Kysy mitä vain ikinä IKEAN työn tekijältä.
Itse en ole töissä ikeassa mutta löytyisikö joku?
Kommentit (17)
Miksi sinä ap et osaa kirjoittaa oikein?
Minulta on turha kysellä. En ole ikean työntekijä.
Ap
Mitä te oikein alapeukutatte?? Onkos täällä ikea työn tekijöitä?
Tuleeko usein palautuksia rakennussarjoista puuttuvista osista? Siis puuttuvia ruuveja tms.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko usein palautuksia rakennussarjoista puuttuvista osista? Siis puuttuvia ruuveja tms.
En tiedä, kun en ole ikeasssa töissä niin kuin aloituksessa kerroin. Toivotaan, että pian tulisi joku joka on.
Ap
Miksi ap teet tämmöisen aloituksen jos et itse ole ikeassa töissä??
ootko ap aatellu hakea ikeaan töihin?
No jos joku ikean työntekijä löytyisi vastailemaa!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole ikeasssa töissä niin kuin aloituksessa kerroin. Toivotaan, että pian tulisi joku joka on.
Ap
Ikävä ettet osaa vastata vaikka otsikosta voisi toisin päätellä. Jokatapauksessa niiden pakettien aukirepinen kaupassa on työlästä mutta turhempaa on lähteä niiden perään kauampaa ajelemaan jos jotain puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luultavimmin ikea työntekijä jättää tämän avaamatta. Hän luultavimmin luule, että ap on myös töissä ikeassa ja vastailee kysymyksiin. Häntä tuskin kiinostaa kysellä tai edes avata ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yleensä näissä on ideana että kyseisen firman työntekijä tekee itse aloituksen ja häneltä voi sitten kysellä niitä kysymyksiä. Tuo otsikko on nyt pikkasen harhaanjohtava.
Mikä on Hesen majoneesin salainen raaka-aine?