Iltasanomat ei julkaise kommentteja
Mikä iltistä vaivaa. Kommentteja tarjoon, asiallisia. Koskaan ei läpi mene. Samat nimimerkit toistuu, keskusteluja ei jaksa lukea, ennalta arvattavia. Haista p...a julkaisu, palautetta on mennyt. Kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko kukaan niitä kommentteja? Kerran katsoin ja joku sekopääpersu oli kommentoinu kymmenellä eri nimimerkillä.
https://www.thesun.co.uk/news/8004709/scandinavian-women-hikers-dead-mo…
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskan tehtävänä on sosiaalinen manipulointi ja lukijoiden harhauttaminen. Keskustelu kielletään sen takia, että lukijoiden joukossa saattaa olla ihmisiä, joilla on tosiasioita, aitoa tietoa jostakin aiheesta. Näitä ei saa missään nimessä päästää ääneen. Siksi kommentointi on joko voimakkaasti sensuroitu tai kokonaan kiellettyä. Teidän kuuluu kiltisti ja mukisematta uskoa se, mitä massamedia teille kulloinkin syliin puskee.
Ja sinunko tympeitä salaliittoteorioitasi pitäisi julkaista?
Miksi ihmeessä?
Selvästi yleistä mielipidettä yritetään ohjata tiettyyn suuntaan. Varsinkin itse juttuun liittyvä kritiikki on ollut aina hyvin arka ja peitelty asia Ilta-Sanomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskan tehtävänä on sosiaalinen manipulointi ja lukijoiden harhauttaminen. Keskustelu kielletään sen takia, että lukijoiden joukossa saattaa olla ihmisiä, joilla on tosiasioita, aitoa tietoa jostakin aiheesta. Näitä ei saa missään nimessä päästää ääneen. Siksi kommentointi on joko voimakkaasti sensuroitu tai kokonaan kiellettyä. Teidän kuuluu kiltisti ja mukisematta uskoa se, mitä massamedia teille kulloinkin syliin puskee.
Ja sinunko tympeitä salaliittoteorioitasi pitäisi julkaista?
Miksi ihmeessä?
Ai minunko?
https://web.archive.org/web/20140125085955/https://blogs.timesofisrael…
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein jos eivät enää julkaise Pietarin trollitehtaan ja äärioikeiston kommentteja. Kommenttinne ovat aggressiivisia ja äärimmäisen vastenmielisiä.
Mitä oikein sössötät? Silloin kun samaa sukupuolta olevien avioliitot oli tapetilla IS sensuroi avioliittolain muutosta kannattavien mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein jos eivät enää julkaise Pietarin trollitehtaan ja äärioikeiston kommentteja. Kommenttinne ovat aggressiivisia ja äärimmäisen vastenmielisiä.
Mitä oikein sössötät? Silloin kun samaa sukupuolta olevien avioliitot oli tapetilla IS sensuroi avioliittolain muutosta kannattavien mielipiteet.[/quote
Niinkö? Milloin?
Senhän arvaakin millä tyylillä kommentoit. Ilmeisesti olet kommentoinut siellä vuosikausia.
Joo, lukekaa te jotain MV- julkaisua, älkää muuta. Joudutte täydelliseen uutispimentoon, mutta sehän teille passaakin.
Itse kommentoin juuri pariin kertaan Iltasanomien juttua Game of Thronesista.
Totesin, että minun puolestani Jon, Sansa ja Arya voisivat kaikki kuolla, koska mielestäni Lannisterit ja Daenerys on paljon mielenkiintoisempia.
Ilmeisesti mielipiteeni ei miellyttänyt arvoisaa toimittajaa, koska kommenttiani ei julkaistu. Myöhempi kommenttini kyllä meni heittämällä läpi.
Tarinan opetus: Älä toivo (puolueellisen) toimittajan lempihahmojen kuolemaa, äläkä kerro, että pidät joistain muista (fiktiivisistä) hahmoista enemmän, kuin Starkeista.
Olen pitänyt lapsia lapsellisina, mutta kyseinen toimittaja taitaa viedä voiton.
Il on parempi. Vaikka samanlainen valemedia sekin. Siellä tosin saa ilmeisesti kommentoida muutkin, kun vain jonkun tietyn mielipiteen omaavat.
Iltalehdellä on yksi tosi ärsyttävä, sovinistinen naistoimittaja joka välillä keksii päästään ihan ihmeellisiä tarinoita. Tiedättekö kenestä kyse?
Minun viestini Ilta Sanomiin menevät kyllä enimmäkseen läpi. En edes muista milloin ei olisi mennyt.
Täällä sensuuri puree tuon tuosta ja ennakkosyynin on läpäissyt vain yksi viesti. Välillä en todella keksi mikä sana ne heittää tarkastukseen eli hylätään.
Siellähän on monen tunnin jono. Kun kirjoitat 9 aamulla kommentti tulee esille klo 12 jos tulee.
Jaa, kyllämää olen saanut sinne omia kommenttejani näkymään, jopa röyhkeitäkin välillä, mutta silloin on yleensä ollut aihetta, koska ihmiset on yksinkertaisesti juntteja erityisesti tietokoneisiin liittyen.
Ainakun on yksikin Windows aiheinen uutinen niin sinne tulee kourallinen Linuxin kumartajia, juttu onvaan näin että samalla menetät ison nipun ohjelmistoja&pelejä kun vaihdat Linuxiin, tätä faktaa eivät suostu hyväksymään ja kukaan ei meinaa tajuta ottaa Windonws 10 PRO versiota missä saat edelleen estettyä pakkopäivitykset, HOME versiossa et saa.
Taidat olla kommentoinut itsesi epätoivottujen kommentoijien joukkoon. Kannattaa välillä vaihtaa se sähköposti, ip ja tyhjentää kattavasti kaikki selaimen/puhelimen seurantakikkareet.
Oletteko muistaneet laittaa ruksin kohtaan ”olen lukenut kommentointiohjeet”, jos puuttuu eivät julkaise?
ei tuota kannata henkilökohtaisesti ottaa. toisinaan valtaosan uutisista ei pysty kommentoimaan, vaikka valtaosa uutisista olisi sellaisia että olisivat aihepiiriltäänsellaisia eteivät keräisi minkäänlaisia kommentteja.
Samahan se on iltalehdes ja täällä ja kaikissa. Palattiin sensuurinaikaan että heilahti. Sitä olen pohtinut, hyödyttääkö tuo mitään kun itse ainakin vaan vahvistun mielipiteeni kanssa jos se sensuroidaan.
Nähtävästi helletrolleista mainitseminen johtaa viestin poistoon myös,olipa ylläri..IS onkin niiden trollien kilta lol.
Ilta-Sanomissa kommentin julkaisu ..tai paremminkin julkaisematta jättäminen.. riippuu siitä, kuka moderaattoreista on työvuorossa.
Putinisti-mielinen moderaattori (nimi jääköön mannitsematta) ei taatusti julkaise isänmaalista kannanottoa.