Monensillako treffeillä seksiä potentiaalisen tuttavuuden kanssa
Tietenkään näihin ei ole mitään yksiselitteisiä sääntöjä, mutta monensilla treffeillä on sopiva aika harrastaa seksiä deitin kanssa?
Tuntuu, että jos liian pian, kiinnostus lopahtaa, mutta itse en kauhean kauan jaksa seksiä lykätäkään, kun se kuitenkin kertoo paljon yhteensopivuudesta.
Harrastin seksiä kuudensilla tai seitsemänsillä treffeillä, mutta nyt miehestä ei kuulu ja pohdin, mikä meni vikaan.
Kommentit (101)
Jos ei kolmansilla viimeistään, niin en jatkaisi enää neljänsille treffeille.
Sitten kun ollaan molemmat sitä mieltä että halutaan olla yhdessä.
- Ehkä mies toivoisi, että sinä otat yhteyttä.... Mutta kuten sanoit ei tähän kysymykseen ole vain yhtä oikeaa vastausta.. itse olisin, luultavasti valmis kolmansilla tai neljänsillä treffien siivittämänä. - Olen varmaan vähän kalkkis kun ajattelen, että hyvää kannattaa odottaa ja pitää tai pitänee kiinnostusta paremmin yllä, jollei heti avaa kaikkia luukkuja ja pieni vihjailevuus on usein paljon seksikkäämpää kun se, että ollaan vierekkäin heti aivan alasti.... Tai sitten en vain ole khdannut sellaista henkilöä, jonka kanssa olisin ollut valmis hyppäämään sänkyyn heti tai ensimmäsiten treffiien saattelemana..
Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tällaisia "sääntöjä". Siis jos synkkaa, ja tekee mieli, niin miksi sitä pitää vitkuttaa? Eikö ole ihan älytöntä, että kahden tunnin tuntemisen jälkeen seksi tekee naisesta huonon, mutta sitten vaikkapa neljän tunnin jälkeen tilanne on jotenkin eri?
Ja jos sitä kemiaa tosiaan löytyy, niin ei se siitä mihinkään katoa...
Vierailija kirjoitti:
Me puuhasteltiin kolmansilla treffeillä.
Onpas outoa ettei miehestä kuulu, tuskin pelimies noin pitkään olisi jaksanut odottaa seksiä?
Samaa mietin. Olisi voinut panna jo ajat sitten, jos olisi tehnyt aloitteen - pelimieheksi en siis usko.
Seksiä harrastan vasta parisuhteessa. En "tapailemani miehen" kanssa.
Ekoilla treffeillä jos molemmat haluaa. En jaksa mitään "sääntöjä".
- N 26
jos homma jäisi seksin harrastamiseen niin tuskin siitä koskaan olisi mitään tullutkaan, tämä on mun vakaa mielipide. tai aika omituinen maailmankatsomus pitäisi olla, jos hukkaisi kiinnostavaan ihmiseen paremmin tutustumisen siksi, että mentiin sänkyyn liian aikaisin. itse haluan tuntea ihmistä hieman ennen sänkyyn menemistä, mutta joskus on käynyt niinkin, että olen mennyt sänkyyn jo toisien treffien jälkeen ja siitä tuli hyvä suhde.
Vierailija kirjoitti:
jos homma jäisi seksin harrastamiseen niin tuskin siitä koskaan olisi mitään tullutkaan, tämä on mun vakaa mielipide. tai aika omituinen maailmankatsomus pitäisi olla, jos hukkaisi kiinnostavaan ihmiseen paremmin tutustumisen siksi, että mentiin sänkyyn liian aikaisin. itse haluan tuntea ihmistä hieman ennen sänkyyn menemistä, mutta joskus on käynyt niinkin, että olen mennyt sänkyyn jo toisien treffien jälkeen ja siitä tuli hyvä suhde.
Olet oikeassa. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että mitkään 'kirjoittamattomat deittailusäännöt' ovat tyhmiä, ja aikuisena ei tarvitsisi joutua pelaamaan enää mitään pelejä. Miehen hiljaisuus vain tekee epävarmaksi. ap
Ekoilla.
Joskus nuorena mietti hirveänä kaikkia "sääntöjä" että pitää odottaa sen ja sen verran... Nyt vanhempana ei kiinnosta mikä olisi se oikea käytäntö, vaan teen kuten haluan. Jos suhde kaatuu jo alkumetreille ekan seksikerran takia niin se olisi kaatunut myöhemminkin. Enkä haluaisi edes seurustella henkilön kanssa, joka on niin tyhmä että tuomitsee "helppouden" perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että mitkään 'kirjoittamattomat deittailusäännöt' ovat tyhmiä, ja aikuisena ei tarvitsisi joutua pelaamaan enää mitään pelejä. Miehen hiljaisuus vain tekee epävarmaksi. ap
no oletko ottanut yhteyttä tyyppiin? tosi ikävää tuollainen feidaaminen :( pelien pelaaminen, omituiset säännöt, feidaaminen, kaikki ihan ihme touhuja joista mulla tulee heti ei jatkoon -leima. onneksi ne tutustumisen arvoiset miehet eivät tuollaisia harrasta. toivottavasti asia selviää pian :) miten kauan muuten aikaa on kulunut?
Silloin kun molemmista siltä tuntuu.
Kannattaa harrastaa seksiä vasta sitten, kun tuntee miestä jo enemmän, ei missään nimessä ensimmäisillä kerroilla. Miehet eivät sitoudu, jos naiset antavat liian helposti ja aina löytyy helposti uusi joka antaa. Toisaalta myös naiset voivat harrastaa seksiä ja sitten jättää, jos mies on huono sängyssä, joten myös miehelle tämä on kaksiteräinen miekka.
Mutta jos löytää miehen nettitreffeiltä, niin ei kannata harrastaa seksiä ensimmäisillä kerroilla, koska miehellä valikoimaa netissä riittää.
Potentiaalinen tuttavuus? Itse en kyllä harrasta seksiä tuttavien kanssa vaan kumppanin tai deitin kanssa joten vaikea vastata.
Puhun nyt omasta puolestani, mutta en menisi ensimmäisillä treffeillä.
Silloin kun olin sinkku, niin saatoin mennä treffeille 1 -5 eri miehen kanssa esimerkiksi kuukaudessa. Jos olisin mennyt kaikkien kanssa sänkyyn niin aikamoista.
Miten voi edes ajatella, kun ensimmäisillä treffeillä ihmiset ovat miltei outoja toisilleen? Miten voi tuntemattoman ihmisen kanssa mennä niinkin intiimiin asiaan kuin seksiin?
Jonkin verran sen ihmisen tuntemista ja tunteita pitää olla, että seksi edes on nautittavaa. Aika kamalaa olisi, jos jälkeenpäin huomaisi, että mies olikin ihan pelimies, mäntti tai mulkero, sitä ei vain tajunnut ensimmäisillä treffeillä ja oli erehtynyt jo menemään sänkyyn.
Harmituksen tunne olisi silloin sietämätön ja morkkaisin itseäni tyhmäksi, joka tietysti olinkin ollut. Suoraan sanoen se, että menisin mäntin tai itselleni täysin sopimattoman miehen kanssa sänkyyn oikopäätä sen enempää ajattelematta on jo ajatuksena että ei kiitos.
Ehkä miehestä seksin jälkeen tuntui ettette sovi yhteen?
Kun on ensin pari viikkoa viestitelty Tinderissä niin ihan hyvin voi jo ekoilla treffeillä hypätä sänkyyn
Kolme kertaa ensimmäisillä treffeillä, pari kertaa kolmansilla treffeillä. M50
Me puuhasteltiin kolmansilla treffeillä.
Onpas outoa ettei miehestä kuulu, tuskin pelimies noin pitkään olisi jaksanut odottaa seksiä?