Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen agressivinen suhtautuminen naisia kohtaan kiihottavaa?

Vierailija
10.07.2016 |

Olen mies ja pidän naisen agressiivista suhtautumista naisia kohtaan kiihottavana. Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?

Naisen agressivinen suhtautuminen naisia kohtaan kiihottavaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, empä tiedä mistä johtuu

Johtuisko vaikka alistamis fetissistä

Tai kusipäisyydestä.

Vierailija
22/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?

Tunnet olevasi vahvoilla, kun tiedät toisen olevan henkisesti vielä itseäsikin epäkypsempi.

Ja tämä oli kypsä komentti?

Kyllä ainakin minun mielestäni oli. Se on kuule ihan mahdollista todeta, että joku on epäkypsä ja olla silti itse olematta epäkypsä. Ei negatiivisten ominaisuuksien olemassolon toteaminen tarkoita että itsessä olisi jotain vikaa sen toteamisen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin omituinen kun kiihotun siitä kun nainen haukkuu minulle muita naisia esim. rumiksi ja lortoiksi? Mistähän tämä johtuu?

Tunnet olevasi vahvoilla, kun tiedät toisen olevan henkisesti vielä itseäsikin epäkypsempi.

Ja tämä oli kypsä komentti?

Kyllä ainakin minun mielestäni oli. Se on kuule ihan mahdollista todeta, että joku on epäkypsä ja olla silti itse olematta epäkypsä. Ei negatiivisten ominaisuuksien olemassolon toteaminen tarkoita että itsessä olisi jotain vikaa sen toteamisen perusteella.

Mielestäni ei osoita kovinkaan suurta kypsyyttä leimata toista epäkypsäksi tämän fantasian vuoksi. Tietosi seskuaalifantasioista taitavat perustua lähinnä roskapäivälehtien "uutisiin"?

Vierailija
24/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän meni jännäksi. Eihän tämä kovin tieteellistä vielä ole, mutta vastanneita on nyt 26 joista lähes puolet miehiä ja kyselyn mukaan siis puolet miehistä ilmoittaa kiihottuvansa tällaisesta. Ei siis tämän pienehkön otannan perusteella todellakaan niin marginaalista...

Voi vittu tätä myötähäpeää :"D Olenko minäkin nyt mies, kun sanon niin vauvapalstalla?

T. Olen mies :DDDD

Vierailija
25/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän meni jännäksi. Eihän tämä kovin tieteellistä vielä ole, mutta vastanneita on nyt 26 joista lähes puolet miehiä ja kyselyn mukaan siis puolet miehistä ilmoittaa kiihottuvansa tällaisesta. Ei siis tämän pienehkön otannan perusteella todellakaan niin marginaalista...

Voi vittu tätä myötähäpeää :"D Olenko minäkin nyt mies, kun sanon niin vauvapalstalla?

T. Olen mies :DDDD

Älä suotta tunne myötähäpeää anonyymin "vierailijan" vuoksi :D

Vierailija
26/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tunne voi olla peruja siitä että valkoinen nuori nainen on maailman ihailluin ja hemmoteltu olento. Kun mies näkee toisen naisen laittavan luun kurkkuun toiselle naiselle, siinä on jotakin hyvin erikoista ja ihmeellistä ja se voi aiheuttaa mielihyvää eri tavoilla;

-siten että mies tuntee tylytyksen kohteena olevan naisen ikään kuin alentuvan tavallisen ihmisen tasolle eikä enää ihmeelliseksi keijukaiseksi ja samalla tylyttäjä paljastuu malttinsa menettäväksi ihmiseksi eikä eteeriseksi jumalattareksi, jonka hermot eivät voi hievahtaa

Joskus tylyttäminen voi olla myös siveellisyyteen tai seksuaalisuuteen liittyvää. Paras muistamani esimerkki tästä on se 'alaston piilokamera' (joka voi olla lavastettu mutta se on sama se) jossa vanhat mummot voivat vaikka ajaa yläosattoman naisen tiehensä käsilaukulla heiluen tms. eli tämä havainnollistaa miehelle sitä, että naisen paljas pinta ei ole absoluuttisella ja universaalisella tavalla positiivinen ja kiihottava asia kaikille ihmisille ja tässäkin nuori stripparinainen ikään kuin alentuu miehen tasolle ja saavutettavaksi kanssaihmiseksi.

Samalla tässä miestä voi viehättää se että tylytyksen kohteeksi joutuvassa naisessa on jotakin 'tuhmaa' ja paheellista ihan vain sen takia että hän on olemassa. Jokaista miestähän pidetään potentiaalisena rikollisena vain sen takia että hän on olemassa, joten miehestä voi tuntua mukavalta että naisesta voidaan ajatella samoin.

Vierailija
27/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tunne voi olla peruja siitä että valkoinen nuori nainen on maailman ihailluin ja hemmoteltu olento. Kun mies näkee toisen naisen laittavan luun kurkkuun toiselle naiselle, siinä on jotakin hyvin erikoista ja ihmeellistä ja se voi aiheuttaa mielihyvää eri tavoilla;

-siten että mies tuntee tylytyksen kohteena olevan naisen ikään kuin alentuvan tavallisen ihmisen tasolle eikä enää ihmeelliseksi keijukaiseksi ja samalla tylyttäjä paljastuu malttinsa menettäväksi ihmiseksi eikä eteeriseksi jumalattareksi, jonka hermot eivät voi hievahtaa

Joskus tylyttäminen voi olla myös siveellisyyteen tai seksuaalisuuteen liittyvää. Paras muistamani esimerkki tästä on se 'alaston piilokamera' (joka voi olla lavastettu mutta se on sama se) jossa vanhat mummot voivat vaikka ajaa yläosattoman naisen tiehensä käsilaukulla heiluen tms. eli tämä havainnollistaa miehelle sitä, että naisen paljas pinta ei ole absoluuttisella ja universaalisella tavalla positiivinen ja kiihottava asia kaikille ihmisille ja tässäkin nuori stripparinainen ikään kuin alentuu miehen tasolle ja saavutettavaksi kanssaihmiseksi.

Samalla tässä miestä voi viehättää se että tylytyksen kohteeksi joutuvassa naisessa on jotakin 'tuhmaa' ja paheellista ihan vain sen takia että hän on olemassa. Jokaista miestähän pidetään potentiaalisena rikollisena vain sen takia että hän on olemassa, joten miehestä voi tuntua mukavalta että naisesta voidaan ajatella samoin.

Omalla kohdallani tuo teoria, että naisen saavuttamattomuus tavallaan rikkoontuisi, ei pidä paikkaansa, koska fantasiassa se alistaja on nimenomaan sen hetkinen kumppanini.

Vierailija
28/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää on tosiaan. Muistaakseni susilaumassa alfa uros parittelee vain ja ainoastaan alfa naaraan kanssa, eli siis porukan kovimman ja aggresiivisman mimmin kanssa. Tämä johtuu varmasti juuri selviytymis mahdollisuuksista karussa luonnossa.

Vierailija
29/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko koskaan kuullut Wrestling videoista?

Vierailija
30/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko koskaan kuullut Wrestling videoista?

En ole ap, mutta mitä ne semmoset on?

Vierailija
31/36 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google?

Vierailija
32/36 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
33/36 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selviskö mitä ne videot on?

Vierailija
34/36 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ninen ja ei helvetti tätäkin galluppia...

Vierailija
35/36 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se google

Vierailija
36/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin aikanaan, että olen nainen ja tiedän, ettei miehiä kiihota. Keskusteltuani mieheni kanssa haluan muuttaa vastausta. Hänen ja omaksi mielikseni olen nyt jonkin aikaa puhunut hänelle tuhmia muista naisista ja kierrokset näkyy nousevan kovasti ;) N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi