Iltasanomat ei julkaise kommentteja
Mikä iltistä vaivaa. Kommentteja tarjoon, asiallisia. Koskaan ei läpi mene. Samat nimimerkit toistuu, keskusteluja ei jaksa lukea, ennalta arvattavia. Haista p...a julkaisu, palautetta on mennyt. Kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (102)
Itse lopetin Iltiksen lukemisen jo pari vuotta sitten, syynä arkadian sedän "kommentit".
Tää on tätä kun mitään ei saa sanoa!
Feministit ja tyttöhallitus!
Ennen oli parempi kommentointipalsta Ilta-Sanomissa.
Meni uudistuksen myötä huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin koko lehden lukemisen tuon takia.
Jos moderoinnissa ei edes pyritä objektiivisuuteen, onko syytä usko että siihen pyritään itse artikkeleissakaan?
Me puhutaan ihan totta joka uutisessa. Usko nyt saaatana!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että siellä joskus suljetaan kommentointi kesken kaiken siten, että ensin kommentteja saa kirjoittaa ja sitten koko kommentointi katoaa kokonaan, eikä artikkeliin enää voi kommentoida? Esim. Jere Karalahden päiväkotijutussa oli näin. Sinne alkoi tulla näitä kommentteja, että miten hän huumeidenkäyttäjänä voi perustaa päiväkodin, ja sitten yhtäkkiä kommentointi lopetettiin kokonaan ja kommentit hävisivät.
Me Sanomassa vältämme totuuden kertomista.
Anteeksi.
Toimittajien välistä keskustelua. Etätyötä.
Itselläni ei ainoastaan jätettiin pois asiallinen kommentti, vaan estettiin myös kaikki kommentointi. Iltalehti salli saman kommentin, joten myös jatkossa ostan ja luen sekä lähetän asialliset kommenttini vain Iltalehteen. Onko Iltasanomat todella niin poliittinen populistilehti ?
Mä en enää edes yritä kun sinne tuli se rekisteröitymis tai mikä onkaan pakko. En jaksa. Ihan sama mitä mieltä olen. Vaaleissa sitten vaikutan sen minkä voin.
Yllättävää.
Varsinkin kun olet valistamassa muita lukijoita uutisen kyseenalaisesta asenteellisuudesta, niin ei mene läpi. Kusetusta ei saa paljastaa.
Toimittajat käyvät keskusteluja keskenään.
Nyt kun tuli tämä kirjautumispakko ennen kommentointia niin olen huomannut että samat negatiiviset panettelijat saavat aina kommenttinsa läpi. Ei viitsi enää ollenkaan lukea vaikka ennen kommentit oli juttujen lähes parasta antia. Sama Iltalehden sivuilla. Siirryinkin kokonaan lukemaan ihan muiden sivustojen uutisjuttuja ja satunnaisesti enää seuraan otsikoita näistä kahdesta. Tämäkin sivusto on niin surkeaa teinien haistattelua ja mt-ongelmaisten harhoja että pitäis löytää joku fiksumpi paikka jossa keskustella.
Jos kommenteissa kritisoi asiallisesti ja kiihkottomasti intersektionaalista feminismiä, kommentit eivät varmasti mene läpi. Sanoman lisäksi sama ilmiö näkyy Ylellä.
köyhätkyykkyyn kirjoitti:
Ei minunkaan kommentteja enään julkaista. Olen köyhien ja pienituloisten puolella. Heitä yleensä kommenteissani puolustan mutta kommentteja ei julkaista.
Älä enää koskaan sano enääN niin sinunkin kommenttejasi voitaisiin julkaista!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan kommentteja enään julkaista. Olen köyhien ja pienituloisten puolella. Heitä yleensä kommenteissani puolustan mutta kommentteja ei julkaista.
Päätit sitten siteerata 2.5 vuotta vanhaa tekstiä sen vuoksi, että siinä oli mitätön kielioppivirhe.
Iltasanomat on liki alasajanut kommentoimahdollisuuden. Ikävä juttu, sillä monesti kommentit täydentävät juttua tai tuovat uuden kulman siihen.
Vastaavasti Hesari on parantanut mahdollisuutta kommentointiin. Liekö kyse siitä, että Hesari on pakko tilata. Näin saadaan fyrkat taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten siteerata 2.5 vuotta vanhaa tekstiä sen vuoksi, että siinä oli mitätön kielioppivirhe.
HV!
Auso Mattsson kirjoitti:
Itselläni ei ainoastaan jätettiin pois asiallinen kommentti, vaan estettiin myös kaikki kommentointi. Iltalehti salli saman kommentin, joten myös jatkossa ostan ja luen sekä lähetän asialliset kommenttini vain Iltalehteen. Onko Iltasanomat todella niin poliittinen populistilehti ?
Itse tein ilkeyttäni kokeeksi 4 venäjämyönteistä kommenttia ja 4 Venäjävastaista kommenttia. Kaikki 8 aika kesyjä kuitenkin. Arjan kolumniin. Arvaatteko mitkä 4 julkaistiin? No tietenkin ne 4 Venäjävastaista. Näin meitä mielipide muokataan. Anteeksi meillä om siis lehdistön vapaus, he hee.
Iltasanomat on samaa kommarin oksennusta kuin toverinsa punikkilehti Hesari.
Kuka niiden aivopestyjen punatoimittajien horinoita jaksaa edes lukea?
Miestoimittajat on tunnetusti puutteessa, niin kyllähän siinä itsevarmojen kommentoijien rentous ärsyttää.