Eksä — kysymys
Olen pitkästä, pitkästä aikaa tekemisis eksäni kanssa, hän otti yhteyttä pyytääkseen anteeksi eräitä asioita. Erosta on siis vuooosia ja en todellakaan uskonut hänestä enää kuulevani. Asiassa on monta muttaa, ei sen takia, ettemme sopisi toisillemme, vaan isoja elämänmuutoksia + toinen seikka, josta en kerro täällä. Kuitenkin eksä on sen takia ns. väärä, vaikka tuntuukin ns. oikealta. Kaikki on monimutkaista.
Se suurin ongelma on nyt se, että eksä sanoo haluavansa olla kaverini. Okei, mutta hän on flirttaillut vähän siihen tyyliin kuin iskiessään minut silloin aikoinaan. Toki flirtti on ollut vähäisempää, onhan koko tilanne uusi ja outo molemmille. Mutta tunnen hänet kyllä...
Eksä on muistanut hyvin, minuakin paremmin muistojamme. Hänellä on kuulemma tallessa jotain kuviani, jotka oli tosin (kuulemma) vain unohtanut poistaa vuosien varrella, mutta... no en tiedä. Niin kai sitten ;)
Välillä eksä vitsailee tulevansa kotiini käymään, välillä jotain pusujuttuja. Halusi kovasti nähdä kauhean kokoelman kuviani, koska emme ole nähneet ikuisuuteen.
Vaistoni sanoo, että hän ei ajattele vain kaveruutta, mutta sitten taas... En tiedä! Pääni menee aivan pyörälle, en minä tiedä tulisiko siitä edes mitään, niin paljon kaikkea... mutta eksä ei ole mikään peluri, sen minä tiedän. Siksi en tajuakaan koko hommasta mitään. Emme ole tavanneet (vielä) eron jälkeen, vain viestitelleet.
Mitä ihmettä teen, häiritsee liikaa :/
Kommentit (19)
Älä tee mitään. Erositte syystä, eivätkä ihmiset ikävä kyllä muutu kovinkaan paljoa vuosienkaan saatossa. Poikkeuksia on, mutta todennäköisimmin suhde eksään ei kanna hedelmää.
Juurihan sanoin, että ero ei johtunut mistään riitelyistä tai vastaavasta perus jutusta, tiedän tarkalleen kaiken nyt. Tunnen sen ihmisen ja ne flirttijutut. Erotessamme olimme molemmat vielä aikuisuuden kynnyksellä, nykyään aikuisia.
Missä se kysymys oli?
Exä puhuu kaveruudesta ja flirttaa, sä uskot kaveruusajatteluun sanottaessa, mutta epäilet käytöksen vuoksi että lämmittelee suhdetta.
Voi olla hyvinkin että ajatus on ollut alunperin kaverillinen mutta herättänytkin miehessä tunteita ja havitteleekin suhdetta, mutta mitä sitten? Mihin se vaikuttaa? Mikä toi sydän tuolla lopussa on?
Mikä se ongelma nyt oikein oli?
Miksi ei saisi olla sydäntä? :D Meidän juttumme jäi ihan kesken silloin aikoinaan, en näe meitä vain kavereina. Haluaisin tavata, ja sitten taas en. Jännittää ja mietityttää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi olla sydäntä? :D Meidän juttumme jäi ihan kesken silloin aikoinaan, en näe meitä vain kavereina. Haluaisin tavata, ja sitten taas en. Jännittää ja mietityttää kaikki.
Miksi tulet tänne kysymään mielipiteitä, jos olet (huonon) päätöksesi tehnyt jo?
Sen vain sanon, että menetettyä aikaa EI saa takaisin. Suhteen huonot puolet säilyvät, koska kahden ihmisen välinen dynamiikka harvoin muuttuu iän karttuessa, mutta sitä miestä tai sitä suhdetta, joka sinulla joskus oli, ei ole enää, eikä myöskään tule.
Vaikutat melko nuorelta aikuiselta idealistisen ajattelutapasi vuoksi. Samat perustelut ja vänkäämiset on nähty ja kuultu miljoona kertaa miljoonan muun suusta, eikä mikään kuitenkaan koskaan ole näissä suhteissa toisin. Oma on valintasi, mutta huonolta vaikuttaa.
Etköhän sä ite tiedä parhaiten kuinka toimia?
Kuinka monta kertaa täytyy sanoa, että ero EI JOHTUNUT mistään yhteensopimattomuudesta tai vastaavasta? Uskomatonta ettei kerrasta uskota.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sä ite tiedä parhaiten kuinka toimia?
En tiedä, siksi kysyn täältä. Kävikö mielessä?
En ymmärrä tällaisia aloittajia, jotka tekevät keskustelun ja kysyvät neuvoa, mutta eivät kuitenkaan osaa ottaa mielipiteitä vastaan. Meidän on hyvin vaikea samaistua sun tilantenteeseen, etenkin kun et pysty sitä "yhtä juttua" kertomaan. Itse tiedät parhaiten mitä sun nyt täytyy tehdä. Eroon on aina joku syy. Sanoit ettei se johtunut tunteiden loppumisesta tms. Itse olen sitä mieltä, että jos joku pari haluaa yhdessä pysyä niin yhdessä he pysyvät vaikka asuisivat eri maissakin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tällaisia aloittajia, jotka tekevät keskustelun ja kysyvät neuvoa, mutta eivät kuitenkaan osaa ottaa mielipiteitä vastaan. Meidän on hyvin vaikea samaistua sun tilantenteeseen, etenkin kun et pysty sitä "yhtä juttua" kertomaan. Itse tiedät parhaiten mitä sun nyt täytyy tehdä. Eroon on aina joku syy. Sanoit ettei se johtunut tunteiden loppumisesta tms. Itse olen sitä mieltä, että jos joku pari haluaa yhdessä pysyä niin yhdessä he pysyvät vaikka asuisivat eri maissakin.
Toiset ovat idiootteja ja kertoilevat nettiin paljastavat yksityiskohdat, ja sitten häpeävät kun tulevat tunnistetuiksi. Toiset taas käyttävät järkeään eivätkä paljasta itseään pitkin nettiketjuja.
Olimme eron aikaan AIKUISUUDEN KYNNYKSELLÄ, minä olin vielä teini ja eksä oli juuri teini-iän ylittänyt. Nykyään olemme AIKUISIA.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa täytyy sanoa, että ero EI JOHTUNUT mistään yhteensopimattomuudesta tai vastaavasta? Uskomatonta ettei kerrasta uskota.
No mistä se ero sitten johtui? Vaikea antaa neuvoja, jos ei tiedä faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat idiootteja ja kertoilevat nettiin paljastavat yksityiskohdat, ja sitten häpeävät kun tulevat tunnistetuiksi. Toiset taas käyttävät järkeään eivätkä paljasta itseään pitkin nettiketjuja.
Olimme eron aikaan AIKUISUUDEN KYNNYKSELLÄ, minä olin vielä teini ja eksä oli juuri teini-iän ylittänyt. Nykyään olemme AIKUISIA.
Miten se liittyy asiaan, että olitte aikuisuuden kynnyksellä ja olette nyt aikuisia? Joidenkin teiniromanssit kestää sen kynnyksen yli, mutta te erositte ja that's it. Jokin suhteessa ei toiminut.
Vittu sä oot ap ihme jankkaaja... ei ihme ettei sua jaksanut katella ja että olet yhä sinkku.
Minuunkin otti eksä yhteyttä "kaverillisissa" merkeissä. Selvisi, että halusi aloittaa seksisuhteen kanssani, koska ei vaimoltaan enää saa niin usein. Epäselvää on yhä miksi juuri minä.
Vierailija kirjoitti:
Vittu sä oot ap ihme jankkaaja... ei ihme ettei sua jaksanut katella ja että olet yhä sinkku.
Luulet todella, että minulla ei ole ollut miehiä ja parisuhteita tuon jälkeen? :D Voi kuule...
Edelleenkään ero ei johtunut suhteen huonoudesta. Voitte miettiä mitä kaikkia muita asioita maailmaan mahtuu, se ei ole aina niin simppeliä.
Pari virhettäkin siellä... no antaa olla. Niin ja olkoonkin, että ex on niin "väärä"; ensimmäistä kertaa koskaan ero ei tullut tunteiden loppumisen, riitelyn tms. takia. Nykyään sen tiedän, asiasta on puhuttu. Luonteemme tuntuvat sopivan kyllä yhteen, välillä kinastelemme, mutta sitten sovimme ja vitsailemme taas<3