Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mäkin haistoin, mille se Arielilla (vai mikä se pahanhajuinen pesuaine olikaan) pesty vaate haisee. Järkky!

Vierailija
07.07.2016 |

Linja-autossa mun edessä istui noin nelikymppinen nainen ja kyllä, sellainen tosi vahva pesuaineen haju lemahti mun nenään. Oikein pahaa teki hengittää. 😖

Nyt mäkin ymmärrän, miksi jotkut valittavat siitä hajusta. Se nimittäin on aika karmea lemu!!! 😟

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhgghh

Vierailija
2/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis hän sanoi sinulle pesseensä vaatteensa arielilla? Vai mistä hitosta tiesit?? PS. Se on surf.

Vierailija
4/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Eli siis hän sanoi sinulle pesseensä vaatteensa arielilla? Vai mistä hitosta tiesit?? PS. Se on surf.

No justhan otsikossa mainitsin, että vai mikä lie se merkki nyt olikaan. Ariel mulle tuli ekana mieleen, kun niin monet on sen hajusta täällä av:llä valittavan joten mainitsin nyt esimerkkinä sen merkin. Voihan se tietysti olla joku muukin noista hajustemerkeistä, mitä mä en käytä. Ap

Vierailija
5/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta Ariel on melko ok, mutta Omo on kauhea ja huuhteluaine Comfort on pahin.

Vierailija
6/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla noilla merkeillä joita ketjussa on mainittu, on lukuisia eri tuotteita, jotka ovat erihajuisia tai hajusteettomia. Ei ole mitään yhtä Ariel-tuoksua tai Omo-tuoksua.

Itse rakastan Omo Color -jauheen tuoksua pestyissä vaatteissa. Jos joku ei siitä tykkää, niin hänellä on huono maku :)

Vierailija
7/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse haiseekin pierulta.

Vierailija
8/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaineet ovat kaikista järkympiä, ne hajustetut siis. Yleensäkin huuhteluaineet ovat täysin turhia ja pilaavat vaatteita.

Oksettavan tunkkainen lemu pöllähtää päin pläsiä heti, kun joku hajustetuilla pessyt tai huuhdellut lähestyy ja tulee tunne, että pakko päästä karkuun.

Enkä ole edes hajusteherkkä.

Vierailija
9/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy välillä perheiden lapsia leikkimässä, jotka käyttävät kamalia hajustettuja pesuaineita/huuhteluaineita. Koko talo, ja erityisesti lasten huone missä leikkivät, haisee pitkään heidän lähtönsä jälkeenkin. Hyi oksetus! 

Vierailija
10/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen äitipuoleni pesi pyykit todella voimakkaasti hajustetulla pesuaineella. Koko asunto haisi pesuaineelle ja myös auto. Haju tarttui minun vaatteisiin ja haisi vielä pitkään sen jälkeen kun menin kotiin. En tiedä miten se niin voimakas haju oli, varmaan laittoi aina yliannostuksen pulveria. Olen itekkin käyttänyt samoja pesuaineita mutta koskaan ei ole haissut niin voimakkaalle.

Vierailija
11/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy välillä perheiden lapsia leikkimässä, jotka käyttävät kamalia hajustettuja pesuaineita/huuhteluaineita. Koko talo, ja erityisesti lasten huone missä leikkivät, haisee pitkään heidän lähtönsä jälkeenkin. Hyi oksetus! 

S a n a j ä r j e s t y s

Vierailija
12/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas missä pesuaineessa on kaikista voimakkain haju? Haluan oikein tuoksuvan aineen. Pidän enemmän pesuaineen tuoksusta kuin hajuvesien hajusta.

Vierailija
13/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismiin taipuvainen tuttu haisi aina aivan järkyn kauhealle, niin pitkän ajan kuluttua sain tietää mikä sen aiheutti; kaatoi kuulemma just tuota Arielia tai Omoa ilman mittaa koneeseen (=varmaan kolminkertainen määrä) ja lisäksi viina puski ihostaan läpi, haju aivan uskomattoman kuvottava

Vierailija
14/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun joidenkin kodit ja ihmiset itsekin tuoksuvat juurikin joltain pyykinpesuaineelta. En tiedä miksi, se on vaan niin puhdas ja kotoinen tuoksu. Itse en ole sellaista löytänyt, huuhteluaineita käytän jonki verran mutta eivät ne kauaa vaatteessa haise.

Vierailija
15/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surfit on aika voimakkaasti tai eksoottisesti hajustettu. Se keltainen/oranssi nestemäinen Surf oli niin kamalaa, että jäi käyttämättä.

Nestemäiset Omot ja Arielit on suht. klassisia, Bio Luvilin color-nesteessä ainakin joskus oli melko voimakas, mutta enemmän teollinen tai lääkemäinen kuin parfyyminen haju.

Perlanan color nestemäinen pesuaine on suloisen tuoksuinen, häivähdys ruusua, ei voimakas eikä keinotekoinen. Nestemäiset pesuaineet ilmeisesti huuhtoutuvat paremmin pois kuin jauhemaiset, joten haju ei ole päällekäyvä. Täysin hajusteeton ei ole kiva, olen käyttänyt mutta en tykännyt. Puhtaan pyykin pitää mielestäni tuoksua aavistuksenomaisesti.

Serton jauheessa oli aikoinaan hyvä puhtaan pyykin tuoksu, mutta ei ole enää ainakaan S-marketista löytynyt. Lidlin Formil Color nestemäinen pesuaine lemuaa kauhealta, jäi käyttämättä.

Villapesuaine isossa vaaleanpunaisessa kanisterissa oli älyttömän hyvän tuoksuinen (ei voimakas, vaan herkkä), merkkiä en muista. Ei mikään tässä mainituista. Kadonnut kaupoista.

Huuhteluaineita käytän vain harvoin ja hyvin vähän. Ne on useimmiten tarpeettomia. Softlan Ultra Outdoor Fresh on ihan ok.

Vierailija
16/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuuko pyykki enemmän vai vähemmän jos käyttää huuhteluainetta?

Vierailija
17/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, käytätkö hajustettua/hajustamatonta pesuainetta ja hajustettua/hajustamatonta huuhteluainetta. Hajustettu huuhteluaine jättää yleensä pyykkiin aika voimakkaan tuoksun. Itse pidän enemmän siitä tuoksusta, joka pesuaineesta jää - kunhan se ei ole voimakas eli haise metrien päähän.

Vierailija
18/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surfit on aika voimakkaasti tai eksoottisesti hajustettu. Se keltainen/oranssi nestemäinen Surf oli niin kamalaa, että jäi käyttämättä.

Nestemäiset Omot ja Arielit on suht. klassisia, Bio Luvilin color-nesteessä ainakin joskus oli melko voimakas, mutta enemmän teollinen tai lääkemäinen kuin parfyyminen haju.

Perlanan color nestemäinen pesuaine on suloisen tuoksuinen, häivähdys ruusua, ei voimakas eikä keinotekoinen. Nestemäiset pesuaineet ilmeisesti huuhtoutuvat paremmin pois kuin jauhemaiset, joten haju ei ole päällekäyvä. Täysin hajusteeton ei ole kiva, olen käyttänyt mutta en tykännyt. Puhtaan pyykin pitää mielestäni tuoksua aavistuksenomaisesti.

Serton jauheessa oli aikoinaan hyvä puhtaan pyykin tuoksu, mutta ei ole enää ainakaan S-marketista löytynyt. Lidlin Formil Color nestemäinen pesuaine lemuaa kauhealta, jäi käyttämättä.

Villapesuaine isossa vaaleanpunaisessa kanisterissa oli älyttömän hyvän tuoksuinen (ei voimakas, vaan herkkä), merkkiä en muista. Ei mikään tässä mainituista. Kadonnut kaupoista.

Huuhteluaineita käytän vain harvoin ja hyvin vähän. Ne on useimmiten tarpeettomia. Softlan Ultra Outdoor Fresh on ihan ok.

Sertoa ei tosiaan ole kaikissa S-marketeissa, mutta ite sain sen takaisin valikoimaan kun pyysin.

Vierailija
19/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, käytätkö hajustettua/hajustamatonta pesuainetta ja hajustettua/hajustamatonta huuhteluainetta. Hajustettu huuhteluaine jättää yleensä pyykkiin aika voimakkaan tuoksun. Itse pidän enemmän siitä tuoksusta, joka pesuaineesta jää - kunhan se ei ole voimakas eli haise metrien päähän.

No mitä pesuainetta ja huuhteluainetta pitäisi käyttää, että haju olisi mahdollisimman voimakas?

Vierailija
20/39 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voimakas ja kammottava haju tulee ihan siitä, kun jotkut ei osaa/halua annostella pesuaineita oikein, vaan humpsauttaa summanmutikassa. Mun eräs kaveri on tuommoinen pesuaineelle haiseva ja hänen mielestä pyykistä ei tule puhdasta normaaliannostuksella,  vaan sitä kaadetaan ihan surutta kaukalo täyteen ja sama huuhteluaineen kanssa.

Töissä sama juttu. Meillä hoitajat pesee asiakkaiden vaatteet ja käytössä on tiivistetty huuhteluaine. Oikean annostuksen mukaan ainetta ei laiteta kuin pikkuriikkinen määrä, mutta jotkut kaatavat sitäkin niinpaljon kuin laariin vaan mahtuu. Ja haju on sitten senmukainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi