Joku teinityttö luki bussissa aamulehteä :D Siis paperista
Ehkä 14-15v tyttö. Eikö hän tajua kuinka typerältä se näyttää levitellä se lakanan kokoinen lehti naaman eteen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Nämä teinien tekemät aloitukset on niin noloja. Tämäkään tyttö ei varmasti edes tajua, mikä meni heti alkuun vinoon.
Enkö tarkoita nololla lehdenlukijaa vaan aloituksen kirjoittajaa. Se olisi hienoa, jos voisi todistaa lampun syntymistä silmien taakse, kun aloittaja tajuaisi vaikka mikä on tabloidi ja mikä paljasti heti aloittajan itsensä teiniksi. Mutta en oikein jaksa uskoa..
Vierailija kirjoitti:
Se älypuhelimen maaninen tuijottaminen ja laasaaminen näyttääkin sitten häikäisevän älykkäältä.
Kyllä, tosi älykkäältä.
Meitä on vielä joitakin niin varakkaita, että on varaa tilata/ostaa paperlehti(ä) älypuhelimen ja tabletin lisäksi. Lisäksi luemme ja ostamme kirjojakin.
Minä tilaan kahta päivälehteä ja lisäksi aikakauslehtiä. Silloin tällöin olen vilkaissut mm. naistenlehtiem bloggareita ja todennut, että niillä kirjoittajantaidoilla ei yleensä ole asiaa painettuun lehteen. Toki poikkeuksiakin on.
Me vanhanaikaiset lehtienlukijat työllistämme melkoisen joukon toimittajia, kuvaajia, mainostoistoja, paperitehtaita, jakeluväkeä.
Kyllä päätelmä lehteä lukevasta teinistä on, että siinä on keskivertoa fiksumpi yksilö!
Minä luin tänään vuoden 91 Valittua palaa, mahdan olla naurettava muinaisjäänne?
T.17v
Nämä teinien tekemät aloitukset on niin noloja. Tämäkään tyttö ei varmasti edes tajua, mikä meni heti alkuun vinoon.