Voinko rasvapatin koko olla halkaisijaltaan n. 1,5 senttiä?
Mulla on ollut ennenkin ollut rasvapatteja, mutta ei kyllä ihan näin isoja. Samanlainen se on kuin aikaisemmatkin eli pehmeä liikuteltavissa, selvästi kiinni pelkässä ihossa, ei missään muussa, eikä ole kipeäkään.
Mutta kuitenkin selvästi suurempi mitä noi yleensä on. Pitääkö vaan odottaa, että se häviää siinä kuten kaikki muutkin rasvapatit ja vai pitääkö tuollaisesta jo huolestua, ettei se olekaan rasvapatti?
Kommentit (5)
Rasvapatit voivat olla miten suuria tahansa. Tuota en tiennytkään että joillain ne voivat hävitä itsestään. Minulla ne yleensä kasvavat kunnes käyn leikkauttamassa pois.
Voinko olla? Siis sinä olet se rasvapatti? Kai sinä sitten voit olla niinkin iso.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne yleensä kasvavat kunnes käyn leikkauttamassa pois.
Leuan alle noita yleensä ilmaantuu. Muutama kainaloiden alapuolellakin ja selässä ollut. Aina ne on ittellänsä hävinny ja tämä nykyinen on itte asiassa pehmeämpi kuin monet pienemmät.
Mulla jus leikattiin sisäreidestä. Huomasin kun oli noin herneen kokoinen, kävin leikkauttamassa kun oli kasvanut luumun kokoiseksi. En uskaltanut jäädä odottelemaan millaiseksi melooniksi olisi kehittynyt.
Voi toki.