Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana yhden yön säädöstä

Vierailija
07.07.2016 |

Apua!
Harrastin yhden yön jutun tässä jokin aika sitten. Mies oli ihan kiva, vähän nössö ja seksi oli nopeaa räpellystä eli mitään isompaa en kyseisestä herrasta halua. Nyt kuitenkin huomasin olevani raskaana! Ja tämä mies olisi se isä mitä' suurimmalla todennäköisyydellä. Ilmoitin miehelle tilanteesta, en saanut vielä mitään vastausta. Mitä tässä voisi tehdä? Aborttia en halua koska haluan lapsia, ja uskon kyllä kykeneväni yksin sellaisen kasvattamaan, mutta onko miehellä tähän jotain sananvaltaa? TIetysti velvoitan miehen maksanaan elareita. Kun kerran pipari kelpasi niin kelvatkoon seurauksetkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu panee ilman kortsua yhden yön jutuissa? Kunnon taudinlevittäjiä kumpikin.

Vierailija
2/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen miehen mielipidettä kysyy? Totta kai pidät lapsen ja mies kantaa velvollisuutensa. Go sister!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes mistään kotoisin noin jatkoa ajatellen? Kullin koko jne?

Vierailija
4/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko edes mistään kotoisin noin jatkoa ajatellen? Kullin koko jne?

Ehkä vähän keskivertoa pienempi ja ympärileikattu. Ei oikein herätä himoa jatkoa ajatellen.

-ap-

Vierailija
5/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sikoja. Jos ei halua käyttää uimapukua sukeltaessa niin kantakoon vastuunsa. Käy vielä sukupuolitautitesteissä, ties missä huorissa sekin ukko ravannut.

Vierailija
6/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sikoja. Jos ei halua käyttää uimapukua sukeltaessa niin kantakoon vastuunsa. Käy vielä sukupuolitautitesteissä, ties missä huorissa sekin ukko ravannut.

Olin hänen ensimmäisensä.

Vierailija
7/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no nyt on klassinen tapaus.

Vierailija
8/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tämä olikin miesvihaketju. Oletin hetken, että aloituksessa olisi ollut jotain todellisuuspohjaa.

Vierailija
9/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehen kanssa asiasta, jos hän ei halua lasta kanssasi, päätös on yksin sinun mitä teet. Yksin lapsen kasvattaminen on raskasta, mutta siitäkin selviää jos on läheisiä ketkä auttavat arjessa. Jos itse tulisin raskaaksi yhden illan jutusta, en välttämättä kertoisi yön kumppanille edes asiasta, päättäisin itse mitä haluan ja ilmoittaisin sitten että hänkin voi tehdä päätöksen ajan kanssa, haluaako pitää yhteyttä vaiko ei. Elareita en huolisi mieheltä joka ei ota vastuuta yhteisestä päätöksestä harrastaa seksiä ilman suojausta missä on riski tulla raskaaksi tai saada tauti.

Vierailija
10/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku raskausfetissi Ap? Kun pitää kokoajan näitä raskauskeskusteluja tehdä. Lopeta jo.

Vierailija
11/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, tämä olikin miesvihaketju. Oletin hetken, että aloituksessa olisi ollut jotain todellisuuspohjaa.

No niin lassukka, hus hus sinne poikien demiin.

Vierailija
12/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka kerrasta ei tule raskaaksi niin taidat vähän juksuttaa meitä.

Vierailija
13/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku raskausfetissi Ap? Kun pitää kokoajan näitä raskauskeskusteluja tehdä. Lopeta jo.

TÄh? Tämä on ensimmäinen aloittamani ketju ylipäätään varmaan puoleen vuoteen. Täällä käy aika paljon kirjoittelijoita, hermanniina.

ap

Vierailija
14/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin lassukka, hus hus sinne poikien demiin.

Kiitos varmistuksesta, ap.

Vierailija
15/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka kerrasta ei tule raskaaksi niin taidat vähän juksuttaa meitä.

hänen eka kertansa, ei minun. Se sisälukutaito...

ap

Vierailija
16/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vittu panee ilman kortsua yhden yön jutuissa? Kunnon taudinlevittäjiä kumpikin.

Suurin osa panee ilman kortsua yhden illan jutuissa, kuuden vuoden opiskelu- ja baarielämän kokemuksella todettua.

Vierailija
17/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisin yhteyttä hänen vanhempiinsa jos mies ei itse vastaa viesteihin? Mies tosin jo 26, mutta ilmeisesti aika kiinni äidissään.

ap

Vierailija
18/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaisin yhteyttä hänen vanhempiinsa jos mies ei itse vastaa viesteihin? Mies tosin jo 26, mutta ilmeisesti aika kiinni äidissään.

ap

Paljonpa sinä tiedät yhden illan hoidosta :D

Vierailija
19/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein numerotkin vaihdoitte..

Vierailija
20/20 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai kunnon horo joka väittää olevansa niin helvetin hyvä kasvattamaan muksut kunhan on ensin ryövännyt miesparan rahat ja potkii hänet helvettiin ettei lapselle vahingossakaan olisi isää elämässään.

Kohtu tuommoiselta lortolta pitäisi poistaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi