Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt näyttämään aina siltä "maalaishiireltä" - kulahtaneelta, tylsältä, arkiselta ja ankealta

Vierailija
08.07.2016 |

Kun liikun jossakin ystävieni tai siskoni kanssa, tulee minulle väistämättä sellainen ajatus, että olemme kuin maalaishiiri ja kaupunkilaishiiri - minä valitettavasti se maalaishiiri. Minussa ei ole mitään yksittäistä rumaksi tekevää piirrettä, mutta jotenkin kokonaisuus vain on niin äärettömän tavallinen ja tylsä. Suurin syy lienee se, etten ihan oikeasti osaa meikata enkä laittaa hiuksia. En osaa nyppiä kulmakarvoja ja jotenkin vaatteetkin näyttävät päälläni tyhmiltä. Tiedättekö, kun jollain muulla ikäiselläni naisella on tiukat mustat housut, nahkasaappaat ja valkoinen sifonkipusero, se näyttää upealta. Kun minulla on samat vaatteet, niin hiukseni sähköistyvät, mustat housuni ovat yltä päältä ties missä karvoissa, paita rypistyy päälle ja mustat silmänaluset vain paistavat. Joskus tuurilla onnistun laittamaan hiukseni kivasti, mutta se on nimenomaan tuuria. En myöskään kehtaa pukeutua niin kivasti kuin tahtoisin, koska jotenkin ajattelen, että siistit ja klassiset vaatteet ovat yliampuvat, kun hiukset ja naama ovat rappiolla.

Mitä lähtisitte ekana tekemään? Onko jotain "taikatuotteita", mitä suosittelisitte? Minulla ei ole aknea, ylipainoa, tai muuta vastaavaa isoa ongelmaa, joka pitäisi ekana hoitaa pois. Rahaa on käytettävissä jonkun verran, eli ei tarvitse mitään ihan budjettiratkaisuja olla, ei tosin haittaakaan jos on.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemuksesi muutoin ryhdikäs? Jos ei, niin hyvä ryhti tekee ihmeitä! Varaa aika fysioterapeutille, joka osaa neuvoa oikeat harjoitteet kropan heikkojen kohtien parantamiseksi, ja tätä kautta taas saat itsesi ryhdikkäämmäksi. Lähes kaikilla löytyy jotakin korjattavaa.

Tällainen vinkki nyt tuli mieleen, koska itse olin joskus huonoryhtinen laahustaja ja väkisinkin olemus sitten näytti lässähtäneeltä.

Vierailija
22/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ainakin yhdet laadukkaat farkut (tai miksei vaikka mustat housut) ja käytä niiden ostamiseen aikaa ja vaivaa. Jos ei tunnu kaupassa hyvältä, unohda. Mä ostin ensimmäiset kalliit laatufarkkuni pari vuotta sitten, hintaa lähes 200 e... Silloin kirpaisi, mutta kyllä kannatti! Tässä kahdessa vuodessa olisi nimittäin mennyt ainakin kahdet halpafarkut nuhjuisiksi, mutta nämä kalliimmat ovat kestäneet kauniina ja ryhdikkäinä. Luottofarkut päällä on aina itsevarma ja hyvä olo. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kiitoksia jokaisesta kommentista! Lisääkin saa laittaa, jos on jotain ehdotuksia, mutta näistä sain jo paljon ajateltavaa ja ihan konkreettisia askelmerkkejä, miten edetä tässä asiassa.

En tiedä käsittikö joku väärin/selitinkö huonosti, mutta minä siis kyllä yritän meikata, vaikka koen etten osaa enkä meikillä pysty korostamaan parhaita puolia ja häivyttämään huonoja. Tällä hetkellä meikki on linjaa CC-voide, ripsiväri, kulmakynä, poskipuna. Poskipuna on joku ikivanha eikä minulla ole aavistustakaan, onko se minulle sopiva vai ei. Vinkki mennä MACin pisteelle oli todella hyvä, täytyykin piipahtaa, kun onnekseni asun kaupungissa, jonka Stockalla on MACin osasto. Sieltä saan toivottavasti jotain vinkkejä myös tummien ja epätasaisten silmänalusten peittämiseen, ne ovat ehkä kasvojen suurin ongelma. Myös suurehkoa nenääni haluaisin oppia varjostamaan meikillä sopusuhtaisemmaksi.

Vaatteista ja asusteista oli jonkun verran kommenttia. Hyvien housujen ostaminen täytyy tosiaan laittaa kärkipäähän to do -listalle, tällä hetkellä käytän lähinnä Ginan farkkujeggingsejä, jotka ovat mukavia ja malliltaan minulle sopivia, mutta nopeasti haalistuvia (lisää todellakin maalaishiirivaikutelmaa!) eivätkä mitään laadukkuutta huokuvia. Minulla on yksi hyvä nahkainen laatulaukku ja laadukkaat nahkaiset talvisaappaat, kesäkäyttöön pitää tosiaan ostaa jotkut nahkaballerinat. Nyt olen käyttänyt - noloa myöntää - sellaisia H&M:n mokkajäljitelmäballerinoja, jotka näyttävät ihan kamalilta jo suunnilleen ekan käytön jälkeen.

Jos osaava kampaaja raidoittaisi hiuksia vähän vaaleammalla sävyllä, niin voisiko se olla hyvä? En haluaisi joutua mihinkään värjäyskierteeseen, koska juurikasvu vasta rumaa onkin. Raitojen suhteen ei ymmärtääkseni ole niin kamalan tarkkaa. Hiusteni väristä olisi muuten kuva sanakirjassa, jos siellä olisi selitys maantienharmaalle. Ei hyvin pyyhi :P

Ryhti ja muut kropan jutut ovat voimistelutaustan vuoksi kunnossa, ainakin tietääkseni :) Olen kyllä samaa mieltä siitä, että huono ryhti antaa ihmisestä epäsiistin vaikutelman!

Vierailija
24/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja olet saanut!

Yksi pointti vielä:

Kirjoitit, ettet näytä hyvältä musta-valkoisessa asussa. Hyvin harva näyttää! Kumpikin väri sopii hyvin harvalle ja vaatii vahvaa meikkiä, etteivät vie kaikkea väriä naamasta (huom.vahva meikki ei tarkoita tummaa meikkiä, vaan täyteläistä).

Etsi siis sinulle sopivat sävyt meikkien lisäksi myös pukeutumisessa. Murretut sävyt sopivat valtaosalle parhaiten, selvitä oletko kylmä- vai lämminsävyinen ihminen. Oikeat sävyt tasottavat ihon väriä ja saavat omat värit hehkumaan. Väärissä väreissä näytät kalpealta ja haalealta sekä silmäpussisi korostuvat (esim. lämpimät oranssit ja ruskeat sävyt kylmänsävyisellä ihmisellä ovat kammottavia tai haaleat pastillit taas lämminsävyisellä).

Jos tuntuu vaikealta, varaa aika pukeutumisneuvojalta ja käykää yhdessä värisi läpi.

Vierailija
25/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa:

Googlaa vaikkapa summer color analysis.

En tietenkään voi tietää sinun värejäsi ja mihin vuodenaikaan kuulut, mutta moni, joka tuntee itsensä kuin "väritön harmaahiirulainen" on kesä ja oikeilla sävyillä saa omat vaaleat ja kylmät sävynsä hehkumaan!

Vierailija
26/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun vinkit! Nämä eivät välttämättä toimi kaikilla, joten mitenkään ehdottomia nämä eivät ole, mutta itselleni näistä on ollut suuri apu.

Kasvot: Pohja kuntoon laadukkailla, luonnollisilla ihonhoitotuotteilla. Konjac-sieni kevyellä putsarilla päivittäiseen käyttöön, kuorinta viikoittain esim. kookosöljyllä ja kookossokerilla. Kosteutusta tarvitsen vain harvoin, joten siihen ei ole vinkkejä. Ammattilaisella teetetyt luonnolliset 2D-3D -volyymiripset esim. 8-10 mm mittaisina, niin ei tarvitse sutia sotkuista ripsaria. Kulmat voi nyppiä ja värjätä itse, lisäksi niitä kannattaa huolitella kulmakynällä. Kevyt meikkipohja, mineraalimeikit toimivat parhaiten. Korostukseen jotain kuultoa tuovaa tuotetta poskipäihin, kulmaluuhun, nenänpäähän ja amorinkaareen. Huulet kannattaa kuoria säännöllisesti vaikkapa sokerilla, arkimeikkiin riittää huulikiilto. Väriä saa kevyellä poskipunalla, luomiväreissä kannattaa suosia neutraaleja värejä. Itse en käytä arkimeikissä rajauksia ja luomiväriäkin harvoin, mutta joillekin ne sopivat.

Hiukset: Väriä voi saada myös luonnontuotteilla tai suoraväreillä, esim. Elumen on allergikoille yleensä hyvä vaihtoehto. Voit myös kokeilla raitoja, niiden ei tarvitse lähteä päälaelta asti. Hyväkuntoinen tukka näyttää mahtavalta vaikka vain ponnarilla, joten hiusten hoitamiseen kannattaa panostaa. Tehohoitikset ja hiusten laminointi (ohje löytyy googlettamalla) tuovat tuuheutta ja kiiltoa. Kuten todettua, hyväkuntoista tukkaa ei kauheasti tarvitse edes laittaa.

Vaatteet: Selvitä oma vartalotyyppisi ja osta muutamia perusvaatteita, jotka imartelevat kroppaasi. Farkkuja, mustia housuja ja puseroita, joita voi yhdistellä värikkäämpien vaatteiden kanssa. Värianalyysistä voisi olla sinulle apua, niin osaisit valita vaatteisiin sinulle sopivia sävyjä. Asusta harkiten, vähemmän on yleensä parempi.

Kengät: Tunnetko olosi mukavaksi ja varmaksi koroissa? Jos tunnet, käytä niitä. Korot tuovat särmää asuun kuin asuun. Jos et ole korkojen ystävä, suosi muuten vartalotyyppiisi sopivia kenkiä. Esim. pitkäraajaisella naisella matalakorkoiset ruskeat saappaat ovat tyylikäs ja varma valinta.

Olemus: Suorista ryhtisi ja ole itsevarma. Tähän pätee kultainen sääntö: Fake it till you make it. Itsevarmuus (huom. eri asia, kuin ylpeys) on aina kaunista. Arvosta ja rakasta itseäsi, niin se alkaa näkyä myös ulospäin. Tsemppiä, maalaishiiri! Olen ollut samassa tilanteessa ja tiedän, kuinka kuluttavaa se voi henkisestikin olla. <3

Vierailija
27/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä tulikin jo aiemmilta, mutta lisäisin tuohon hiustenvärjäykseen hennavärit. Jos sulla on hiusväriallergiaa, on silti hyvin epätodennäköistä, että olisit allerginen hennaväreille. Niitähän on nykyään tosi monia eri sävyjä ja kaikki ainesosat on luonnollisia. Esimerkiksi tummanruskeat, ei-punertavat hiukset saa Khadin väreillä helposti ja kaikki aineet on jotain kasvijauheita siinä paketissa.

Kuten aikaisemmatkin neuvoivat, minusta tärkein asia on että käyt jossain pukeutumisneuvojalla tai kosmetologilla värianalyysissa tms. Lämmin/kellertävä iho näyttää parhaimmalta punertavien/kultaan/oranssiin taittavien hiusten kera, kylmä/punertava iho taas näyttää paremmalta kylmänsävyisten hiusvärien kanssa. Sama pätee myös vaatteisiin.

Vierailija
28/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemuksesi muutoin ryhdikäs? Jos ei, niin hyvä ryhti tekee ihmeitä! Varaa aika fysioterapeutille, joka osaa neuvoa oikeat harjoitteet kropan heikkojen kohtien parantamiseksi, ja tätä kautta taas saat itsesi ryhdikkäämmäksi. Lähes kaikilla löytyy jotakin korjattavaa.

Tällainen vinkki nyt tuli mieleen, koska itse olin joskus huonoryhtinen laahustaja ja väkisinkin olemus sitten näytti lässähtäneeltä.

Minä suosittelee joogaa ja pilatesta - hyvään ryhtiin ja hyvään oloon!

Vierailija
29/51 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi: kulmat ja kynnet. Kynnet voit laittaa itse: viilaat lyhyeksi ja lakkaat läpinäkyvällä/nudelakalla tai vain kiillotat. Laitata kulmat ammattilaisella, ja tee tavasta säännöllinen. Ekalla kerralla voit pyytää samalla meikkiopastuksen yksinkertaiseen arkimeikkiin.

Jos et ole tottunut tai et osaa meikata, niin yksinkertaisuus on avainsana. Se on ihan hyvä ja sopii muutenkin arkeen paremmin kuin täysi pakkeli. Huulikiilto tai värillinen huulirasva, ripsari, kulmakynä, väriä tasoittava meikkivoide (kysy tarkemmin kosmetologilta tästä), ehkä puuteri. Näillä saat jo freesattua ilmeesi hyvin.

Hiukset: mene kampaajalle, mutta pyydä sellainen leikkaus jota osaat helposti laittaa kotonakin. Ei mitään muotiväkerrystä joka näyttää hyvältä kampaajalla muttei kotona. Eikä mitään "räväkkää" vaan simppeliä ja luonnollista.

Vaatteet: Vaatemaussasi ei välttämättä ole mitään vikaa, vaan yleensä maalaishiiri-look syntyy siitä etteivät yksityiskohdat ole kohdallaan. Jos sinulla on kevyt meikki ja sopiva hiustyyli, olet jo pitkällä.

Toinen mikä saa tyylin näyttämään homssuiselta on se ettei osata asustaa. Onko laukkusi kulahtanut ja aina sama musta perusveska? Onko sinulla kauniit, hoidetut kengät? Onko sinulla aina samat korut, vai omistatko muutaman laadukkaan korun joita voit vaihdella asun mukaan? Onko sinulla yhtään kivaa, laadukasta huivia? Jos vaatteissasi ei ole mitään selvää vikaa, kannattaa katsoa että asustepuoli on kunnossa. Panosta tarvittaessa muutamaan laadukkaaseen asusteeseen, ne piristävät koko asun.

Mitä nude/läpinäkyviä lakkoja suosittelisitte, mikä olisi hyvä sävy ja merkki. Toiseksi tuosta grelilakkauksesta, kasvaako se itsestään pois vai pitääkö se käydä poistattamassa kuten rakennekynnet?

Vierailija
30/51 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelilakka kasvaa pois (tai muutaman viikon päästä saat revittyä itse irti, riippuu paikasta ja laittajasta). Suttuinen kynsilakka ja repaleiset kynsinauhat vasta homssuiselta näyttääkin, samoin ylikasvanut geelilakka!

Itse käyn laittamassa geelilakan 2-3 vkon välein, en osaa lakata itse ja geelilakka on kätevä kun ei tarvitse odotella että kuivuu tai varoa mitenkään. Täytyy vain löytää hyvä paikka ja tekijä, itse kävin 6 eri paikassa ennen kuin löysin tekijän joka osaa tehdä ranskalaisen manikyyrin niin että kaikki kynnet ovat keskenään identtisiä. Taitolaji :D

Jos haluat näyttää tyylikkäältä niin missään nimessä ei rakennekynsiä, niistä tulee heti lähiöfiilis.

31/51 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geelilakka kasvaa pois (tai muutaman viikon päästä saat revittyä itse irti, riippuu paikasta ja laittajasta). Suttuinen kynsilakka ja repaleiset kynsinauhat vasta homssuiselta näyttääkin, samoin ylikasvanut geelilakka!

Itse käyn laittamassa geelilakan 2-3 vkon välein, en osaa lakata itse ja geelilakka on kätevä kun ei tarvitse odotella että kuivuu tai varoa mitenkään. Täytyy vain löytää hyvä paikka ja tekijä, itse kävin 6 eri paikassa ennen kuin löysin tekijän joka osaa tehdä ranskalaisen manikyyrin niin että kaikki kynnet ovat keskenään identtisiä. Taitolaji :D

Jos haluat näyttää tyylikkäältä niin missään nimessä ei rakennekynsiä, niistä tulee heti lähiöfiilis.

En ole siis ap. mutta hyvä ketju. Pidän lyhyistä kynsistä niin niille ei taida oikein sopia se ranskalainen manikyyri kun ei taida olla tilaa sille valkoiselle osalle, ajattelin sellaista yksiväristä lakkausta. Paljonko tuo geelilakkaus maksaa?

Vierailija
32/51 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACn meikeille ääni täältäkin, erinomainen hinta-laatusuhde ja tarpeeksi pigmenttiä tuotteissa. Harmittaa että oon vuosikaupalla käyttäny Lumenen meikkejä ennen kuin keksin MACin, lumenen kulmakynää sai sutia useita kertoja ennen kuin mitään väriä tuli, MACin kynällä riittää yksi kierros.

Mulla on myös ongelmana tummat silmänaluset, MACin meikkivoiteissa on tarpeeksi peittävyyttä mutta ei tule maalattu olo. Suosittelen myös sarjan valopuuteria, tuo kivasti hehkua. Ainakin Hgin Stockalla on todella ammattitaitoiset myyjät, jotka osaavat katsoa just eikä melkein mikä on sulle sopiva meikkivoiteen ja poskipunan sävy.

Ps ei missään nimessä mustia yläosia jos on taipumusta tummiin silmäalusiin tai silmäpusseihin! Musta väri kasvoja vasten saa sut näyttämään entistä väsyneemmältä, itse näytän ihan noita-akalta jos vedän mustaa päälle :D

Vierailija
33/51 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps ei missään nimessä mustia yläosia jos on taipumusta tummiin silmäalusiin tai silmäpusseihin! Musta väri kasvoja vasten saa sut näyttämään entistä väsyneemmältä, itse näytän ihan noita-akalta jos vedän mustaa päälle :D

Mielenkiintoinen vinkki! Mikä olisi sellainen väri, mikä veisi huomiota pois? Toimivatko kirkkaat värit tai esimerkiksi valkoinen?

34/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kampaaja, käynti kosmetologilla, säännöllinen ripsien ja kulmien kestovärjäys, Stockalle MACin meikkiin ja ostat tuotteet mitä meikkaaja käytti. Kynsiin manikyyri ja geelilakka ja katsotbettä kengät oavt hoidetut. Lopeta keinokuituvaatteiden ostaminen ja klassiset, hyvnhoidetut kengät jalkaan. Wondersin ballerinat jos et tukkää koroista, mutta maltillinen korko antaa ryhtiä olemukseen ja hoikistaa.

Ryhti suoraksi ja itseluottamus kuntoon!

Stockalla näin hyvännäköiset kengät ja huomasin että ovat Wonders merkkiset, hajakokoja oli vain jäljellä. Missä muualla myydään Wondersin ballerinoja?

Vierailija
35/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olisin neuvonut karsimaan kaikki asusteet ja aloittamaan perusteista. Pääasia, että vaatteiden mittasuhteet ovat oikeat itselle. Ne ovat monella ihan väärät. Pitää siis riisua ja mennä peilin eteen ja kokeilla erilaisia vaatemalleja, että mikä sopii omaan vartaloon ja mitkä sopivat aidosti yhteen. Minusta tyylikkyys tulee yksinkertaisuudesta eikä asusteista tai kynsilakoista tai meikeistä. Ajattele jotain tosi pelkistettyä ranskatarta, joka pysäyttää liikenteen, ja jolla ei ole kuitenkaan koruja eikä muota asusteita. Kaikki vaan sopii hänelle mittasuhteiltaan ja tyyliltään täydellisesti.

Vierailija
36/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, ap!

Mä olin nelisen vuotta sitten samassa tilanteessa ja päätin tehdä asialle jotain. Ensimmäisenä muuttui ryhti. Vaikka tuntui typerältä kulkea selkä suorana, ihan kuin ylpeillen, niin kuljin aina niin ja korjasin heti ryhtini kun huomasin lysähtäneeni. Nyt ei tarvi enää miettiä, ryhti tulee luonnostaan eikä tunnu enää epäluonnolliselta.

Toinen asia mikä on nykyään toisin on se, että viihdyn enemmän korollisissa kun korottomissa kengissä. Ennen en voinut kuvitellakaan että hoippuisin korkokengillä esimerkiksi ruokakaupassa, enkä toki hoipu nytkään mutta tykkään että kengissäni on edes vähän korkoa, ihan lättäpohjissa on epävarma olo.

Oon opetellut kiinnostumaan vaatteista eri lailla kun ennen. Nykyään tykkään kengistä ja koruista, ennen pidin niiden keräilyä tai niiden kanssa hifistelyä ehkä vähän typeränä.

En oo koskaan ollut suuremmin kiinnostunut meikkauksesta enkä siis osannut esimerkiksi kulmakarvoilleni tehdä mitään. Tai osasin toki nyppiä niitä, mutta muoto oli ihan hakusessa ja pelkäsin että näytän typerältä jos nypin liikaa tai väärän muotoisiksi ne. En koskaan laittanut kulmakarvoja mitenkään meikatessani, lähinnä nypin selkeästi ylimääräiset pois. Päätin ottaa kestopigmentoinnin, ja vaikka se tekeminen oli kamalaa ja mietin siinä maatessani että tällainenko ihminen musta on tullut että kärsin kauneuden takia jotain tällaista, niin se oli kyllä tosi hyvä päätös. Nyt mulla on valmis malli minkä mukaan voin nyppiä kulmakarvani, ne on pigmentoitu nyt kivan muotoisiksi ja se auttaa mua meikkaamisessa ja nyppimisessä.  Eikä niitä oo pakko meikata, kun pigmentointi itsessäänkin tuo niihin selkeyttä ja särmää.

Pigmentointi on ollut mulle selkeästi paras yksittäinen investointi tähän muutokseen.

Olen todella muuttunut sen jälkeen kun tein päätöksen olla enemmän kaupunkilaishiiri kun maalaishiiri. Tsemppiä ap, muutos on mahdollista mutta tottahan se aikaa vie että siitä tulee osa sinua. Mä oon tyytyväinen omaan muutokseeni siltä osin, että näytän nykyään ihan suht tyylikkäältä, mutta se ulkonäkö ja tyyli ei kuitenkaan tullut mun elämässä hallitsevaan rooliin mitä mä joskus pelkäsin. Oma mies on ainakin hyvin tyytyväinen muutokseeni, olen kuulemma yhtä elämäniloisen ja tyylikkään näköinen kun mitä olin ennen kolmea lastamme, johonkin vaan siinä lasten saamisen ja hoitamisen välissä katosi se oman itsensä arvostaminen ja hoitaminen, mutta niinhän se taitaa lähes jokaiselle äidille tapahtua eikä siinä oo mitään vikaa. :)

ps. Kiitos sille jollekin hiusten laminointi-vinkistä! En ollut kuullut siitä aiemmin mutta tänään aion todellakin testata!

Vierailija
37/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa aapeeta mutta älä nypi kaikkia kulmia, mun mielestä sellaiset pelkästään piirretyt kulmat on ihan hirveän näköiset.

Joskus tulee vastaan naisia mitkä on selvästi meikattu oikein reilulla kädellä ja silti näyttää hyvälle, yleensä kuitenkin pidän naisista mitkä ovat luonnollisen näköisiä.

Vierailija
38/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap! Helppo tapa saada itsensä vähän vähemmän harmaaksi, on siististi laitettu itseruskettava (tekee heti kauniimmaksi ja pirteämmän näköiseksi, suomalainen harmaa hiuskin näyttää paremmalta). Meikiksi riittää hyvin puuteri (valokynä jos silmänalusia) ja aurinkopuuteri tekee myös ihmeitä ulkonäölle (todella iso suti, omaan ihaan sopiva väri ja laitat poskien keskellä, silmäluomen yläpuolelle ja pyyhkäiset nenän varren molemmilta sivuilta)

Tähän voi sitten jos jaksaa lisätä ripsivärin (itse en jaksa arkisin sählätä sen kanssa).

Kiva luonnollinen lopputulos:) Ja kestää liikuntaa, ym arkea ja nopsa aamulla laitella itsensä kuntoon:)

Vierailija
39/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen ap! Helppo tapa saada itsensä vähän vähemmän harmaaksi, on siististi laitettu itseruskettava (tekee heti kauniimmaksi ja pirteämmän näköiseksi, suomalainen harmaa hiuskin näyttää paremmalta). Meikiksi riittää hyvin puuteri (valokynä jos silmänalusia) ja aurinkopuuteri tekee myös ihmeitä ulkonäölle (todella iso suti, omaan ihaan sopiva väri ja laitat poskien keskellä, silmäluomen yläpuolelle ja pyyhkäiset nenän varren molemmilta sivuilta)

Tähän voi sitten jos jaksaa lisätä ripsivärin (itse en jaksa arkisin sählätä sen kanssa).

Kiva luonnollinen lopputulos:) Ja kestää liikuntaa, ym arkea ja nopsa aamulla laitella itsensä kuntoon:)

Ja kulmakarvat voit käydä nypityttämässä kauneushoitolassa ja sitten kun alkavat kasvaa takaisin, niin nypit ne kasvavat karvat pois. Kulmista ei yleensä tarvitse kuin nyppiä ulkoreunojen alaosasta pahimmat karvat pois ja kulmat näyttävät siistimmiltä:)

Vierailija
40/51 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kalpea, voit myös tehdä siitä oman juttusi. Ei rusketus automaattisesti tarkoita tervettä ulkonäköä. On parempi etsiä vaatteita, jotka tuovat esiin oman kauniin ihonvärisi eikä stressata jatkuvasti rusketuksesta.

Itse olen tämän ratkaisun tehnyt ja tyytyväinen siihen. Olen tosin luonnostani punapää, joten mielestäni olisi todella kummallisen näköistä, jos olisin ruskettunut. Aurinko ei todellakaan minuun tartu.