Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

88-vuotias isä Suomessa

Vierailija
09.07.2016 |

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nelikymppinen on jo vanha vanhemmaksi. Kun vanhemman pitäisi kyetä täysipainoisesti osallistumaan mm. lasten harrastuksiin teini-iässä.

Ei isäni eikä äitini kyennyt soittamaan bändissämme ollenkaan, eivät onneksi edes yrittäneet. Keikoillekaan eivät ottaneet osaa millään tavalla. He eivät tosin olleet "vanhoja" vanhempia, mutta tuli vaan mieleen tuosta täysipainoisesta harrastuksiin osallistumisesta. :)

Vierailija
42/91 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nelikymppinen on jo vanha vanhemmaksi. Kun vanhemman pitäisi kyetä täysipainoisesti osallistumaan mm. lasten harrastuksiin teini-iässä.

Ei isäni eikä äitini kyennyt soittamaan bändissämme ollenkaan, eivät onneksi edes yrittäneet. Keikoillekaan eivät ottaneet osaa millään tavalla. He eivät tosin olleet "vanhoja" vanhempia, mutta tuli vaan mieleen tuosta täysipainoisesta harrastuksiin osallistumisesta. :)

Älä nyt ole lapsellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on 76-vuotias. En näe siinä mitään ihmeellistä, kavereidenkin isät on suunnilleen samanikäisiä. Mieheni isä on 72.

Niin siinä ei ole mitään ihmeellistä jos sinä olet 50 vuotias.

Vierailija
44/91 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy tuota lasta sääliksi. Ei tule edes teini-ikäisenä tuntemaan isäänsä.

Teini-iässä yleensä otetaan etäisyyttä vanhempiin eikä niiden jutut voisi vähempää kiinnostaa. Mua ei säälitä tuo tyttö ollenkaan, okei onhan toi isä jo iäkäs mutta nyt on jo vuosi 2016 ja luulisi että erilaisuutta ei enää kummeksuta. Eiköhän tuo tyttö ole viettänyt enemmän aikaa isänsä kanssa kuin moni "normaalin ikäisen" isän lapsi.. Kun isät tuppaa tekemään uraa ja jättämään lapsen äidin vaivaksi jne. Tässä tapauksessa isä on jo eläkeläinen niin aikaa on ja varmasti lapsi pitää miehen virkeänä. Veikkaan että tuo pappa elää siihen saakka vähintään kun tyttö muuttaa pois kotoa

Tuo mies kuolee parin vuoden sisällä. Joten en todellakaan usko että tuo likka muuttaa parin vuoden sisällä omilleen.

Ei kuole, elää lähemmäs satavuotiaaksi. Jos sillä ei olisi mitään syytä elää niin sitten ehkä kuolisikin. Mutta sillä on tuo lapsi joka antaa mielelle voimaa ja elintahtoa ja ne on oikeasti sellaisia asioita jotka pitää vanhuksen elossa. Toisaalta jos kuolisikin niin onhan lapsella äiti ja kerkesi viettää eläkkeellä olevan isän kanssa paljon aikaa kun eihän se ollut töissä/viikonloppusin riennoissa vaan kotona perheen kanssa :)

Täyttä roskaa. Tuollaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä elinajalle. Muutenhan suurin osa eläisi aina 100 vuotiaaksi.

Äitikin on jo vanha korppu. Vietti isän kanssa aikaa joka ei jaksanut päivääkään tehdä lapsen kanssa yhtään mitään. Oli lapsen syntmän aikaan jo vanhempi ja huonokuntoisempi kuin moni isoisoisä.

45/91 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi sillä on HOUSUT AUKI?

Miehellä on kahdeksan lasta.

Vierailija
46/91 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi sillä on HOUSUT AUKI?

Miehellä on kahdeksan lasta.

Ai se ei ehdi vetää niitä kiinni?

Vierailija
47/91 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on 76-vuotias. En näe siinä mitään ihmeellistä, kavereidenkin isät on suunnilleen samanikäisiä. Mieheni isä on 72.

Ei minun iälläni pitäisi olla mitään merkitystä, ketjun aiheena oli isien iät!

Vierailija
48/91 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/91 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä ois nyt 75 jos eläis ja mä oon 30 ja ensimmäinen kolmesta lapsesta. Isä kuoli 4 vuotta sitten.

Vierailija
50/91 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun ruvettiin puhumaan vanhoista isistä. :D

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016071521910798_vi.shtml

Vierailija
51/91 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkähän ikäinen on lapsen äiti (yäk)

Vierailija
52/91 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän ikäinen on lapsen äiti (yäk)

49-vuotias

Vierailija
53/91 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kahdeksan lasta menee kun ikäerot on reilut, ei siinä ole missään vaiheessa ollut lapsilaumaa pyörimässä. Ja Mick Jaggerilla lienee varaa tarjota kaikille lapsilleen hyvä elämä, ei ole pikkkurahasta pulaa.

Vierailija
54/91 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen taplaa tyylillään. Hieno homma että vanhuksellakin pelittää...... olkaamme ylpeitä että maailma kantaa tulevaisuutta, vaikka näillä näkymillä ei kovin hyvältä näytä.

Vierailija
55/91 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten Mick Jagger tuore isä 73-vuotiaana, eli on 88-vuotiaana 15-vuotiaan pojan isä, jos elää.

Vierailija
56/91 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on Kainuusta, siellä sukulaiset pökkii toisiaan iästä (ja isästä) riippumatta. Aivan umpisuoliseutua.

Ja sinä olet tuotos?

Vierailija
57/91 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä lapsia joilla ei ole rakastavaa isää. Tuolla lapsella on.

Vierailija
58/91 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock! 88 pani paremmaksi Jagger.

Vierailija
59/91 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihan hyvin elää vielä tytön ollessa teini-ikäinen.

Vierailija
60/91 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatteles kun mun paappa täyttää huomenna 97 vuotta. 97-vuotias isä Suomessa, voi apua!

Onko hänellä 17-vuotias lapsi?

Aloituksen otsikkohan kuulosti siltä, kuin siinä olisi jotain ihmeellistä, että 88-vuotiaalla on lapsia. Parempi otsikko olisi ollut: "88-vuotiaalla 8-vuotias lapsi" tai "8-vuotiaalla (tytöllä) 88-vuotias isä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi