Jos mies voisi tulla raskaaksi,
niin kuinka moni nainen tunnustaisi heittämällä "äityitensä" tai ei vaatisi äityistestiä mieheltä jos olisi naimisissa??
Lähtöoletus on, että avo / aiomies on perussettiä, eli joskus voi vähän lipsahtaa, kun tilanne johtaa tilanteesta toiseen. Pitääkö nyt mieheen luottaa ja se on luottamuksen peruskallion horjuttamista, jos vaatisi vakiintuneessa parisuhteessa "äityistestiä"?? Eihän mieheltään sellaista sallita tai sitä pidettäisiin ainakin törkeänä epäluottamuksen osoituksena. Raskaana oleva mies olisi tietenkin normi, eli hänkin viettäisi normaalisti välillä miesten iltoja ja olisi työmatkoilla joskus. Tilastojen mukaan joka 6. alulle laitettu lapsi olisi jonkun toisen naisen hedelmöittämä.
Kommentit (13)
jos miehet synnyttäs se ois synnytys burana j a takas töihin.
Up. Ei näytä naisia "jostain syystä" tämä gallup kysymys kiinnostavan. Ap
Kärpix kirjoitti:
Liian vaikea aihe.
Riippuu aika lailla tilanteesta ja suhteesta. Jos ois lasta yritetty, tuskin rupeisin epäilemään. Jos suhteessa menis huonosti, varmaan haluaisin varmuuden.
Voivathan miehet tulla raskaaksi. Taakaksi lähiympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Kärpix kirjoitti:
Liian vaikea aihe.
Tuntuu tosiaan olevan liian vaikea aihe. Tämä aihe halutaan vaieta kuoliaaksi tällä palstalla. Kyse on "vaietusta salaisuudesta". AP.
Luottaisin mieheen ja suostuisin sinisilmäisesti äidiksi ilman testiä. Vaadinhan minänkin naisena mieheltä samaa.
Tämähän on aivan loistava näkökulma kaikille naisille miettiä miehen näkövinkkelistä asioita! Varsinkin kaikille moraalitantoille, jotka hu*rittelee kaikkia virheitä tekeviä naisia. Minä tunnustaisin äitiyteni kyllä, jos ei olisi mitään pätevää syytä tehdä äitiystestiä. Jos äitiystesti tehdään, niin asia olisi kyllä vaikea ja epätieto olisi raastavaa, kun tuloksissa kestää pitkään.
Luottaisin, minulla ei ole mitään syytä epäillä että mieheni pettäisi.
Miehet eivät suostuisi synnyttämään.
No en ikinä suostuisi vain tunnustamaan "äitiyttäni", vaikka olen naimisissa. En kyllä luota mieheeni niin paljon, että hänelle ei joskus olisi voinut joskus "lipsahtaa". Sitä paitsi eihän testistä olisi mitään haittaakaan. Sillä saisin ainakin mielenrauhan, että lapsi on oma.