Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te yksinasuvat miehet!

Vierailija
07.07.2016 |

Selviättekö kotitöistä itse? Saatteko pidettyä paikat kotona siistinä ja tavarat hukkaantumatta? Onnistuuko tiskaus, pyykkäys, imurointi,silitys? Ihan oikeasti? Tarvitaanko naista tähän avuksi vai hoituuko miehiltä jo tämäkin?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki tähän ikään mennessä on kotityöt hallinnassa.

Vierailija
42/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuo kaikki itse, kunnes tajusin asian hölmöyden. Ansaitsen niin paljon, että kannattaa tehdä sinäkin aikana omaa työtäni ja alihankkia nuo palvelut. Niistähän saa kotitalousvähennyksenkin.

Status: Yksinasuva mies.

Asunto: 200 neliön paritalo Espoossa.

Vuosiansiot reilusti yli 200 000 euroa.

MUTTA: Kyllä kaipaan miestä kumppanikseni tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein nuo kaikki itse, kunnes tajusin asian hölmöyden. Ansaitsen niin paljon, että kannattaa tehdä sinäkin aikana omaa työtäni ja alihankkia nuo palvelut. Niistähän saa kotitalousvähennyksenkin.

Status: Yksinasuva mies.

Asunto: 200 neliön paritalo Espoossa.

Vuosiansiot reilusti yli 200 000 euroa.

MUTTA: Kyllä kaipaan miestä kumppanikseni tänne.

Minkäsikäinen ja millainen mies siellä olisi miestä vaille?

Vierailija
44/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

62-vuotias äitini tekee kotityöni kerran viikossa. Hän ajaa yhteensä 450km sunnuntaisin luokseni siivoamaan, ja jättää samalla minulle kaljarahaa, kun itse makaan sängyssä krapuloissani. Siivoaminen on niin kauhean vaikeaa, että ei siihen pysty kuin nainen.

T:M31

Minusta aika törkeää äidiltäsi tulla siivoamaan juuri silloin kun kärsit krapulasta.

Vierailija
46/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän vaatteet, vuodevaatteet ja astiat pois ja ostan uusia sitämukaa kun likaantuvat. Siivouksen hoidan niin että avaan ikkunat tuulisena päivänä ja läpiveto hoitaa pölyn pihalle. Kylpyhuoneessa käytän sandaaleita. Helppoa elämää.

Vierailija
47/61 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässäpä taas harvinaisen typerä aloitus.

Ihmeellisintä tuo tavaroiden hukkaantuminen,mihin ne häviäisi kun kukaan muu ei niitä siirtele ihmepaikkoihin?

Vierailija
49/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selviän. Eräälle naiselle tuli hermostunut olo, kun kävi luonani. Sanoi, että onpa siistiä. Sitten hän katsoi vaatekaappia ja näki siistit pinkat. Sanoi minulle, että hullu sinä oot. Ei ole tätäkään naista senjälkeen näkynyt.

Vierailija
50/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

Kyllä onnistuu kunhan vain viitsin tehdä ne, koska kukaan ei koskaan vieraile, en sitä tee kovin usein.

Vierailija
51/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joka päivä kotitöitä. Tiskaan kun olen ruuan tehnyt ja syönyt niin tiskit olen aina tiskannut heti. Imuroin pari kertaa viikossa ja pyykkiä pesen itse kyllä vaikka seurustelen mutta asun yksin kuitenkin. Pyykkiä pesen 4 kertaa viikossa vähintään.

Vierailija
52/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

62-vuotias äitini tekee kotityöni kerran viikossa. Hän ajaa yhteensä 450km sunnuntaisin luokseni siivoamaan, ja jättää samalla minulle kaljarahaa, kun itse makaan sängyssä krapuloissani. Siivoaminen on niin kauhean vaikeaa, että ei siihen pysty kuin nainen.

T:M31

Ja s u i k k a r i kuuluu ohjelmaan tietysti myös.

Vierailija
53/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paitsi silittämiselle en ole nähnyt mitään tarvetta.

Vierailija
54/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä teen joka päivä kotitöitä. Tiskaan kun olen ruuan tehnyt ja syönyt niin tiskit olen aina tiskannut heti. Imuroin pari kertaa viikossa ja pyykkiä pesen itse kyllä vaikka seurustelen mutta asun yksin kuitenkin. Pyykkiä pesen 4 kertaa viikossa vähintään.

Miten ihmeessä yksin asuva saa viikossa 4 koneellista pyykkiä tai enemmän.

Vierailija
55/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomiakat olettavat, että VAPAAEHTOISESTI SINKUT miehet, ei muka osaisi pitää huolta itsestään?

Me. Emme. Tarvitse. Naista. Piste.

Mies on onnellisin sinkkuna. Joten mitäpä suomiakat veikkaatte? Osataanko me tehdä kotityöt?

Itse imuroin joka päivä, kun minulla on gaming PC ja ne ei tykkää pölystä. Osaanko silittää? Höyrysilitin on keksitty. Vaikka asuntoni on rakennettu vuonna 2020, sen mukana ei tullut tiskikonetta, joten tiskaan joka päivä KÄSIN. Ja miksi pyykkäys ei onnistuisi miehiltä? Ja teen itse omat ruokani, en syö Suomessa ikinä ulkona. M28

Vierailija
56/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi suomiakat olettavat, että VAPAAEHTOISESTI SINKUT miehet, ei muka osaisi pitää huolta itsestään?

Mies on onnellisin sinkkuna. Joten mitäpä suomiakat veikkaatte? Osataanko me tehdä kotityöt?

Itse imuroin joka päivä, kun minulla on gaming PC ja ne ei tykkää pölystä. Osaanko silittää? Höyrysilitin on keksitty. Vaikka asuntoni on rakennettu vuonna 2020, sen mukana ei tullut tiskikonetta, joten tiskaan joka päivä KÄSIN. Ja miksi pyykkäys ei onnistuisi miehiltä? Ja teen itse omat ruokani, en syö Suomessa ikinä ulkona. M28

Älä mälkätä. Aloitus on vuodelta nakki ja makkara.

Vierailija
57/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla ja tisseilläkö siivoaminen tehdään?

Vierailija
58/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä nuo onnistuu. Nokitan vielä sen verran, että syön valtaosin kotiruokaa, jonka teen itse! Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
59/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Älä mälkätä. Aloitus on vuodelta nakki ja makkara.

Ja älä sinä auo päätäsi minulle. Mikä on muka suomiakkojen asenteessa muuttunut? Sama miesviha jatkuu vuodesta toiseen. M28

Vierailija
60/61 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naiset kuvittelevat, että miehet eivät OSAISI siivota ja tehdä kotitöitä. Sen sijaan 90% naisilla on kokemusta siitä, että mies ei VIITSI tehdä kotitöitä, koska kokee niiden olevan naisten töitä. Siksi kysymys on ihan aiheellinen.

Muutin erilleen miehen kanssa, joka ei siivonnut kotona. Hänen kämpässään on aika likaista yhä ja esimerkiksi ei ole pessyt kouran kuppia vielä kertaakaan yli vuoden kuluessa. Säälittää koira, se on hänelle jo terveysriski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän