Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listatkaa asioita/piirteitä joita inhositte EX-KUMPPANEISSANNE!

Vierailija
08.07.2016 |

Edellinen keskustelu oli mielenkiintoinen, jatketaan samaan malliin :)

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskonut että ei tarkoittaa ei, ja että nukkuvan kanssa ei saa (yrittää) harrastaa seksiä.

Vierailija
2/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Rikkoi minulta mm.laukun, kalliit aurinkolasit ja rintaliivit. Tahallaan.

* Vinkui kuin pikkukakara kun piti tehdä jotakin, esim. siivota "Eiiiii en mä jaksaaaaa, siivoo sä!!!"

* Yritti kieltää minua käyttämästä kesällä rannalla bikineitä

Siinä nyt muutama esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko miettiä ennemmin mistä itsessänne (käytöksessä) ette pitäneet edellisessä suhteessa? Se voisi olla rakentavampaa seuraavaa suhdetta ajatellen. Tietenkin pohdinta miksi valitsen itselle sopimattomia kumppaneita olisi hyväksi, pelkkä exien mollaus typerää.

Vierailija
4/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oli itsekäs. Ammatiltaan urheilija ja oli tottunut taistelemaan paikastaan urheilussa. Veti samaa settiä parisuhteessa. En jaksanut katsoa ihmistä jonka navan olisi pitänyt olla kaikkien lähellä olevien keskipiste.

- Toinen seurstelusuhde päättyi epäluottamukseen. viestutteli liikaa ja liian "lämpimästi" useiden vastakkaista sukupuolta olevien kanssa, joiden kanssa hän myös kävi "treenaamassa"

- lasten toisen vanhemman kanssa yhteinen taival päättyi hänen suicidaalisuuteen. En uskaltanut antaa olla lähellä lapsia.

Vierailija
5/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja oma-alotteisuuden puute.

Vierailija
6/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä reissulla tuli viimeisimmän exän pahimmat puolet esille vähän yllättäen. Olin jo ajatellut, ettei hän ollut mikään mestari vastuunotossa, mutta no. En halua kumppaniksi ihmistä, jolle ei tule mieleen vaihtaa rahaa tai ottaa passia mukaan matkalle lähtiessä, käydä vessassa ennen kuin lähdetään liikkeelle, saatikka sitten tarkistaa, onkos ravintola-annoksessa allergiakohtauksen aiheuttajaa. Kun vielä aikuinen ihminen syyttää äitiään siitä ettei mukaan tullut säähän sopivaa vaatetta, niin kotiin palattua lähdetään kyllä eri teille... ihan uskomattomaton itsenäisyyden puute ärsytti taatusti eniten!

Vierailija
7/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihkeys ja nipottamien. Itsekkyys, puhumattomuus. Ei rakastanut minua yhtä paljon kuin rakastin häntä, ei luopunut koskaan omastaan minun vuokseni. Ei halunnut kyläillä perheeni luona tai muutenkaan ollut kiinnostunut heistä. Sen oma äiti taas oli ärsyttävä.  Sanoi suoraan asioita, joita ei ehkä olisi kannattanut. Oli sosiaalisesti kömpelö.

Onneksi mulla on nykyään mies, joka on täydellinen mulle. Exäkin näyttää olevan onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
8/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sotkuisuus

- Äkkipikaisuus

- Mustasukkaisuus

- Halu kontrolloida kaikkea, myös minua ja elämääni

- Seksistä ei voinut kieltäytyä ilman haukkumista pihtariksi

- Paskaiset kalsarit

Kauaa en jaksanut katsella, hyvä vaan

Vierailija
9/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä pyysi katsomaan netistä (muutamia vuosia sitten kun älypuhelimet olivat vielä harvassa) pankin asiakaspalvelun numeron/huomisen sään/aukioloajan/muun pikkujutun. Googlasin mielestäni ripeästi, mutta joka kerta äijä alkoi vaativalla äänellä marista, että "mikä kestää?", "vauhtia nyt!", "noniiiin, kerro jo!".

Ei ollut mielestäni ihan normaalia sellainen reaktio aikuiselta mieheltä.

Vierailija
10/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna kävi juhlimassa kun nyhverö sai sulautua haalaripukuisten massaan.

Koiransa oli mukava.

Vierailija
11/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari, petturi ja sosiaalissa tilanteissa nolo. Hyvä perse ja nätti naama eivät riittäneet pidemmän päälle.

Vierailija
12/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi liikaa. Joka ikinen kerta, kun olimme baarissa tai jossain juhlissa mies (avipuoliso) oli loppuillasta hoipertelu-ja sössötyskunnossa. Opin pitämään sitä normina. Nykyinen aviomieheni ei ole juuri koskaan kännissä. Saattaa juoda muutaman oluen, mutta osaa lopettaa ajoissa. 

Vierailija
13/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valehteleminen, pettäminen, itsetuhoinen käytös..

Vierailija
14/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei ikinä jaksanut tehdä mitään (lähteä elokuviin, syömään, yhteisten kavereiden kanssa juhlimaan jne.)

- Ei tehnyt kotona oikein mitään (viiden vuoden yhteiselon aikana teki ruokaa tasan nolla kertaa, pyykinpesun hoiti myös tasan nolla kertaa)

- Oli välinpitämätön monen asian suhteen ja välillä tuntui, ettei häntä kiinnosta yhtään mikään

- Ei alun huuman jälkeen kertonut juuri koskaan rakastavansa/välittävänsä

Vierailija
15/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajunnut yksinkertaisimpiakaan asioita.

Pilkkoi mm. Tomaatit tasateräisellä veitsellä väkivalloin, asetti vain veitsen siihen tomaatin keskelle ja TUM voimalla painoi sen veitsen läpi, tuloksena tomaatti muussina ja ne siemenet ja se mehu pitkin tiskipöytää, lattiaa, kaapinovia sekä verhoja.

Ei oppinut edes vaikka kädestä neuvoi ja antoi sahalaitaista veistä kouraan.

Sama mies ei siivonnut kämppäänsä, pelasi kaikki rahansa ja valvoi yöt pleikkarinsa kanssa nukkuen päivät.

Luojan kiitos pääsin eroon.

Vierailija
16/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-herpes

-masentunut

-valitti kaikesta

-kateellinen kaikille

Vierailija
17/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat! Ei käynyt hammaslääkäriä ja täynnä paksua plakkia!! Ei pussailtu sattuneesta syystä

Vierailija
18/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- läski maha

- lyhyys

- rumuus

- rumat hampaat

- vammaisen näköinen

- ärsyttävä nauru

- ärsyttävät hokemat

- ällöttävät seksitavat ja -toiveet

- koiranpentumaisuus

- itkuherkkyys

- liian dominoiva ja mustasukkainen, yritti muuttaa pukeutumistani ja vaikuttaa keiden kaveri olen

- juorusi kaiken omille kavereilleen

Siinä nyt jotain. Eri hepuista koottu lista.

Vierailija
19/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Riippuvaisuus minusta

- "Lyttääminen" ja halveksiva suhtautuminen

- Kykenemättömyys huolehtia normaleista arkiasioista 

- Pyrkimys rajoittaa mun elämääni monin tavoin

Vierailija
20/192 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka eksä: mammanpoika. Liikaa tyttöjen kanssa tekemisissä, nimenomaan tyttöjen, kun itsekin oli vielä poika. Ja minä tyttö.

Toka: Monimutkainen tapaus, en osaa eritellä.

Kolmas: narsisti (enkä vain sano :D), suuttui kaikesta ja piti mykkäkoulua, ahdistava, melkein pelottavakin. Ei edes tippaakaan makuni mukainen, mutta jotenkin minä hullu ihastuin :D Exä on lähempänä neljää- kuin kolmeakymmen, joten luonteensa on vähintäänkin kieroutunut.

Neljäs: liian vakava ja mikäs se sana oli... hillitty. Huumorintajuinen kyllä, mutta ei heittäytyvä. Ei nähnyt likaa, vaikka tiesi tasan tarkkaan, että likaa kertyy jos ei koskaan hinkkaa kotia puhtaaksi. Tämäkin minua reippaasti vanhempi tapaus. Ei hän mikään aivan kamala ole, mutta parempi kai näin.

Viides: vakava tämäkin, en olisi ryhtynyt suhteeseen, jos olisin tiennyt. Kiero, uusavuton, lähtöisin maaseudulta ja sen huomaa. En tajua miten hän selviää päivästä toiseen, kun ei edes osaa kokata kunnon ruokaa. Liian pieni varustus, masentava yleisolemus, toi ympärilleen negatiivisen tunteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi