Tuo kadonnut Vesa Riihiluoma oli Eurooppa 3:n laulaja (nykyisin psykiatri)
Kommentit (189)
Veljensä toivoo, että löydetään elossa.
Ke-to välisenä yönä lähtenyt kotoaan, jättänyt koirat itsekseen, ei häne tapaistaan.
Bändi toiminut terapiana kadonneelle...
Ei tainnut tehdä Nikke Ankaroita vaan SIGin Inkiset.
Vierailija kirjoitti:
Vesa who?
Tahatonta komiikkaa vai halpa julkisuustemppu?
Joskus vuonna yksi ja kaksi yhden hitin tehnyt "Älä unohda minua"-laulaja tulee tunnetuksi katoamalla. Jottei häntä unohdettaisi?
Eikös näitä tuntemattomia tähtiä "katoa" ainakin yks per kesä? Että pääsee otsikoihin.
Eikä oikein voi sanoa myöskään, että toivottavasti on oikeesti kadonnut.
En tiedä, mitä Vesalle on käynyt, en tunne, enkä muista bändiä, mutta en myöskään näe perusteita olettaa, että kyseessä olisi joku julkisuustemppu. Joskus on joku laulaja lavastanut kuolemansa huomionhakuisuuttaan, mutta ei pidä olettaa, että muut tekevät samoin. Kyse on kadonneesta ihmisestä, oli sitten laulaja, psykiatri tai mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Moniko muistaa bändin?
On ollut lempi-bändini ja mulla on kaikki heidän levynsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tuntemattomia sekä biisi että sen esittäjä.
Et koskaan kuuntele radiota? Kuuntelitko kertosäkeeseen asti etkä silti tunnista?
En ole tuo mutta minä en kuuntele radiota koskaan. Paitsi pakosta esin bussissa jos kuljettajalla on radio päällä.
Moni "kaikkihan sen tietää kappale" on miniulle tuikituntematon aikä se minua haittaa.
Minulla on oma musiikkimaku ja kuuntelen silloin kun tahdon vain niitä. Puhehöpötykset radiossa ärsyttävät.
Ihmetyttää miksei voida informoida miksi olisi vaarassa...ja miten näin massiivisesti aletaan etsiä vaikka ollut kateissa vasta puolesta yöstä alkaen!!
En ole koskaan kuullutkaan ko. henkilöstä tai henkilön yhtyeestä.
^ Oletettavaa on, että läheisillä tietoa itsetuhoisuudesta.
" Hän on yhtyeen sielu ja se on hänelle ollut kaikki vuodet tärkeä terapiakanava."
Ei tainnut bädistä saada riittävästi terapiaa. Eikös tämä ole tuore isäkin?
Vai Eurooppa 3:n psykiatri. Aika Metallica-meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, en oikein ymmärtänyt viestiäsi. Kyseinen henkilö on koulutukseltaan psykiatrian erikoislääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en oikein ymmärtänyt viestiäsi. Kyseinen henkilö on koulutukseltaan psykiatrian erikoislääkäri.
Haittakse jotain, ettet ymmärtänyt? Tuskin tämä sulle tapahtui nyt ensimmäistä kertaa?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Moniko muistaa bändin?
Muistan jostain vanhasta haastattelusta lukeneeni, että Eurooppa 3:n laulaja oli harras uskovainen. Hyvin harvoin popparit puhuivat uskonnollisuudesta siihen aikaan (siis 90-luvun taitteessa), minkä takia asia on jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko muistaa bändin?
Muistan jostain vanhasta haastattelusta lukeneeni, että Eurooppa 3:n laulaja oli harras uskovainen. Hyvin harvoin popparit puhuivat uskonnollisuudesta siihen aikaan (siis 90-luvun taitteessa), minkä takia asia on jäänyt mieleen.
Facen mukaan kuuluu rymään :adventistiagnostikot, jossa on vain
1 jäsen...
Riihiluoma laulaa. Biisin nimi "Kunnes kuolen". Jotenkin synkän ja depressiivisen kuuloiset sanat. Onko kenties tuntoja omasta elämästään.
Vesistöistä etsitään :(
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/2712767/Kadonneesta+Vesasta+ei+vie…
Vierailija kirjoitti:
Usein psyk. alalle hakeutuville on itselläänkin (ollut) hoidon tarvetta. Seulotaanko tuota mitenkään hakuvaiheessa?
Ei seulota. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että on tehnyt itselleen jotain, on ollut jäämässä isosta jutusta kiinni-> Piia Ristikankare... Piikkiö Kaarina 1988.
Onko tähän liittyvä vain sun arvaus vai tiedätkö jommankumman taustoja, ettei olisi pelkkä arvaus?
Kova juttu jos palaset loksahtaisi oikeasti ristikankareen jutussa.
Toki itsellekin tuli mieleen ekana SIG Inkinen. Facessakin paljon kuvia lapsista. Pyörivätkö kenties samoissa piireissä muutenkin kuin musiikin yhdistämänä?
Vähän samalla logiikalla naapurisi voisi kuvitella että kun lähdet ulos menet nussimaan kaneja koska kauppakassisasi oli kerran pääsiäismuna. Suurella todennäköisyydellä naapuri kun kuitenkin hieman tervepäisempi yksilö, koska kaksi luonnevammaista trollia harvoin sattuu naapureiksi.
Missä soinut? Olen 31-vuotias mies enkä muista biisiä tai miestä. Kuuntelen joka päivä töissä ja automatkoilla radiota, enkä ole kuullut kertaakaan.
47v