Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te yksinasuvat miehet!

Vierailija
07.07.2016 |

Selviättekö kotitöistä itse? Saatteko pidettyä paikat kotona siistinä ja tavarat hukkaantumatta? Onnistuuko tiskaus, pyykkäys, imurointi,silitys? Ihan oikeasti? Tarvitaanko naista tähän avuksi vai hoituuko miehiltä jo tämäkin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä taas harvinaisen typerä aloitus.

Vierailija
2/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini käy siivoamassa ja pyykit vien hänelle. Tiskaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita tulee tehtyä paitsi silitystä en tee.

Vierailija
4/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole lukenut tätä palstaa? Miehet eivät osaa tehdä mitään kotitöitä. Jos sattuvat jostain syystä osaamaan, ne tehdään joka tapauksessa väärin.

Oikeasti: Kyllä selvisin noista ihan hyvin yksin asuessani ja selviän edelleen.

Vierailija
5/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kysymys ottaen huomioon sen tosiseikan että osa miehistä ei osaa parisuhteessa kysyttyjä asioita.

Vierailija
6/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin kaikesta oikein hyvin, kun asuin yksin. Jopa niin hyvin, että tuleva vaimoni ei millään tahtonut uskoa kotiani pelkäksi poikamiehen kodiksi. Hän vaivihkaa kyseli, käykö sinulla siivooja, vai äitikö hiukan auttaa. Siis äiti 350 km päästä!

Vierailija
7/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä taas harvinaisen typerä aloitus.

Jep, otsikossakin kielioppivirhe. Po. yksin asuvat.

Vierailija
8/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole lukenut tätä palstaa? Miehet eivät osaa tehdä mitään kotitöitä. Jos sattuvat jostain syystä osaamaan, ne tehdään joka tapauksessa väärin.

Oikeasti: Kyllä selvisin noista ihan hyvin yksin asuessani ja selviän edelleen.

Ja jos mies sittenkin osaa tehdä ja vieläpä oikein, niin sitten av-mamma ryntää jo tänne kyselemään, onko mies homo.

Vierailija
9/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

62-vuotias äitini tekee kotityöni kerran viikossa. Hän ajaa yhteensä 450km sunnuntaisin luokseni siivoamaan, ja jättää samalla minulle kaljarahaa, kun itse makaan sängyssä krapuloissani. Siivoaminen on niin kauhean vaikeaa, että ei siihen pysty kuin nainen.

T:M31

Vierailija
10/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siistimpi , järjestelmällisempi ja parempi ruoanlaittaja kuin yksikään tuntemani nainen.

Lisäksi olen työni puolesta käynyt sinkkunaisten asunnoissa, joiden siisteystaso on tuhat kertaa pahempi,

kuin palstalla kuvaillut sukat lattialla ja pizza-laatikko keittiössä tarinat.

Vierailija
11/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kaikki aloitusviestissä mainitut kotityöt, eikä ole koskaan tullut mieleenkään, että joku edes saattaisi kuvitella, etten niitä osaisi. Välillä tuntuu kuin miehiä vähäteltäisiin nykyään enemmän kuin ennen.

Vierailija
12/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt eron (2009) jälkeen hyvin omillanikin, asunto pysyy siistinä (en voi sietää sekasotkua), vaatteet puhtaina jne. ei tämä mitään rakettitiedettä ole. Olen pyrkinyt myös eron jälkeen eroon kaikesta turhasta tavarasta ja minulla on hyvin vähän mitään tavaraa asunnossa.

Siisti mies 42v

Vierailija
13/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Onnistuu kaikki kotityöt. Eipä nuo kovin vaativia ole. Veneen ylläpitäminen onkin sitten jo toinen juttu. Se ei naiselta onnistuisikaan.

M43

Vierailija
14/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kysymys ottaen huomioon sen tosiseikan että osa miehistä ei osaa parisuhteessa kysyttyjä asioita.

Kaikki miehet sitä, kaikki miehet tätä blaablaablaablaablaablaa.

Ja jos mies jotain tekisikin , olisi se palstamamman mielestä väärin tehty kuitenkin.

Koska palstamammat lopettavat paskavammaiset yleistykset, ja ottavat muutkin ihmiset tapoineen ja tekemisineen huomioon? Siirtele ihmeessä niitä tuikkukuppeja, onko syysverhot jo mietittynä?

Vierailija
15/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selviä. Siivooja käy kerran viikossa.

Vierailija
16/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään selviä, senkin höpsö. 15 vuotta olen elänyt omien roskien ja pölyjen keskellä. Ikkunat ovat muurautuneet umpeen, eikä sohvaakaan meinaa löytää. Astioina käytän kertakäyttöisiä ja vaatteet ostan aina uudet edellisten likaannuttua.

Vierailija
17/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kehuisi naistenkaan osaamista. Onko tänään jo kysytty , voiko eilen parasta ennen merkinällä varustettua jauhelihaa enää syödä?

Vierailija
18/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviän, mutta suurin osa parhaista kavereista ei näytä selviävän. Kämpät aina hirveässä kunnossa, vaikka kutsutaan käymään. Ei pysty ymmärtämään.

Itse yritän pitää asunnon aina siistinä. Helpompi hoitaa tiskitkin joka päivä kuin antaa kasaantua.

T. Mies

Vierailija
19/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet sitä, kaikki miehet tätä blaablaablaablaablaablaa.

Ja jos mies jotain tekisikin , olisi se palstamamman mielestä väärin tehty kuitenkin.

Koska palstamammat lopettavat paskavammaiset yleistykset, ja ottavat muutkin ihmiset tapoineen ja tekemisineen huomioon? Siirtele ihmeessä niitä tuikkukuppeja, onko syysverhot jo mietittynä?

Itsehän siellä lukutaidoton hokee kaikki miehet-juttuja. Tuo taisi sanoa OSA.

Vierailija
20/61 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on keskimäärin helpompi pitää siisteyttä yllä siinä sinkkuasunnossa kuin yhteisessä kodissa, jos vaan halua riittää, koska

- sisustus on yleensä askeettisempi ja vähäisempi

- ei tehdä niin pikkutarkasti kuin ehkä se toinen puolisko yrittäisi vaatia

- saatetaan jopa sisustaa tai olla sisustamatta asuntoa sen mukaan, että siivoaminen on joutuisampaa

- edellä mainittu koskee myös ruuanlaittoa, astioita jne. 

- pyyhkeitä ei pestä ja lakanoita vaihdeta välttämättä yhtä usein

- laitetaan enemmän erilaista pyykkiä yhteen koneelliseen silläkin riskillä, että joku vaatteista vaurioituu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä