Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä tullut apaattinen kun alkoi polttaa pilveä, mitä tehdä?

Vierailija
08.07.2016 |

Meillä on omat asunnot ja nyt kun olen raskaana niin joudun olemaan omalla asunnollani kun mies polttaa parvekkeella mutta haju leviää sisälle. Vanha talo ja tällä hetkellä ikkunakin kulmasta rikki. Mies ei enää naura samoille asioille eikä juurikaan osoita mitään tunteita paitsi kun polttelee niin nauraa. Muuten kaikki on hänestä paskaa, minä olen paska ja pilaan kaiken nalkuttamisellani. Suomennettuna en anna ottaa nimelläni pikavippiä vaan säästän lapsen tarpeisiin.

Rakastan häntä, mutta huonoja hetkiä on niin paljon että niitä on nykyään enemmän kuin hyviä. Hän on luvannut lopettaa sitten kun lapsi syntyy mutten usko. Ehkä viisainta olisi erota, ettei lapsi kärsi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pilvihän on niin terveellistä!! Sanoo kaikki puolustelijat.

Apaattiseksi ja masentuneeksihan se tekee, se on fakta.

Vierailija
2/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkästään jos mies haluaa ottaa pikavippejä omalla nimellään olisi syy eroon saati sinun nimelläsi. Todellakin se ero samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven poltosta ei ole MITÄÄN haittaa sanoo tälläkin palstalla moni "asiantuntia".

Kyllä muuten on. Ja paljon.

Vierailija
4/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä, mutta nyt on pakko: JSSAP

Vierailija
5/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta porvoosta tällä kertaa.

Vierailija
6/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenpolttajat ei ees tajua millasia ovat muiden (kuin toisten polttajien) silmissä. Siis nämä jatkuvasti pössyttelevät, eri asia silloin tällöin savut vetävä. Todella rasittavaa jengiä.

Vierailija
7/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin harkitse eroa. Perjantai-iltana valitettavasti ei kannata avautua vakavastakaan aiheesta kun on palsta täynnä toistaitoisia provonikkareita.

Vierailija
8/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta porvoosta tällä kertaa.

Tää. Ei kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä että tekee persaukisen pilviveikon kanssa lapsen ellei itse ole yhtä surkea tapaus.

Vierailija
9/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän nämä kannabisprovoilijat selittää sen ettei hollannissa siitä ole erityisiä ongelmia?

Vierailija
10/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän nämä kannabisprovoilijat selittää sen ettei hollannissa siitä ole erityisiä ongelmia?

Itse Alankomaissa asuneena mieleen jäi nimenomaan se, että kaduilla ei yölläkään ollut juoppoja. Siellä nuoriso ei käytä kannabista toisin kuin esimerkiksi USAssa.

Vierailija
11/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat verhoutuvat esim. mt-ongelmien lomaan. Muutenkin ganjaveikot ovat inhottavia erityisesti lähipiirissä, ei ehkä niinkään yhteiskunnallisella tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi