Ootteko huomanneet Helsingin keskutassa sen saman vanhan mummon joka kerjää vuodesta toiseen?
On kyykyssä sielä maassa.
Kai sillä nyt on jokin muukin tapa hankkia rahaa?? Näin hänet ekan kerran 6 vuotta sitten ja nyt taas reilu kuukausi sitten.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamallaan kerjäävä romaninainen järkyttää minua. Toivottavasti kukaan ei vahingoita häntä.
Rautatieaseman kerjäläisrouva kerjäsi vuosia sitten Malmilla ja hoki aina anna markka. Nykyisin hän pyytää kahta euroa tai kerran hän pyysi minua ostamaan makkaran. :D
Ostitko?
Toivottavasti kerjääminen kiellettäisiin.. ainakin tuo paraatipaikoilla makaaminen kuppi kourassa. Eivät ole tämän yhteiskunnan tuotetta tuollaiset tavat.
Eipäs kun just hyvää aktivointia. Ajattelin että voisi alkaa nyt työttömänä kerjäämään lisätienestiä
Tää anna markka, anna euro mummo, on istunut siellä rautatieasemalla viimeiset 30 vuotta. Mua on kovasti kiinnostanut käydä juttelemassa hänen kanssaan, että mikä hänen tarinansa oikeasti on. Ymmärrän kyllä, että mt-ongelmista on kyse, viime vuosina on ollut fyysisestikin huonompikuntoisen oloinen.
Luin Suomi24desta että hän on kuollut.
- Asun länsi-Helsingissä ja näen tämän naisen usein viiden aikoihin. Ei kerjää täälläpäin ikinä. Varmaan vain siellä keskustassa?[/quote]-
-Töölön rouva kerjuulla?[/quote]-
Töölö ei ole länsi- Helsingissä.