Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin matkakohde jossa olet käynyt

09.07.2016 |

Voi olla työ- tai lomamatka. Ei tarvitse välttämättä olla mikään kovin erikoinen mutta sellainen missä peruslomailija-valmismatkailija ei käy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuji vuoren huipulla.

Vierailija
22/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanis kyllä käy turreja, mut mulle se on ollut erikoisin kohde. Kaikki vaan oli niin erilaista.

Peurapaikka, Nara, oli kiva, mutta mä näin siellä kyllä muitakin länsimaalaisia. Japanilaisia vaan on niin paljon, että länkkäreiden bongaus väkimassoista voi olla vaikeeta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin missä itse olen käynyt oli Grönlanti ja haluaisin uudelleen sinne :D Huippuvuorillakin olisi mielenkiintoista käydä.

Vierailija
24/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanian Transylvania, Bahrain oli todella erilainen kun siellä oli kun meni saudien loma-aikaan ja paikat oli täynnä niqab-asuisia ihmisiä... 

25/29 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenanmaa. Turust tukholmaa

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
26/29 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyria Damaskos 2011 tammikuussa. Siitä ei kauaa mennytkään, kun alkoi sota. Beirutista bussilla Damaskokseen.

27/29 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokhara Nepalissa. Aah se auringonnousu. <3

Vierailija
28/29 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savo.

Liikuttiin parikymppisinä miehen kanssa kesällä telttaillen ympäri Suomea. Savossa sitten oli paikallisissa mainoksissa mainos pihaleirinnästä. Ilmeni, että kyseesä oli ok-talo, jossa pari lastakin omaava pariskunta vuokrasi pihaansa matkailijoiden yöpymiseen. Kuistilla oli oikein baaritiski, ja juomaakin sai. Asunnossa oli oma suihku ja wc yöpyjiä varten. Savusaunaa lämitettiin pyynnöstä. Tuntui todella erikoiselta tunkeutua toisten pihapiiriin majoittautumaan, mutta niin vain telttamme pystytimme heidän takapihalleen. Hyttysiä oli niin paljon, että en ole ikinä nähnyt. Savusaunassa käytiin, sieltä ei voinut tulla ulos vilvoittautumaan, koska hyttysiä oli ilma sakeanaan.

Hei aamulla jatkettiin matkaa.

Vierailija
29/29 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanis kyllä käy turreja, mut mulle se on ollut erikoisin kohde. Kaikki vaan oli niin erilaista.

Peurapaikka, Nara, oli kiva, mutta mä näin siellä kyllä muitakin länsimaalaisia. Japanilaisia vaan on niin paljon, että länkkäreiden bongaus väkimassoista voi olla vaikeeta :D

Japani on täysin oma "planeetta", hyvällä tavalla. Tahtois sinnekin.

Systerin (työ 1,5 v) luona kyläiltiin pari viikkoa Etelä-Koreassa. Yllätyin länsimaalaisuudesta.

Teknologiabuust ei jäänyt huomaamatta ja ruoka- kulttuuri <3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan