Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys ihastumisesta

Vierailija
08.07.2016 |

jos olisit ihastunut työpaikallasi/tuttavapiirissä ihmiseen joka ei ole kovin pidetty ja kuulet tätä ihmistä pilkattavan, vaikuttaisiko se omiin tunteisiisi tätä ihmistä kohtaan? Kehtaisitko koskaan näyttäytyä tuon ihmisen kanssa missään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi ajatuksiini kaikkia niitä haukkujia kohtaan, alkaisin inhota syvästi jokaista. Ihastustani puolustaisin tietenkin.

Vierailija
2/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tosi paljon.. Millaisista asioista puhutaan? Voisiko niissä olla mitään perää? yms.. tutkisin ennen hutkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu tosi paljon.. Millaisista asioista puhutaan? Voisiko niissä olla mitään perää? yms.. tutkisin ennen hutkimista.

Tyyliin naureskellaan ihmisen tyhmyydelle ym. pilkkaa.

Vierailija
4/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on siis kiusaamista! Eli käytännössä sun täytyy valita ootko ilkeiden kiusaajien puolella vai kiusatun. Sama valinnan paikka ku ala-asteen pihalla.

Vierailija
5/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välittäisi jos olisin itse sitä mieltä että hän ei ole tyhmä.

Vierailija
6/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin työpaikkaihastukseni oli sellainen, että ennen kuin olin tätä henkilöä edes nähnyt, minulle oli jo kerrottu että hän on "rasittava kälättäjä", "täynnä itseään" ja "kaikkitietävä". Sitten kun tapasin tämän henkilön, olin ällistynyt miten muut saattoivat nähdä hänet niin eri tavalla. Minun mielestäni hän oli yksi kiinnostavimmista koskaan tapaamistani ihmisistä ja meillä riitti puhuttavaa asiasta kuin asiasta. Vieläkin on välillä ikävä häntä, kun emme ole enää samalla työpaikalla, ja toisinaan mietin jostakin asiasta, mitä hän siitä sanoisi...

Vierailija
7/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ees kysyt tollaista? Teen niin kuin sydämesi sanoo, äläkä anna muiden vaikuttaa päätökseesi.

Vierailija
8/8 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tässä asiassa parempia kuin naiset siinä mielessä että meille miehille on samantekevää jos nainen on hyljeksitty. Miehet muodostaa omat mielipiteet ihmisestä eivätkä taivu joukkopaineen alla.

Naisethan tunnetusti ovat tekemisissä vain niiden suosittujen miesten kanssa eivätkä katsokaan hyljeksittyä miestä päin.