Iltasanomat ei julkaise kommentteja
Mikä iltistä vaivaa. Kommentteja tarjoon, asiallisia. Koskaan ei läpi mene. Samat nimimerkit toistuu, keskusteluja ei jaksa lukea, ennalta arvattavia. Haista p...a julkaisu, palautetta on mennyt. Kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
iltasanomien artikkeli 29.1. ”ILON PÄIVÄ”.
Artikkeli käsitteli Astra Zenecan koronarokotteen myönnettyä lupaa.
Kirjoitin erittäin asiallisen ketään loukkaamatoman kommentin em
rokotteesta ja sen ilmeisestö sopimattomuudesta riskiryhmäläisille, siid
Yli 65 vuotiaille.
Kommenttiani ei iltasanomat julkaissut. Ei ollut ensimmäinen kerta!
Miksi kommenttipalstaa pidetään, jos asiallista korrektia kommenttia ei
julkaista.
Omituista tiedonvälitystoimintaaa!
Tänään taas asiallistkaan kommentit ei mene läpi! Joku Mätämuna lienee iltavuorossa! Täytyy siirtyä Iltalehden asiakkaaksi!
Moderaattorin on vaikea niellä kun kommentoija on tietäväisempi ja fiksumpi kuin tämä itse!
Vierailija kirjoitti:
Moderaattorin on vaikea niellä kun kommentoija on tietäväisempi ja fiksumpi kuin tämä itse!
Lehden oman edun ja imagon nimissä sen laaduntarkkailijan kannattaa seurata minkälaisia kommentteja aivan moderaattorin mielivaltaisista syistä joutuu roskakoriin!
Ei ne aina munkaan kommentteja julkaissut. Olin nähtävästi liian eri mieltä.
Mun kommenttini on aina julkaistu, luulin että kaikki julkaistaan, joissa ei mitään asiatonta nimittelyä tms ole.
Minun kommentointi estettiin koska erilaista suoraa puhetta ei suvaita etenkään vihervasemmistolaisia vähemmän imartelevaa!
Se nyt ainakin on ihan selvää että yksikään lihansyöjä tai eläinten teurastamisen ja metsästämisen hyväksyvä ei ole missään asemassa kritisoimaan Näkkäläjärven tekoja.
Kauhistellaan miten on voinut tuolla lailla rääkätä viattomia pikku kissoja ja samaan aikaan ruoantuotannossa heivataan kukonpoikia silppuriin eikä kukaan edes kohota kulmakarvojaan.
Voi jeesus.
Olen huomannut jotain outoa ja MOT tai Perjantaidokkari voisi tehdä puolueellisen moderoinnin ilmiöstä jutun.
Yritin kirjoittaa oikaisevaa vastausta peräti 3x Iltalehden artikkelin kommenttiin. Kommentissa jota oioin, väitettiin että Sanna Marin olisi opiskellut yhteiskunnan tuella ja sitten siirtynyt suoraan ministeriksi. Sellainen suora siirtymähän ei ole totta.
Totuushan on, että hän on ollut opiskeluvuosinaan työelämässä ja luottamustoimissa eikä vain yht kunnan tuella.
Muotoilin kommenttini lyhyesti ja asiallisesti. On mennyt pitkän aikaa eikä kommenttejani ole vieläkään julkaistu.
Jokin mättää. Iltalehden kommenteissa on eniten oikeistoa ja leikkauksia kannattavia, mutta mietin onko se sensuurilla aikaansaatu illuusio.
Moni vääristävä ja valehtelevakin kommentti on päässyt läpi, muttei minun asiallinen. Kenen tai minkä tahon hallussa Iltalehden moderointi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iltasanomien artikkeli 29.1. ILON PÄIVÄ.
Artikkeli käsitteli Astra Zenecan koronarokotteen myönnettyä lupaa.
Kirjoitin erittäin asiallisen ketään loukkaamatoman kommentin em
rokotteesta ja sen ilmeisestö sopimattomuudesta riskiryhmäläisille, siid
Yli 65 vuotiaille.
Kommenttiani ei iltasanomat julkaissut. Ei ollut ensimmäinen kerta!
Miksi kommenttipalstaa pidetään, jos asiallista korrektia kommenttia ei
julkaista.
Omituista tiedonvälitystoimintaaa!
Tänään taas asiallistkaan kommentit ei mene läpi! Joku Mätämuna lienee iltavuorossa! Täytyy siirtyä Iltalehden asiakkaaksi!
Ei sielläkään mene välillä mitkään kommentit läpi. Välillä taas kaikki. Ihan modesta kiinni.
STT moderoi asiallisiakin ja todenperäisiä kommentteja tilanne on mielestäni jo huolestuttava mielivaltainen!
Vierailija kirjoitti:
STT moderoi asiallisiakin ja todenperäisiä kommentteja tilanne on mielestäni jo huolestuttava mielivaltainen!
Tilaajatahon on korkea aika huolestua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla moderointi harrastaa demokratian ja sananvapauden rajoittamista!
Jatkossa monet kysyvät mitkä on STTn arvot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla moderointi harrastaa demokratian ja sananvapauden rajoittamista!
On riman alitus mikäli STT joutuu tarkkailuun vääristä arvoista!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tarjonta niin suurta, että kaikkia korrektejakaan ei voida julkaista? Siis sama tilanne kuin painetun lehden yleisönosastossa. Eihän niitä verkkolehden kommentteja lue kukaan, jos niitä on yhdestä jutusta 1276.
Välillä kommenttini on julkaistu. Kun katson sitä seuraavana päivänä, kommentti onkin poistettu. Ilmiantavatko pressujen nettijoukot urakalla epämieluisia kommentteja, jolloin ne poistetaan? Moderointihan on muistaakseni Bulgariassa. Tekoäly hoitaa alkumoderoinnin ja kiperätkin tapaukset ratkotaan Google translaten avulla maassa, jossa ei tiedetä mitään Suomen sisäisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että tietyt toimittajat eivät koskaan julkaise kommenttejani. Ja toisiaan niitä ei julkaista yhtään vaikka kuukauteen tai kahteen ja sitten menee taas läpi. Ilmeisesti ne pistää banneja välillä tietyistä e-mailista tuleville jos joku niitä nyppii.
Himo Taapala on ainakin antanut minulle bannia. En ala askarrella uutta sähköpostiosoitetta hänen vuokseen. Jätän hänen juttunsa lukematta.
Sinulla on aiheesta väärä mielipide. Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka kirjoittaisit miten asiallisesti. Täysin samaa tapahtuu tällä sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aiheesta väärä mielipide. Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka kirjoittaisit miten asiallisesti. Täysin samaa tapahtuu tällä sivustolla.
Niin täytyy olla ns."Hyvisten_" puolella niiden politiikka on nyt seurattu ja maailma on kohta ydinsodan partaalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin täytyy olla ns."Hyvisten_" puolella niiden politiikka on nyt seurattu ja maailma on kohta ydinsodan partaalla!
Entä jios ns."Hyvikset"vain naamioituu sellaisiksi?
Mullakin raja on 1275.