Paljon kehtaa pyytää siististi Niken takista, jossa vetoketjun vedin rikki?
Aikuisten kokoa. Muuten hyväkuntoinen :)
Nettikirpparilla tarkoitus myydä.
Kommentit (20)
Ei paljoa rikkinäisestä voi pyytää. 3 euroa?
Siis onko vedin vai se sulkija rikki?
Eli pysyykö vetoketju kiinni jos sen saa vedettyä kiinni?
Jos ei pysy kiinni niin korjaa ennen myyntiä tai laita hinnaksi 0,5€
Jos pysyy kiinni niin alle 10€, vähän sen mukaan onko takki vai pusakka.
Ei kukaan rikkinäisestä mitään maksa.
Kannattaa ehkä korjata, niin ei tarvitse selitellä tai alentaa hintaa?
Vetoketjun vaihto on kallista lystiä. Ota se hinnassa huomioon.
Vetoketjun korjauttaminen ompelijalla maksaa noin 15 euroa (vetoketju + työ). Jos et itse korjauta ennen myymistä, laita hinnaksi 2-5 euroa.
Minä laitan hiukankin rikkinäiset tai kulahtaneet aina ilmaiskoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vetoketjun korjauttaminen ompelijalla maksaa noin 15 euroa (vetoketju + työ). Jos et itse korjauta ennen myymistä, laita hinnaksi 2-5 euroa.
Kyllä se on nykyään 60 euroa, kysyin tätä yhteen H&M takkiin. Meni takki roskikseen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Missä näin halvalla? Pääkaupunkiseudulla useamman kympin + vetoketjun hinta.
Voisin tehdä siitä annetaan-ilmoituksen. Ei kukaan osta rikkinäistä. Eikä sitä ole itse kannattavaa korjata/korjauttaa ennen myymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näin halvalla? Pääkaupunkiseudulla useamman kympin + vetoketjun hinta.
Porissa saa tuolla hinnalla liikkeissä, joissa on ompelupalvelu (jos ostaa sieltä myös sen vetskarin). Tosin siitä on kaksi vuotta aikaa, kun viimeksi korjautin.
En maksais mitään. Ilmaiseksi joku näppärä voisi huolia, jos vaihtaisi vetskarin itse tai veisi ompelijalle. Siinä tulee käytetylle takille ihan tarpeeksi hintaa, oli nikeä tai ei.
Jos ei ole ompelukokemusta, niin valmisvaatteen vetoketjun vaihto on melkein toivotonta puuhaa. Jo pelkkä entisen ketjun ratkominen on tuskaista hommaa, ja uuden saaminen kunnolla paikalleen, niin etteivät kankaan mene vekille tai venähdä, on melkein toivotonta. Jotkut vaatefirmat käyttävät niin heikkolaatuisia vetoketjuja, että osa hajoaa jo muutamassa viikossa. Vaikka olen ikäni ommellut ja korjannut vaatteita, niin vetoketjujen vaihto päällysvaatteisiin nostattaa edelleen hien pintaan. Eli korkeintaan pari euroa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten kokoa. Muuten hyväkuntoinen :)
Nettikirpparilla tarkoitus myydä.
Minusta Nike ei nyt ole mikään erityinen merkki, mutta, jos vain vedin, kuten otsikossa ilmoitat,rikki, niin itse kävisin ostamassa ompelutarvikeliikkeestä uuden vetimen - semmoisia saa - ja yrittäisin myydä sen jälkeen!
En maksaisi rikkinäisestä mitään, tuskin ottaisin ilmaiseksikaan, kun postikulut pitäisi kuitenkin maksaa.
5€