Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vuoksi YouTubessa ei voi skipata ovulaatiotikku- ja vaippamainoksia?

Tuiki tuiki tähtönen
08.07.2016 |

Tietääkö joku, miksi lähes kaikki muut mainokset voi ohittaa muutaman sekunnin päästä mutta ei vauvoihin liittyviä? Olen kuunnellut jo vuosia noita samoja mainoksia. Toisessa on jokellusta ja kysytään " Oletko valmis vastaanottamaan hymyn? " ja sit on tää: " Olen raskaana! Tokalla viikolla! En ole vielä käynyt neuvolassa, käytin ClearBlue testiä! " Onko näissä otettu huomioon, että kaikki eivät voi tulla raskaaksi vaikka haluaisivatkin ja joku on voinut vaikka saada keskenmenon tai muuta raskasta aiheeseen liittyvää voi olla tapahtunut. Tietääkö joku miten nuo mainokset saisi pois? Miten tästä saa annettua YouTubeen palautetta? Onko joku muu laittanut palautetta? Tosi ärsyttäviä mainoksia vaikka en niistä mieltäni pahoitakaan. Varsinkin se kova jokellus käy hermoon kun siinä on vielä melodia joka jää päähän soimaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Liekö jotenkin profiilin perusteella kohdemainontaa, kun olen 34-v. nainen. Miehelleni ei tule niitä koskaan.

Vierailija
2/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kerran, kun oltiin lähdössä johonkin reissuun, laitoin lapsille Teletapit (sen ainoan suomenkielisen jakson, joka Youtubessa on, te tiedätte, Kaivamista hiekassa). Pakkailin tavaroita tjsp., kun kuulin, että Youtube näyttää lapsille peräaukon kutina -mainoksen. No eipä siinä mitään. Hetken päästä menin vessaan laittamaan tukkaa, ja ONNEKSI kuulin sinne, kun tabletista kuului "Winter is coming". Game of Thrones -traileri on mielestäni vähän liikaa pikkulapsille... Jännä, että lastenohjelmat eivät automaattisesti pudota tiettyjä mainoksia pois. En muista tuota, kun omalla koneella on adblock.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kerran, kun oltiin lähdössä johonkin reissuun, laitoin lapsille Teletapit (sen ainoan suomenkielisen jakson, joka Youtubessa on, te tiedätte, Kaivamista hiekassa). Pakkailin tavaroita tjsp., kun kuulin, että Youtube näyttää lapsille peräaukon kutina -mainoksen. No eipä siinä mitään. Hetken päästä menin vessaan laittamaan tukkaa, ja ONNEKSI kuulin sinne, kun tabletista kuului "Winter is coming". Game of Thrones -traileri on mielestäni vähän liikaa pikkulapsille... Jännä, että lastenohjelmat eivät automaattisesti pudota tiettyjä mainoksia pois. En muista tuota, kun omalla koneella on adblock.

Joo lastenvideoiden kanssa tulee aina jotain zombimainoksia ja muita kovaäänisiä mainoksia.

Vierailija
4/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mainoksessa jossain kohtaa pikkuinen i-kirjain ympyrän sisällä, painakaa siitä ja "en halua nähdä tätä". Vituttaa kyllä kun aiemminkin Googlen mainosasetuksia säätänyt että ei kiitos mitään lapsiaiheisia mainoksia minulle, mutta silti Youtube tuputtaa.

Vierailija
5/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Ei koskaan ole tullut vastaan mainoksia kyseisistä asioista eikä myöskään naistenvaivoista. Hyvin he kohdentavat.

Vierailija
6/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Ei koskaan ole tullut vastaan mainoksia kyseisistä asioista eikä myöskään naistenvaivoista. Hyvin he kohdentavat.

Näköjään :D Miehelle tuli peräaukon kutinaa ja Game of Thronesia :D Mitähän mulle mahtais tulla...

2

Vierailija
7/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mä vihaan niitä mainoksia. Tekee ihan fyysisesti pahaa varsinkin se missä se tuikituiki melodia.. yök yök yök!!!

Vierailija
8/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa YouTube Red niin mainokset ei enää häiritse sua!

Vierailija
9/9 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syntyvyys nousuun! Tarvitset vauvan!" Näin meihin koitetaan vaikuttaa...😅 miehille voisi tulla jotain pane paljaalla -tyyppiseen toimintaan tähtääviä mainoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme