Pitäisikö perustaa ihan uusi treffipalsta normaaleille järkeville?
Olen tässä pohtinut asiaa.
Niille joille narsismi ei ole niin yleinen luonteenpiirre.
Nille jotka esim arvostaa että:
- Ihminen käy töissä ja huolehtii itsestään.
- Ihmisellä on muutakin tarvetta kuin matkustaa kaikki kolkat ja elää täysillä alta 30v.
- Eläimet ei ole niin tärkeitä kuin ihminen.
- Ihminen, joka osaa sitoutua tarvittaessa.
- Ihminen joille alkoholi ja biletys ei ole kiinostava elementti.
- On jonkun sortin kokemusta seurustelusta, tämä siis siksi että
poistan "unelmien prinssin etsijöitä" eksymästä palstalle.
Voin toimia administratorina ja otankin vastaan hakuilmoituksia kiitos!
Mitäs olette mieltä. Tämähän olisi loistava idea?
Kommentit (26)
Tuskin kaikki jakaa mielipidettä siitä, mikä on "normaalia ja järkevää".:)
Kuulostaa erittäin hyvältä!
Paitsi mä en taitaisi päästä kyseiselle palstalle, koska en ole ikinä seurustellut.:(
Väittäisin silti, että mun käsitys seurustelusta on realistisempi kuin joidenkin (sarja)seurustelevien tuttavien.
N24
Mitä tarkoittaa, että ihminen huolehtii itsestään? Sitäkö, että käy päivittäin suihkussa ja käy edes kerran vuodessa hammastarkastuksessa, vai sitä että käy ripsihuollossa ja kuumakivihieronnassa ja ranskalaisessa manikyyrissä? Vai sitä, että menee ajoissa nukkumaan eikä vedä karkkia joka päivä?
Kysyn nyt aloittajan näkemystä, sillä tuosta itsestään huolehtimisesta on nykyään niin erilaisia käsityksiä. Joidenkin mielestä siihen tosiaan kuuluu runsas erilaisten kemikaalien käyttö iholla ja vartalolla ja keinotekoisuus.
Mitä vanhempaa porukkaa sitä sekopäisempiä, tämä naisissa.
Hyvä ehdotus joku uusi normaaleille ihmisille tarkoitettu treffipalsta, mutta miten saa pidettyä nämä sekopäät pois? Siinäpä pulmaa.
Varmaan olisi hyvä, jos sen perustaisi joku normaali ja järkevä. Sinä vaikutat vain vallanhimoiselta, yrität päästä säätämään edes jossain,
Eihän siinä mitään. Perusta ihmeessä.
Mielestäni normaali järkevä ei hae puolisoa kuin autoa, vaan luottaa enemmän ensivaikutelmaan ja muuhun sen sellaiseen.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Nille jotka esim arvostaa että:- Ihminen käy töissä ja huolehtii itsestään.
- Ihmisellä on muutakin tarvetta kuin matkustaa kaikki kolkat ja elää täysillä alta 30v.
poistan "unelmien prinssin etsijöitä" eksymästä palstalle.Voin toimia administratorina ja otankin vastaan hakuilmoituksia kiitos!
Kuulostaa hyvältä, jokainen viiva. Paitsi olenko minä liian vanha liittyäkseni siihen?
M38
Et välttämättä. Se riippuu kuinka läpäiset minun luodin kestävän "hyvän ihmisen testin" ;D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erittäin hyvältä!
Paitsi mä en taitaisi päästä kyseiselle palstalle, koska en ole ikinä seurustellut.:(
Väittäisin silti, että mun käsitys seurustelusta on realistisempi kuin joidenkin (sarja)seurustelevien tuttavien.N24
Et välttämättä. Se riippuu kuinka läpäiset minun luodin kestävän "hyvän ihmisen testin" ;D
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että ihminen huolehtii itsestään? Sitäkö, että käy päivittäin suihkussa ja käy edes kerran vuodessa hammastarkastuksessa, vai sitä että käy ripsihuollossa ja kuumakivihieronnassa ja ranskalaisessa manikyyrissä? Vai sitä, että menee ajoissa nukkumaan eikä vedä karkkia joka päivä?
Kysyn nyt aloittajan näkemystä, sillä tuosta itsestään huolehtimisesta on nykyään niin erilaisia käsityksiä. Joidenkin mielestä siihen tosiaan kuuluu runsas erilaisten kemikaalien käyttö iholla ja vartalolla ja keinotekoisuus.
Hyvä kysymys. Tähän minulla ei ole suoraa vastausta.
Lähinnä tarkoitan, että kykenee huolehtimaan yleisesti. On se sitten fyysistä tai taloudellista.
Siihen ei mielestäni ripsihuoltoa tarvita.
Ehkä päivittäinen suihku kuuluu meidän jokaisen ihmisen velvollisuuksiin.
poistan "unelmien prinssin etsijöitä" eksymästä palstalle.Voin toimia administratorina ja otankin vastaan hakuilmoituksia kiitos!
Muuten täysin samaa mieltä mutta mitä tarkoittaa viiva eläimet eivät ole niin tärkeitä kuin ihmiset? Exälläni oli mahdotonta puhdistaa kissojen vessa ja jopa ruokkia ne jos huvitti lojua sängyssä, jatkuvaa valitusta että niillä oli kolme raapimatolppaa ja että niihin meni eläinlääkärillä rahaa. En todellakaan ole miehen kanssa joka on valmis laiminlyömään elävän olennon hoitoa tai ilkeilemään niille. Ja kissat oli yhdessä otettu ja valittu.
Mies juhli, ajeli baareihin ja baareista kotiin taksilla, kävi hienoissa ravintoloissa syömässä ja viikonloppuisin usein krapulassa. Kotitöitä ei vaivautunut tekemään viimeisinä vuosina ollenkaan. Ja tällainen ihminen vielä jättää kissat syöttämättä. Arvomaailmamme erosivat aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempaa porukkaa sitä sekopäisempiä, tämä naisissa.
Hyvä ehdotus joku uusi normaaleille ihmisille tarkoitettu treffipalsta, mutta miten saa pidettyä nämä sekopäät pois? Siinäpä pulmaa.
Se vaatii ihmisen jolla on pelisilmää. Suosittelisin jonkun miehen jolla on vaimo ja 2 hyvin kasvatettua
täysi-ikäistä lasta. Ja jonkun sortin taito kyetä karsimaan narsistiset ikuisuus sinkut pois
Senkus, minulle nettideittipalstat tuovat mieleen kärpäspaperin, oli sisältö mitä tahansa. En koskisi kirveelläkään, toisin sanoen.
Eiköhän nuo fiksuimmat kuitenkin edelleen pyörii tuolla ulkona ilman mitään epätoivon avustimia, oikeiden asioiden, ilojen ja surujen keskellä. Pysykööt nettideittaajat arvojensa kanssa siellä missä haluavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette mieltä. Tämähän olisi loistava idea?Muuten täysin samaa mieltä mutta mitä tarkoittaa viiva eläimet eivät ole niin tärkeitä kuin ihmiset? Exälläni oli mahdotonta puhdistaa kissojen vessa ja jopa ruokkia ne jos huvitti lojua sängyssä, jatkuvaa valitusta että niillä oli kolme raapimatolppaa ja että niihin meni eläinlääkärillä rahaa. En todellakaan ole miehen kanssa joka on valmis laiminlyömään elävän olennon hoitoa tai ilkeilemään niille. Ja kissat oli yhdessä otettu ja valittu.
Mies juhli, ajeli baareihin ja baareista kotiin taksilla, kävi hienoissa ravintoloissa syömässä ja viikonloppuisin usein krapulassa. Kotitöitä ei vaivautunut tekemään viimeisinä vuosina ollenkaan. Ja tällainen ihminen vielä jättää kissat syöttämättä. Arvomaailmamme erosivat aika lailla.
Tämä oli ehkä hieman kärjistettyä sen myönnän. Eläimissä ei mitään pahaa ole. Se ei vaan mielestäni
saa mennä parisuhteen edelle. Mikäli eläimet on yhdessä valittu niin niistä pitää pitää yhdessä huolta.
So simple is that.
Laita nimeksi Kinder
Kaikille sitten vastauspakko ettei palstasta tule naisten itsetunnonkohotusautomaattia ...
Vierailija kirjoitti:
Senkus, minulle nettideittipalstat tuovat mieleen kärpäspaperin, oli sisältö mitä tahansa. En koskisi kirveelläkään, toisin sanoen.
Eiköhän nuo fiksuimmat kuitenkin edelleen pyörii tuolla ulkona ilman mitään epätoivon avustimia, oikeiden asioiden, ilojen ja surujen keskellä. Pysykööt nettideittaajat arvojensa kanssa siellä missä haluavat olla.
Sinällään olet varmasti oikeassa. Joillakin ihmisillä on vaan on elämä vähemmän toista etsivää eikä kohtaamisia tule todellisuudessa. Tällöinhän nettidettailu olisi äärimmäisen hieno työkalu jos se toimisi.
Yrittäminen ei ole epätoivon avustin, joten en nyt sinälläänkään lähtisi ihan kaikkia netissä vielä tuomitsemaan
LOL! Tämä oli niin paska idea, että ei voi olla edes provo.
Kuulostaa vajaalta.