Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30 vuotiaat naiset yrittävät iskeä M31

Vierailija
08.07.2016 |

Mitä tehdä, kun itse tykkään vähän nuoremmista. Yleensä tuossa iässä tissit ovat jo riipahtaneet.

Kommentit (408)

Vierailija
121/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäloppu nuoremmista fantasioiva pappa haukkuu nuoremmat ikäisistään tykkäävät naiset mielenterveyspotilaiksi. :'D kukahan se mielenterveyspotilas on? Ettei olis vain fantasiamaailmassaan elävä vaari?

Mikä tässä nyt oli fantasiaa? Kerroin, että kaverilla on nuori tyttöystävä, sekö?? Normaaleja pareja näkee alle 10 vuoden ikäerolla, sitten hieman epänormaalimpia esim. kaupungilla tai lehdissä yli 20v. ikäerolla. Mikä näistä sinulle on fantasiaa? M31

Esimerkiksi se, että pidät itseäsi komeana ja 25-vuotiaat tykkäis susta. Sorry vaa pappa. Kukaan ei usko.

Lisäksi se on fantasiaa, että huutelee (huomiota kerjäten) päivästä toiseen vauvapalstalla olevansa suosittu nuorten naisten keskuudessa, kuvitellen, että täällä on vaan vanhoja, rumia, lihavia, köyhiä ja kouluttamattomia wt-muijia. Siis todella kinky fantasia, etten sanoisi.

Vierailija
122/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei kiinnosta ja iske sen ikäisiä, jotka kiinnostavat. Olisit imarreltu, että tulevat iskemään. Se ei ole kielletty, vaikka kohdetta ei kiinnostaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää, että te ette päätä kuka on liian vanha, vaan jokainen päättää henkilökohtaisesti. Tiedän kokemuksesta, että mulla on vielä 10 vuotta aikaa. Jopa yli neljäkymppisillä näkee 25 molemmin puolin keikkuvia naisia. Jopa lehtijutuissakin, on niitä tännekin linkitetty, Miksi te pullasorsat yritätte vääntää totuuden kieroksi? Oma lehmä ojassa? M31

Tämä nyt on aika radikaali ajatus,mutta ehkä niillä neljäkymppisillä on jotain tarjotakin naisille,joten saavat naisia.Niin kuin komea ulkonäkö ja jonkinlainen personallisuus,josta voi viehättyä.

Vähän epäilen,että tyyppi joka päivästä toiseen kirjoittelee provoja mammapalstalle aiheesta "nuoret naiset haluavat vanhoja miehiä" ei ole sellainen saalis,josta minkään ikäiset naiset olisivat erityisen kiinnostuneita.

Ei tämä toimi, vaikka miten yritätte. Tiedän oman arvoni, joten mikään ylipainoinen palstamamma ei mieltäni mihinkään muuta. Lisäksi se ei ole edes keskustelun aihe, mutta jos haluat kirjoittaa aiheen ohi ja pitää ketjua pinnalla, niin ok.

Vierailija
124/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää, että te ette päätä kuka on liian vanha, vaan jokainen päättää henkilökohtaisesti. Tiedän kokemuksesta, että mulla on vielä 10 vuotta aikaa. Jopa yli neljäkymppisillä näkee 25 molemmin puolin keikkuvia naisia. Jopa lehtijutuissakin, on niitä tännekin linkitetty, Miksi te pullasorsat yritätte vääntää totuuden kieroksi? Oma lehmä ojassa? M31

Tämä nyt on aika radikaali ajatus,mutta ehkä niillä neljäkymppisillä on jotain tarjotakin naisille,joten saavat naisia.Niin kuin komea ulkonäkö ja jonkinlainen personallisuus,josta voi viehättyä.

Vähän epäilen,että tyyppi joka päivästä toiseen kirjoittelee provoja mammapalstalle aiheesta "nuoret naiset haluavat vanhoja miehiä" ei ole sellainen saalis,josta minkään ikäiset naiset olisivat erityisen kiinnostuneita.

Ei tämä toimi, vaikka miten yritätte. Tiedän oman arvoni, joten mikään ylipainoinen palstamamma ei mieltäni mihinkään muuta. Lisäksi se ei ole edes keskustelun aihe, mutta jos haluat kirjoittaa aiheen ohi ja pitää ketjua pinnalla, niin ok.

Vaikka sun äitis on sua sanonut arvokkaaks, komeaks ja ihanaks, niin et sä sitä oo meidän nuorempien mielestä.

Vierailija
125/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Tuleeko yli 30 v-naiset ihan päivittäin sua iskemään niin että haittaa sun normaalia elämää, kourivatko fyysiseesti tms? Vai onko ongelma se että nuoret naiset eivät yritä iskea sua vaikka niin kovasti toivoisit?

Ei niin paljon kuin ennen. Nuorempana on ihollekin käyty muutamaan kertaan. (lue: hierottu munaa tai reisiä) M31

O.k. Mut mikä se varsinainen ongelma on nyt? Onko se edelleen se että naiset ahdistelevat sua seksuaalisesti vai se että nuoret naiset eivät ahdistele vaiko mikä?

Vanhemmmat naiset ei ymmärrä, että me haetaan nuorempia neitoja. M31

Ne kokeilee kepillä jäätä, ei ne siinä mitään menetä. :) Ilmeisesti ne iskuyritykset ei sua edes varsinaisesti häiritse, mikäli oikein tulkitsen. Jatkossa sua iskee yhä vain vanhemmat naiset kun itsekin vanhenet. :/ Näin se menee meillä kaikilla, miehillä ja naisilla.

Joo. Sovitaan näin. Etsin kuitenkin sellaista 25-26v. naista. M31

Pysyykö tuo ikäerotoive sulla vuodesta toiseen 5-6 vuodessa vai kasvaako se joka vuosi sitä mukaa kun itse ikäännyt?

En tiedä. Kaksiseiskana tykkäsin noin kaksivitosista naisista ja tykkään yhä. M31

Huolestuttaako sua oma tilanteesi parisuhdemarkkinoilla? Kun kysyntä ja tarjonta sun kohdallasi kohtaa vuosi vuodelta vähemmän? 

Haaveiletko pysyvästä parisuhteesta, semmoisesta joka kestäisi vaikka loppuelämän vai onko mahdollisen parisuhteen maksimipituus sulle se vuosi-pari?

No en usko tuollaisiin enää. Naisen ulkonäkö ratkaisee, sekä toki voin ottaa muitakin naisia. M31

Eli yhden illan juttuja lähinnä? Treenaa ittesi tosi timmiin kuntoon (ei mikään lihamöykky vaan sutjakka, liikkuva ), mene opiskelemaan naisvaltaiselle alalle, käy paljon bileissä ja kehitä sosiaalisia taitojasi urakalla, ehkä silloin joskus lohkeaa nuoremmilta sinullekin. Älä sikaile vaan ole hienotunteinen, muuten saat huonon maineen.

Oon opiskelija ja noi yli 30-vuotiaat opiskelijabileissä käyvät gubet ovat aina naurunaihe.

Sama! Vanhoja ällöjä setiä.

Kaveri seukkaa 17 vuotiaan typykän kanssa. Joka kylläkin täytti jo 18. Kaikki eivät ole yhtä ahdasmielisiä kuin av-palstan mielenterveyspotilaat. M31

Tyttöraasu. Voin arvata että hän ei kovin ehjästä ja tasapainoisesta taustasta tule.

Henkisesti erittäin kehittynyt, olin itse alussa vähän epäileväinen. Ainakin hyvästä ja hyvin toimeentulevasta perheestä. Ehkäpä se antaa itseluottamusta hyvän ulkonäön lisäksi? Luulisin, että nämä juuri näiltä palstan mammoilta puuttuvat. M31

Joo ja varsinkin ne puuttuvat tämän palstan papoilta ( vink, vink).

Vierailija
126/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei koske onko 30 vuotias liian vanha esim. 25 vuotiaalle. Kaikki tietävät, ettei ole. Todellisuus kun näyttää toiselta ja yli 40 vuotiaatkaan eivät ole liian vanhoja. Parinvalintahan on aina henkilökohtainen päätös. Vanhat kalkkunat voitte lopettaa kitkerän tilityksen. Pysytään aiheessa. M31

Aihe on kyllä, että kitiset, kun itseäsi vanhemmat naiset iskevät sua. Toki sun kaikissa aloituksissa on taustalla toi mainitsemasi fantasia. Et hyväksy sitä tosiasiaa, että nuoret naiset eivät halua sinua, eikä se todellakaan johdu sinun tapauksessa pelkästä iästäsi.

N25

Vierailija
127/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Tuleeko yli 30 v-naiset ihan päivittäin sua iskemään niin että haittaa sun normaalia elämää, kourivatko fyysiseesti tms? Vai onko ongelma se että nuoret naiset eivät yritä iskea sua vaikka niin kovasti toivoisit?

Ei niin paljon kuin ennen. Nuorempana on ihollekin käyty muutamaan kertaan. (lue: hierottu munaa tai reisiä) M31

O.k. Mut mikä se varsinainen ongelma on nyt? Onko se edelleen se että naiset ahdistelevat sua seksuaalisesti vai se että nuoret naiset eivät ahdistele vaiko mikä?

Vanhemmmat naiset ei ymmärrä, että me haetaan nuorempia neitoja. M31

Ne kokeilee kepillä jäätä, ei ne siinä mitään menetä. :) Ilmeisesti ne iskuyritykset ei sua edes varsinaisesti häiritse, mikäli oikein tulkitsen. Jatkossa sua iskee yhä vain vanhemmat naiset kun itsekin vanhenet. :/ Näin se menee meillä kaikilla, miehillä ja naisilla.

Joo. Sovitaan näin. Etsin kuitenkin sellaista 25-26v. naista. M31

Pysyykö tuo ikäerotoive sulla vuodesta toiseen 5-6 vuodessa vai kasvaako se joka vuosi sitä mukaa kun itse ikäännyt?

En tiedä. Kaksiseiskana tykkäsin noin kaksivitosista naisista ja tykkään yhä. M31

Huolestuttaako sua oma tilanteesi parisuhdemarkkinoilla? Kun kysyntä ja tarjonta sun kohdallasi kohtaa vuosi vuodelta vähemmän? 

Haaveiletko pysyvästä parisuhteesta, semmoisesta joka kestäisi vaikka loppuelämän vai onko mahdollisen parisuhteen maksimipituus sulle se vuosi-pari?

No en usko tuollaisiin enää. Naisen ulkonäkö ratkaisee, sekä toki voin ottaa muitakin naisia. M31

Eli yhden illan juttuja lähinnä? Treenaa ittesi tosi timmiin kuntoon (ei mikään lihamöykky vaan sutjakka, liikkuva ), mene opiskelemaan naisvaltaiselle alalle, käy paljon bileissä ja kehitä sosiaalisia taitojasi urakalla, ehkä silloin joskus lohkeaa nuoremmilta sinullekin. Älä sikaile vaan ole hienotunteinen, muuten saat huonon maineen.

Lähinnä pitkiä suhteita. Yhden illan suhteiden tuotto on aika olematon tehtyyn työmäärään nähden. En minä naisten takia treenaa sekunttiakaan. Jos treenaan, niin itseni takia, että voin paremmin. Vaadin naisilta samaa mitä tarjoan. Suht. komea mies, suht. timmissä kunnossa ja samaa odotan naiselta, sekä kivoja tissejä. M31

Okei, haluat suhteen 25 v -naisen kanssa ja vaihtaa vuoden välein nuorempaan. Mitä sä olet valmis tekemään sen eteen että sua reilusti nuorempi nainen näkisi sut potentiaalisena panosuhteena?

Turha sulle on vastailla. Kaverin tyttöystävä on 18. Jos sä luulet tota suureksi ikäeroksi, niin voi voi.. itke kotonasi sitten. M31

Mulla on ollut tyttöystäviä 20-25 v. koko ajan.

Mä en nyt saa kiinni mikä on se sun varsinainen ongelma on? Saat joka vuosi sen uuden kaksvitosen naisen - mutta koet häirintänä kun oman ikäluokkasi naiset flirttaavat?

Jos sun kaverisi on myös keski-ikäistyvä , kyllä siinä vaan on iso iso eikäero just vasta täysi-ikäisyyden saavuttaneeseen nuoreen! :D Mietipä sen tytön näkökulmasta reilu kymmenen vuotta suuntaan tai toiseen.

Toiset ovat kypsempiä nuorempana, sekä nähneet maailmaa enemmän, jos ovat varakkaammasta perheestä. Jos pyörii koko nuoruuden lähiostarilla, niin ei varmaan paljon kehitykään. Kerroin jo otsikossa mikä häiritsee. Vanhemmat naiset ottavat yhteyttä, vaikka olisin kertonut mitä olen hakemassa. Katsovat siis vain ikääni, eivätkä sitä mitä sanon. M31

Nyt tämä juttu vasta alkaa aukeamaan.AP:ta häiritsee,kun naiset kohtelevat häntä samoin,kuin miehet naisia.AP:n maailmassa vain miesten on sallittua katsoa ainostaan ikää,ei sitä mitä kiinnostuksen kohde sanoo.Johan tässä ketjussa on moneen kertaan todettu,että henkisesti tasapainoiset nuoret naiset etsivät pääsääntöisesti omanikäistään seuraa.AP ei piittaa siitä,koska hänen kuuluu mielestään saada nuorta,kiinteärintaista naista.Ilmeisesti AP:n ikäiset ja sitä vanhemmat naiset toimivat samoin,siis "tyrkyttävät" itseään "nuorelle" AP:lle,vaikka tämä ei ole kiinnostunut.Ja se on sitten ongelma,koska miehet saavat esineellistää naisia,mutta ei toisinpäin :D

Tämä keskustelu ei ole teidän mielenterveysparantola, jossa traumojanne ruoditaan. Niitä voitte ruotia keskenänne. Todellisuus maailmassa ratkaisee, ei teidän kuvitelmanne. Jos useasti näkee lehdissä yli 40 vuotiaille 25 naisia, niin silloin tämä on normi. Jos te ette kestä sitä normia, niin parantolaan mars. Ei asia sillä parane, että te hakkaatte päätä seinään.Jokaisella on henkilökohtaisessa elämässään oikeus valita sellainen kumppani kuin haluaa. Sitähän te ette kestä. Itse otan alle 30v. naisen. Mielellään siinä 25 v. niin on useita vuosia aikaa yhdessä  M31

Vierailija
128/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuotiaana 28 tai 29 ikäiset naiset näyttivät vielä hyviltä. Jos sellaisen naisen olisi silloin ottanut, niin se lasku olisi tullut maksettavaksi vasta 30 jälkeen. Kysymys ei ole siitä, että onko tuon ikäinen nainen hyvännäköinen. On useasti, mutta kovin vähän aikaa jäljellä. M31

Vähän niinkuin 30+ miehet ovat kaikki rumia. :D ota vaan vaari ikäses akka. Olis sulle täydellisesti sopiva.

Naiset ei määritä mitä mä otan. Jos mä katselen jostain ikähaarukasta naisia, niin turha sitä on itkeskellä. On palstalla niitä miehiä, jotka etsivät vanhojakin. Sullekin on sitten jotain.. M31

Miksi mä ottaisin vanhan miehen, kun mulla on ikäiseni nuori mies? :D onhan sulla toisaalta kaksi tervettä kättä, joten voit sentään haaveilla meistä nuoremmista samalla kun hakkaat tattia.

Ottiko noin koville. Sulla on aikaa tänne kirjoitella kaiket päivät, koska sulle ei ole mitään. M31

Vierailija
129/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista etteivät akat nyt ilmoita omia asiattomia viestejään asiattomiksi. Ainakin 4-5 viestissä hyökättiin ap kohtaan, vaikka ap ei ole haukkunut ketään. Jatketaan seurantaa. 

Vierailija
130/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä, kun itse tykkään vähän nuoremmista. Yleensä tuossa iässä tissit ovat jo riipahtaneet.

Hyväksyä se tosiasia, että vanhenet ja riipahdat. Kasva aikuiseksi, sillä sun ruumis ainakin tekee sitä jo kovaa vauhtia. Opettele myös mitä on rakkaus, parisuhde ja elämä. Ehkä silloin aukeaa sinullekin ihan uusia ulottuvuuksia. Pelkät tissit ovat varsin suppea saanti elämältä. Pus.

N25

Vierailija
131/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei koske onko 30 vuotias liian vanha esim. 25 vuotiaalle. Kaikki tietävät, ettei ole. Todellisuus kun näyttää toiselta ja yli 40 vuotiaatkaan eivät ole liian vanhoja. Parinvalintahan on aina henkilökohtainen päätös. Vanhat kalkkunat voitte lopettaa kitkerän tilityksen. Pysytään aiheessa. M31

Aihe on kyllä, että kitiset, kun itseäsi vanhemmat naiset iskevät sua. Toki sun kaikissa aloituksissa on taustalla toi mainitsemasi fantasia. Et hyväksy sitä tosiasiaa, että nuoret naiset eivät halua sinua, eikä se todellakaan johdu sinun tapauksessa pelkästä iästäsi.

N25

Usko jo, vaikka kirjoittaisit mitä nimimerkkiisi ja väittäisit mitä muut ei halua, niin mulla on FAKTAA, että ne haluaa. Kaverillani on 18 vuotias tyttöystävä. Kaverini vielä ehdotti, että ota sen kavereista joku itsellesi, mutta itse etsin vähän vanhempaa n. 25v. M31

Minua on lähestynyt usein 20-25 v. naiset. Ei tuo itkusi mitään auta, päiväsi ovat ohi.

Vierailija
132/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyä se tosiasia, että vanhenet ja riipahdat. Kasva aikuiseksi, sillä sun ruumis ainakin tekee sitä jo kovaa vauhtia. Opettele myös mitä on rakkaus, parisuhde ja elämä. Ehkä silloin aukeaa sinullekin ihan uusia ulottuvuuksia. Pelkät tissit ovat varsin suppea saanti elämältä. Pus.

N25

Meinasin jo aikaisemmin kirjoittaa, että rupsahtaneiden harhoja. No jatkakaa harhailuanne. M31

Naiset kun 20-25 vuotiaana eivät tuollaisia harhoja usko. Mutta kun rupsahdus tulee, niin sitten ollaan sisältä niin kaunista, että.

Vierailija
133/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuotiaana 28 tai 29 ikäiset naiset näyttivät vielä hyviltä. Jos sellaisen naisen olisi silloin ottanut, niin se lasku olisi tullut maksettavaksi vasta 30 jälkeen. Kysymys ei ole siitä, että onko tuon ikäinen nainen hyvännäköinen. On useasti, mutta kovin vähän aikaa jäljellä. M31

Vähän niinkuin 30+ miehet ovat kaikki rumia. :D ota vaan vaari ikäses akka. Olis sulle täydellisesti sopiva.

Naiset ei määritä mitä mä otan. Jos mä katselen jostain ikähaarukasta naisia, niin turha sitä on itkeskellä. On palstalla niitä miehiä, jotka etsivät vanhojakin. Sullekin on sitten jotain.. M31

Miksi mä ottaisin vanhan miehen, kun mulla on ikäiseni nuori mies? :D onhan sulla toisaalta kaksi tervettä kättä, joten voit sentään haaveilla meistä nuoremmista samalla kun hakkaat tattia.

Ottiko noin koville. Sulla on aikaa tänne kirjoitella kaiket päivät, koska sulle ei ole mitään. M31

Eikö 9kk vanhempi mies (26v), hyvä työpaikka, opiskelupaikka ja kiva asunto ole mitään?

Pitäiskö mulla olla ikäloppu (31v) mies joka kustantais kaiken?

Vierailija
134/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista etteivät akat nyt ilmoita omia asiattomia viestejään asiattomiksi. Ainakin 4-5 viestissä hyökättiin ap kohtaan, vaikka ap ei ole haukkunut ketään. Jatketaan seurantaa. 

Ap (eli sä) on haukkunut palstalaisia tässäkin ketjussa lihaviksi, pullasorsiksi, mielenterveyspotilaiksi jne. Lähtis aika monta hänen viestiään sensuuriin, jos jokaisen ilmoittaisi. Eikä täällä olevat, pääosin nuoret (hyvännäköiset) naiset ota noita perättömyyksiä itseensä, niin miksipä ilmoitella. Olet huvittavaa hupia.

Vierailija
135/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Meinasin jo aikaisemmin kirjoittaa, että rupsahtaneiden harhoja. No jatkakaa harhailuanne. M31

Naiset kun 20-25 vuotiaana eivät tuollaisia harhoja usko. Mutta kun rupsahdus tulee, niin sitten ollaan sisältä niin kaunista, että.

Kyllä ap:ta nyt kiukuttaa, kun useampi 25v nainen on sanonut, ettei noin vanha kiinnosta. :D

N25

Vierailija
136/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sun äitis on sua sanonut arvokkaaks, komeaks ja ihanaks, niin et sä sitä oo meidän nuorempien mielestä.

Olen mä. Äitini ei ole kehuja jaellut. Ne täytyy itse ymmärtää. M31

Vierailija
137/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Usko jo, vaikka kirjoittaisit mitä nimimerkkiisi ja väittäisit mitä muut ei halua, niin mulla on FAKTAA, että ne haluaa. Kaverillani on 18 vuotias tyttöystävä. Kaverini vielä ehdotti, että ota sen kavereista joku itsellesi, mutta itse etsin vähän vanhempaa n. 25v. M31

Minua on lähestynyt usein 20-25 v. naiset. Ei tuo itkusi mitään auta, päiväsi ovat ohi.

Uuuuu, FAKTAA löytyy, ku munki serkun kummin kaimalla on poikaystävä! Haha, osu ja uppos :* Sulla on muru ny pakkomielle ja mä en taida enää jaksaa jankkaa, lähti jo viihdearvo. Sä voitit! Huomenna taas uus ketju samasta fantasiasta, eiks je! Haha

N25

Vierailija
138/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap voi ottaa minkäänikäistä akkaa,sen kaikki hereilläoloaika menee palstalla,jossa se sormet sauhuten kirjoittelee provoja.Aina sama aihe,mutta yrittää muotoilla asian eri tavalla.AP:lla on hyvin tärkeä missio:saada koko maailma vakuuttuneeksi siitä,että nuoret naiset kuuluvat yhteen vanhojen miesten kanssa.Miten sillä jäisi aikaa sosiaaliselle elämälle?

Vierailija
139/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Te kitisette, asiasta jossa minä olen oikeassa. Ette te päätä mitään minun elämästäni, ottaako koville? M31

Vierailija
140/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap voi ottaa minkäänikäistä akkaa,sen kaikki hereilläoloaika menee palstalla,jossa se sormet sauhuten kirjoittelee provoja.Aina sama aihe,mutta yrittää muotoilla asian eri tavalla.AP:lla on hyvin tärkeä missio:saada koko maailma vakuuttuneeksi siitä,että nuoret naiset kuuluvat yhteen vanhojen miesten kanssa.Miten sillä jäisi aikaa sosiaaliselle elämälle?

Sinun elämäntarkoituksesi on tunkea mahdollisimman iso banaani pilluusi. Jos nyt kerran sallitaan, että voidaan kirjoitella mitä muut ovat mieltä, niin teenpä sitten minäkin niin. M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän