Pitäisikö perustaa ihan uusi treffipalsta normaaleille järkeville?
Olen tässä pohtinut asiaa.
Niille joille narsismi ei ole niin yleinen luonteenpiirre.
Nille jotka esim arvostaa että:
- Ihminen käy töissä ja huolehtii itsestään.
- Ihmisellä on muutakin tarvetta kuin matkustaa kaikki kolkat ja elää täysillä alta 30v.
- Eläimet ei ole niin tärkeitä kuin ihminen.
- Ihminen, joka osaa sitoutua tarvittaessa.
- Ihminen joille alkoholi ja biletys ei ole kiinostava elementti.
- On jonkun sortin kokemusta seurustelusta, tämä siis siksi että
poistan "unelmien prinssin etsijöitä" eksymästä palstalle.
Voin toimia administratorina ja otankin vastaan hakuilmoituksia kiitos!
Mitäs olette mieltä. Tämähän olisi loistava idea?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni normaali järkevä ei hae puolisoa kuin autoa, vaan luottaa enemmän ensivaikutelmaan ja muuhun sen sellaiseen.
Ihanaa ironiaa!
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että ihminen huolehtii itsestään? Sitäkö, että käy päivittäin suihkussa ja käy edes kerran vuodessa hammastarkastuksessa, vai sitä että käy ripsihuollossa ja kuumakivihieronnassa ja ranskalaisessa manikyyrissä? Vai sitä, että menee ajoissa nukkumaan eikä vedä karkkia joka päivä?
Kysyn nyt aloittajan näkemystä, sillä tuosta itsestään huolehtimisesta on nykyään niin erilaisia käsityksiä. Joidenkin mielestä siihen tosiaan kuuluu runsas erilaisten kemikaalien käyttö iholla ja vartalolla ja keinotekoisuus.
Hyvä kysymys. Tähän minulla ei ole suoraa vastausta.
Lähinnä tarkoitan, että kykenee huolehtimaan yleisesti. On se sitten fyysistä tai taloudellista.
Siihen ei mielestäni ripsihuoltoa tarvita.
Ehkä päivittäinen suihku kuuluu meidän jokaisen ihmisen velvollisuuksiin.
Mitä on taloudellinen itsestään huolehtiminen? Eihän meistä kukaan tule omillaan, yksin, toimeen. Nekin, joilla on perittyä rahaa, tarvitsevat toisia ihmisiä ja heidän työpanostaan. Muuten heille ei ole rahoistaan mitään hyötyä.
Toiset taas tarvitsevat työpaikan saadakseen rahaa, ja saadakseen työpaikan he tarvitsevat muita ihmisiä - sitä, että heidät otetaan ja hyväksytään työyhteisön jäseniksi. Hekin ovat riippuvaisia taloudellisesti siitä, että saavat olla työssä. Samoin työttömuusetuuden saajat ovat riippuvaisia muiden ihmisten päätöksestä, että heille etuutta myönnetään. Kukaan ei siis pysty yksin huolehtimaan itsestään taloudellisesti, aina se on muiden hyväntahtoisuudesta ja avusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä pohtinut asiaa.
Niille joille narsismi ei ole niin yleinen luonteenpiirre.
Nille jotka esim arvostaa että:- Ihminen käy töissä ja huolehtii itsestään.
- Ihmisellä on muutakin tarvetta kuin matkustaa kaikki kolkat ja elää täysillä alta 30v.
- Eläimet ei ole niin tärkeitä kuin ihminen.
- Ihminen, joka osaa sitoutua tarvittaessa.
- Ihminen joille alkoholi ja biletys ei ole kiinostava elementti.
- On jonkun sortin kokemusta seurustelusta, tämä siis siksi että
poistan "unelmien prinssin etsijöitä" eksymästä palstalle.Voin toimia administratorina ja otankin vastaan hakuilmoituksia kiitos!
Mitäs olette mieltä. Tämähän olisi loistava idea?Muuten täysin samaa mieltä mutta mitä tarkoittaa viiva eläimet eivät ole niin tärkeitä kuin ihmiset? Exälläni oli mahdotonta puhdistaa kissojen vessa ja jopa ruokkia ne jos huvitti lojua sängyssä, jatkuvaa valitusta että niillä oli kolme raapimatolppaa ja että niihin meni eläinlääkärillä rahaa. En todellakaan ole miehen kanssa joka on valmis laiminlyömään elävän olennon hoitoa tai ilkeilemään niille. Ja kissat oli yhdessä otettu ja valittu.
Mies juhli, ajeli baareihin ja baareista kotiin taksilla, kävi hienoissa ravintoloissa syömässä ja viikonloppuisin usein krapulassa. Kotitöitä ei vaivautunut tekemään viimeisinä vuosina ollenkaan. Ja tällainen ihminen vielä jättää kissat syöttämättä. Arvomaailmamme erosivat aika lailla.
Tämä oli ehkä hieman kärjistettyä sen myönnän. Eläimissä ei mitään pahaa ole. Se ei vaan mielestäni
saa mennä parisuhteen edelle. Mikäli eläimet on yhdessä valittu niin niistä pitää pitää yhdessä huolta.
So simple is that.
Jännää kuinka tulevaisuudessa käy kun kissat ovat jo minulla eikä yhdessä otettuja. Jääkö hoito minulle. Tämähän karsii myös esim sen että minä naisena en voi yökyläillä miesten luona mikä usein on miesten oletus. Kissat täytyy myös hoitaa. Muutama mies on väittänyt kissoista pitävänsäkin mutta kukaan ei ole niitä vielä tullut tapaamaan vaikka muutamalla olen itse käynyt. Kun kissat olivat exällekin niin vaikeita, silittäminen kelpasi mutta hoitaminen ei niin ei ole korkeita odotuksia että enää asuisin miehen kanssa. Ikää kuitenkin 30+. Nettitreffejä on tullut kokeiltua enemmän kuin tarpeeksi.
Kompastuskiviä, jo exänkin kanssa, olivat mm tuo matkustelu (= ei perhettä vaikka vuosia valehteli sellaisen haluavansa) ja juhlinta niin että viikonloput krapulassa. Myös kotityöt ja seksi olivat isoja ongelmia.
Tunnen fiksuja nettideittaavia ihmisiä. Omalle kohdalle osunut kaikkea laidasta laitaan, paljon sinne huonoon laitaan.
Toivon että mies olisi muuten kuten listassa, eläimet poikkeus eli niistä tulisi pitää, viihtyä kotona olla kiinnostunut perhe-elämästä ja ruoanlaitosta ja muistakin kotihommista. Still waiting. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että ihminen huolehtii itsestään? Sitäkö, että käy päivittäin suihkussa ja käy edes kerran vuodessa hammastarkastuksessa, vai sitä että käy ripsihuollossa ja kuumakivihieronnassa ja ranskalaisessa manikyyrissä? Vai sitä, että menee ajoissa nukkumaan eikä vedä karkkia joka päivä?
Kysyn nyt aloittajan näkemystä, sillä tuosta itsestään huolehtimisesta on nykyään niin erilaisia käsityksiä. Joidenkin mielestä siihen tosiaan kuuluu runsas erilaisten kemikaalien käyttö iholla ja vartalolla ja keinotekoisuus.
Hyvä kysymys. Tähän minulla ei ole suoraa vastausta.
Lähinnä tarkoitan, että kykenee huolehtimaan yleisesti. On se sitten fyysistä tai taloudellista.
Siihen ei mielestäni ripsihuoltoa tarvita.
Ehkä päivittäinen suihku kuuluu meidän jokaisen ihmisen velvollisuuksiin.
Mitä on taloudellinen itsestään huolehtiminen? Eihän meistä kukaan tule omillaan, yksin, toimeen. Nekin, joilla on perittyä rahaa, tarvitsevat toisia ihmisiä ja heidän työpanostaan. Muuten heille ei ole rahoistaan mitään hyötyä.
Toiset taas tarvitsevat työpaikan saadakseen rahaa, ja saadakseen työpaikan he tarvitsevat muita ihmisiä - sitä, että heidät otetaan ja hyväksytään työyhteisön jäseniksi. Hekin ovat riippuvaisia taloudellisesti siitä, että saavat olla työssä. Samoin työttömuusetuuden saajat ovat riippuvaisia muiden ihmisten päätöksestä, että heille etuutta myönnetään. Kukaan ei siis pysty yksin huolehtimaan itsestään taloudellisesti, aina se on muiden hyväntahtoisuudesta ja avusta kiinni.
Näin yksinkertaisuudessa koitan vielä selittää: "Nainen, joka ei tarvitse miestä ostamaan sormuksia kaupasta itselleen" ja "kykenee itse omalla työllään elättämään itsensä"
Ap, sulla on hyvä idea. Kannatan. Laitat saitille selvät säännöt, ja jos niistä ei joku tykkää, ei tarvi liittyä. Simple.
Uskon, että me "normaalit ja järkevät" ymmärrämme, mistä on kyse taloudellisessa riippumattomuudessa ja ihmiset-ennen-eläimiä -periaatteessa.
Ilmiantonappi ois myös hyvä: tuodaan adminin tietoon profiili/henkilö, joka ei täytä deittisaitin perusedellytyksiä.
Ensivaikutelma yleensä on se kaikista väärä. Ainakin hyväuskoiset naiset siihen tuntuvat retkahtavan
kerta toisensa jälkeen.