Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G; Kuinka monta tuntia ansiotyötä teet viikossa? Onko sinulla virallista työaikaa?

Vierailija
01.07.2008 |

Ei ole enää, kun vaihdoin osastoa, saatan tehdä etää kotona tai muuten vaan töitä kotoa käsin iltaisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisesti (muka) 37,5h. Olen johtotehtävissä.

Vierailija
2/5 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiireisempää ja tulee tehtyä iltaisin 1-3h/ilta ( palkattomasti) Lisäksi säännöllisen epäsäännöliisesti työmatkoja, jolloin matkustamiseen kuluu helposti vapaa-aikaa illasta/yöstä 5-10h/ reissu. Mutta se ei ole työaikaa lain mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä onnistun tekemään vain noin 34 h per viikko.

Hommia ei pysty aina tekemään, esim. pitää saada joltain tietoa ja se joku ei ole tavoitettavissa. Sitten menee aina vähän aikaa, että pääsee seuraavaan juttuun kiinni. Kun jälleen yrittää saada sitä jotain henkilöä kiinni, niin pitää ensin vähän aikaa tutkailla, että miksi tämä homma jäikään kesken. Tosi turhauttavaa- -.-

Lisäksi työni ei ole minulle oikein optimaalista. Olen yrittänyt miettiä, mikä voisi olla vähemmän tervanjuontia, mutta en ole vielä keksinyt mitään, jolla elättäisi koko perheen.

Vierailija
4/5 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka tulee tehtyjen tuntien mukaan.

Vierailija
5/5 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkötason tehtävissä. Käytännössä teen lyhyempää päivää ja viikkoa, meillä on liukuva työaika ja miinussaldoakin saa olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme