailija
5/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen?

Vierailija
6/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liputan suomi24 treffien puolesta 😀

Sieltä olen löytänyt elämäni rakkauden, parhaan ystävän ja rakastajan, kaikki samassa paketissa 😍 naimisiin mentiin nyt kesällä

Vierailija
7/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt mieheni sieltä. Tiedän myös pari vanhempieni ikäistä paria jotka tavanneet siellä ja pari muuta oman ikäistä. Ehdottomasti voi toimia.

Oma mies ihana, urheilullinen ja sosiaalinen. Ei vaan jaksanut juosta baareissa ja päätti laittaa sinne ilmoituksen

Vierailija
8/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se toimi ihan päinvastoinkin, eli ne jotka eivät löydä Suomi24:stä seuraa haukkuvat sitä täällä.

Itse olen kokeillut molempia, ja Suomi24 oli se josta löysin mukavan treffikumppanin. Tinderistä löytää varmaan helposti seksiseuraa toki, jos sitä hakee.

Vierailija
9/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ne naiset sieltä sitten löytävät ellei miehiä??

Vierailija
10/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset lähinnä tykkäävät samoista harvoista miehistä, 1% miehistä pyörittää suurinta osaa naisista.

Vierailija
11/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomi24treffit oli joskus vuosia sitten vielä hyvä ja toimiva ja suosittu mutta kyllä nykyään tinder on ollut jo vuosia se suosituin ja toimivin. En millään usko että kaikki olisivat vain seksiseuran perässä siellä.

Vierailija
12/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös löysin mieheni S24 Treffit -palvelusta. Hänellä oli siellä pelkkä teksti, ei kuvia ollenkaan. Kirjoitus kolahti ja kovaa, joten tapojeni vastaisesti laitoin itse hänelle aloitusviestin. Tuossa se nyt istuu ja näprää kännykkäänsä. <3 Elämäni mies, pienen lapseni isä, suuri opettaja ja kunnioittava kumppani. Kokeilin myös Tinderiä silloin, mutta se ei ollut ollenkaan mun juttu. Täältä siis peukku S24:lle! :)

Vierailija
13/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä liputan suomi24 treffien puolesta 😀

Sieltä olen löytänyt elämäni rakkauden, parhaan ystävän ja rakastajan, kaikki samassa paketissa 😍 naimisiin mentiin nyt kesällä" Hurjasta iloa ja onnea teille! - uteliaana tietysti haluaisin kuulla hieman lisää... Oliko teillä molemmilla kuva profiilissa? Kuinka kauan viestittelitte? Olisiko teillä ollut mahdollisuus muutoin tavata siksi, että olette samoilta seuduilta -kotiovelta plus/ miinus 150 km -säteeltä kumpikin?  Missä näitte ensimmäisen kerran ns. livenä... Onnea vielä. Mukava kuulla, että jollain tärppää netinkin kautta, kun itse kaipaan hieman rohkaisua, että laittaisin oman profilin treffipalvelimelle, vaikka en edes tiedä, miksi se tuntuu niin konstikkaalta.  

Vierailija
14/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama prosentti nk. huippumiehiä pyörittää laajaa haaremia. Ja tämä selittää siis myös sen, miksi naiset eivät löydä sitoutumishaluisia miehiä.

Vierailija
15/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset lähinnä tykkäävät samoista harvoista miehistä, 1% miehistä pyörittää suurinta osaa naisista.

Sama porukka kuukaudesta toiseen siellä makaa aamusta iltaa, tämä vähän iäkkäämmistä naisista, täysin turhaa samanikäisille miehille, iäkkäämmät naiset etsii itselleen omaishoitajaehdokkaita itseään nuoremmista miehistä.

Vierailija
16/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama prosentti nk. huippumiehiä pyörittää laajaa haaremia. Ja tämä selittää siis myös sen, miksi naiset eivät löydä sitoutumishaluisia miehiä.

Ja tästä naiset saavat syyttää ihan itseään. Kun naisten vaatimukset on luokkaa +190cm mallinaamainen lentäjä/juristi/lääkäri niin harvat tuollaiset miehet pyörittävät sitten kaikkia naisia ja tosiaankin he sitten ihmettelevät miksei nämä miehet jotka saavat kaikki naiset eivät halua sitoutua :)

Vierailija
17/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Minulle kelpaisi todella moni mies suomi 24:sta, mutta minä en kelpaa heille, koska olen yh. Vaikka siis etsin vain treffiseuraa tai kaveria.

Uskon että kyseinen palsta on mainettaan parempi. Harmittaa etten lapsettomana sinkkuna tajunnut kokeilla. Niin mukavanoloisia miehiä ja järki päässä.

Vierailija
18/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kuvaa profiilissa, miehellä oli. Profiili oli kuitenkin iloinen, suora ja rehellinen, kolme lasta, reilusti ylipainoa ja jääräpäisesti maalla asuva nainen, joka etti kunnollista miestä 😄 pitkään sai ettiä ja treffailla miehiä ennenkuin tärppäs. Mies asu kaukana, mutta kulki töissä 100 kilsan päässä. Eka tapaaminen oli luonani, kutuin kahville ja se oli siinä. Hyvin pian huomattiin, että nyt on kyse muustakin, ne treffit veny kahen vuorokauden mittaisiksi 😄

Kaikki on menny omalla painollaan koko ajan ja mies sopii perheeseen kuin nenä päähän. Lapset otti heti omakseen ja se tekikin kaikesta niin helppoa

Kutonen

Vierailija
19/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kuin englanninkielisen spämmin tuolta.

Vierailija
20/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Minulle kelpaisi todella moni mies suomi 24:sta, mutta minä en kelpaa heille, koska olen yh. Vaikka siis etsin vain treffiseuraa tai kaveria.

Uskon että kyseinen palsta on mainettaan parempi. Harmittaa etten lapsettomana sinkkuna tajunnut kokeilla. Niin mukavanoloisia miehiä ja järki päässä.

Onko tuo jokin ihme? Miksi naisessa pitää olla joku suuri vika esim yksinhuoltajuus että hän alkaa kelpuuttamaan useampia miehiä?

Miehet ei ole yksinhuoltajia eikä heissä ole muutakaan vikaa, mutta eivät saa silti mitään kiinnostusta osakseen vaikka yrittävät löytää samantasoisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä