Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki köyhät mustikoita poimimaan!

köyhä
06.07.2016 |

Saatte vähän terveellistä ravintoa ilmaiseksi. Ja jos kunto riittää, niin saatte myös lisäansioita. Mä en siihen taivu.
T: köyhä ja selkävaivainen, joka poimii noin 2 kg kerralla pikkuhiljaa. Parempi sekin kun ei mitään :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis älkää taas aloittako tätä :(

Vierailija
2/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh. Mä olen allerginen metsälle. Hyttysille ja jollekkin heinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ku ei kaikki työttömät...

Vierailija
4/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakoja ovat. Odotellaan nyt kuitenkin, että kypsyy. Vai lähdenkö 400 km matkan sinne Etelä-Suomeen poimimaan? Kunhan kypsyy, poimin niin paljon kuin pakastimeen sopii ja isän pakastimeen kanssa ja veljen ja poikien. Paitsi että pitää jättää tilaa puolukoillekin. En minä ehdikään poimia sitten enempää, koska on tehtävä muutakin, kuten haettava töitä. Mulla on kyllä työpaikka, mutta tästä ei jää oikein mitään käteen. Lomakausi sattui nyt sopivasti marja-aikaan tänä vuonna. 

Vierailija
5/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on Etelä-Suomen köyhille. Mun on pakko käy nyt jo poimimassa, vaikka on meilläkin vielä raakileitakin. Nuo reippaat vietnamilaiset poimii ne muuten taas nenän edestä myyntiin.

Hirveätä hommaa tuo poimiminen, mutta ei ole varaa ostaa muilta.

Vierailija
6/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen kohta poimimaan itselleni mustikka-banaanismoothien Hesburgerista, njomnjom

Vierailija
7/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo tsekkailemassa mustikkatilannetta, totesin että liikaa raakileita vielä. Huomasin myös että eipä ole muita haitannut, useampi paikka tyjäksi vedetty. Onneksi mettää löytyy lähistöltä kyllä niin paljon että eiköhän niitä jää mullekkin.

Vierailija
8/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain köyhät? Miksi ei vaihteeksi kaikki rikkaat?

Vierailija
9/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa, kun on tottunut nostamaan ilmaista rahaa luukusta ja vetkuloimaan päivät pitkät. Ei tulisi mieleenkään mennä hikoilemaan jonnekin metsään ja itikoita tappamaan. Hei mulla on vain kolme sanaa: Kela, laiskuus, EVVK

Vierailija
10/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen jatkan, että mielummin ulisen täällä noin 8 tuntia joka päivä köyhyydestä yms. arvostelen ihmisiä, kuin kerään jotain mustikoita. 

Vierailija
11/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömät eivät jne......

:)