88-vuotias isä Suomessa
http://yle.fi/uutiset/8-vuotiaan_tyton_88-vuotias_matti-isa_perhetukien…
Mitä hemmettiä?
Voiko toi olla totta?
Kommentit (91)
5 vuotta vanha juttu, lieneekö tytön isä enää elossa
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta vanha juttu, lieneekö tytön isä enää elossa
Kuollut vuonna 2018 90-vuotiaana. Eli tyttö menetti isänsä 11-vuotiaana. https://www.geni.com/people/Matti-Kyll%C3%B6nen/6000000041805630573
Vierailija kirjoitti:
Käy tuota lasta sääliksi. Ei tule edes teini-ikäisenä tuntemaan isäänsä.
Ei tullut niin.
Ei monet miehet ajattele lainkaan, että kuinka pitkään jaksavat ja elävät. Eipä ole Sauli Niinistökään ajatellut, että onko hengissä vielä, kun Aaro on teini-iässä.
Nyt sitten tuli Robert De Nirosta isä vielä 79-vuotiaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystähän täällä on säälitelty niitä nelikymppisten,tuoreiden isien lapsia,joiden äiti sattuu olemaan siinä parinkympin ikäinen...
Nelikymmppinen mieshän oli niissä ketjuissa 'ikäloppu' ym. mukavaa ja ällösetä ja ties vaikka mitä ja se kaksikymppinen nainen vain viaton tyttö joka ei vielä tiennyt maailmasta mitään,ja jonka v ain joku kavala nelikymppinen (tai kolmevitonen), (tai jo kolmekymppinen),'setä' olikin houkutellut nukkekotinsa ääreltä ja äidin valvovan silmän alta aikuisten leikkeihin..
Hehheh... Nyt naurattaa ne jutut ja 'ikis' ketjut hah,hah,haa
Kyllähän nelikymppinen on jo vanha vanhemmaksi. Kun vanhemman pitäisi kyetä täysipainoisesti osallistumaan mm. lasten harrastuksiin teini-iässä. Harva jaksaa 55 - 60 vuotiaina enää sitä tehdä. Vanhempien pitäisi kyetä tukemaan lapsiaan kunnolla aikuisena ihan sinne 30 vuotiaaksi asti. Jopa silloin kun lapsi saa omia lapsia. Niin auttaa häntä lasten hoidossa.
Sitä on vaikea tehdä jos on itse 70 - 80 vuotias.
Kukaanhan ei tiedä, miten kauan ja kuinka terveenä täällä elämänsä elää. Mun äiti sai mut 19v ikäisenä, en ollut 40v täyttänyt, kun hänet hautasin.
Onkohan tytön äiti ottanut itselleen jonkun oman ikäisensä kumppanin? Itse ainakin haluaisin vastaavassa tilanteessa, että lapsella olisi joku, joka voisi olla hänelle isähahmo.
En ota kantaa siihen perheeseen, taitaa olla usea perhe. Uutisartikkelissa yhdessä kuvassa hevosen (vai ponin) ilme on hauska. Yksi koira taas kaipaisi kopista ulos nurmikolle juoksemaan, metallireunat siinä kohtaa josta saa pään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystähän täällä on säälitelty niitä nelikymppisten,tuoreiden isien lapsia,joiden äiti sattuu olemaan siinä parinkympin ikäinen...
Nelikymmppinen mieshän oli niissä ketjuissa 'ikäloppu' ym. mukavaa ja ällösetä ja ties vaikka mitä ja se kaksikymppinen nainen vain viaton tyttö joka ei vielä tiennyt maailmasta mitään,ja jonka v ain joku kavala nelikymppinen (tai kolmevitonen), (tai jo kolmekymppinen),'setä' olikin houkutellut nukkekotinsa ääreltä ja äidin valvovan silmän alta aikuisten leikkeihin..
Hehheh... Nyt naurattaa ne jutut ja 'ikis' ketjut hah,hah,haa
Kyllähän nelikymppinen on jo vanha vanhemmaksi. Kun vanhemman pitäisi kyetä täysipainoisesti osallistumaan mm. lasten harrastuksiin teini-iässä. Harva jaksaa 55 - 60 vuotiaina enää sitä tehdä. Vanhempien pitäisi kyetä tukemaan lapsiaan kunnolla aikuisena ihan sinne 30 vuotiaaksi asti. Jopa silloin kun lapsi saa omia lapsia. Niin auttaa häntä lasten hoidossa.
Sitä on vaikea tehdä jos on itse 70 - 80 vuotias.
Kukaanhan ei tiedä, miten kauan ja kuinka terveenä täällä elämänsä elää. Mun äiti sai mut 19v ikäisenä, en ollut 40v täyttänyt, kun hänet hautasin.
Ja niinkin käy, että lapsi kuolee ennen vanhempaansa. Tulojärjestys ei ole yhtä kuin lähtöjärjestys.
Nyt tulee sitten Al Pacinosta isä 83-vuotiaana. Hänen vanhinkin lapsensa on vasta 33-vuotias.
Ok.