Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjua mies

Vierailija
06.07.2016 |

joka viestittelee "kaverillisesti" mutta kokoajan ja tiedän että on minusta kiinnostunut?

Tuntuu typerältä sanoa, että en ole kiinnostunut, kun toinen ei suoraan mitään treffejä ehdota. Himmailenko vaan vastailua ja vastailen suht lyhyesti vai mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Ikävä roikuttaa toiveikasta miestä noin.

Vierailija
2/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkin verran kokemusta näistä. Olen tehnyt niin, etten ole kellekään sanonut koskaan suoraan mitään, vaan osoittanut viesteilläni, että ollaan liian eri puusta veistettyjä. En ole myöskään koskaan laittanut itse ensin viestejä tai kysellyt kamalasti muista kuin tylsistä aiheista (kuten koulu tai työ).

Tuo niitä on parhaiten toppuutellut, vaikka välillä ne saattaa lauantai-iltaisin kaljapäissään erehtyä laittamaan viestiä. Kunnes saan ne taas hiljenemään. Olen myös keksinyt tekosyitä, kuten "sori, en ole käynyt facebookissa pitkään aikaan" tai suoranaisesti "sori tosi paljon kun vastaus kesti, en ole kyllä saanut tästä viestistä mitään ilmoitusta??". Tai lukenut viestin, mutta vastannut siihen viikon viiveellä.

Kyllä ne tajuaa, ajan kanssa jos ei muuten. Nopea vastailu ja heiltä kyseleminen antaa viboja, että saattaisit olla kiinnostunut. Niin pitkään ne jaksaa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2 jatkaa.

Itse en ole koskaan halunnut olla ns suora tai tyly, koska pelissä on aina ollut muitakin kuin vain tämä "kaverisuhde". Eli kyseessä olleet kavereiden kaverit ym. joiden (niiden toisten) kaveruutta en ole halunnut menettää. Menisi kasvot, jos alkaisi tylyttää kaverin-kaveri-miehiä ihan urakalla.

Vierailija
4/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jostain miehestä josta olet kiinnostunut, sano että olit treffeillä tms. Tällainen hienovarainen tapa vihjata että näet kyseisen miehen vain kaverina. Toiminut mulla aina

Vierailija
5/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo kirjoitti:

Mulla on jonkin verran kokemusta näistä. Olen tehnyt niin, etten ole kellekään sanonut koskaan suoraan mitään, vaan osoittanut viesteilläni, että ollaan liian eri puusta veistettyjä. En ole myöskään koskaan laittanut itse ensin viestejä tai kysellyt kamalasti muista kuin tylsistä aiheista (kuten koulu tai työ).

Tuo niitä on parhaiten toppuutellut, vaikka välillä ne saattaa lauantai-iltaisin kaljapäissään erehtyä laittamaan viestiä. Kunnes saan ne taas hiljenemään. Olen myös keksinyt tekosyitä, kuten "sori, en ole käynyt facebookissa pitkään aikaan" tai suoranaisesti "sori tosi paljon kun vastaus kesti, en ole kyllä saanut tästä viestistä mitään ilmoitusta??". Tai lukenut viestin, mutta vastannut siihen viikon viiveellä.

Kyllä ne tajuaa, ajan kanssa jos ei muuten. Nopea vastailu ja heiltä kyseleminen antaa viboja, että saattaisit olla kiinnostunut. Niin pitkään ne jaksaa yrittää.

Tollo, todellakin.

Vierailija
6/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylyä torjua ihminen joka ei ole edes tehnyt aloitetta. Suosittelen samaa kuin nelonen, eli mainitse jutellessa käyneesi treffeillä tai tavanneesi jonkun kiinnostavan.

7/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan suoruutta. Tylyys on aivan eri asia kuin suoruus. En usko, että kaveruutta suojaa se, että toinen saa elätellä mielikuviaan ja tuleekin vasta sitten myöhemmin torjutuksi. 

Suora ihminen sanoo, mitä tarkoittaa ja tarkoittaa, mitä sanoo. Tämä sanominen sisältää myös toisen ihmisen kunnioituksen ja normaalit kohteliaisuussäännöt.

Itselleni tulee mieleen jotain tämäntapaista; "Sopisiko sinulle jutella. Mitä sinä ajattelet meidän ystävyydestämme? Itse ajattelen, että haluan olla vain kaveri. Jotta säilyisimme ystävinä, on rajattava aika tarkkaan ettei siihen tule romantiikkaa, koska siihen en tähtää"  

Kuulostaako tämä yhtään siltä, että voisit sanoa? Tai millaisin sanoin mieluiten itse ilmaisisit tilanteen?

Vierailija
8/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo kirjoitti:

Numero 2 jatkaa.

Itse en ole koskaan halunnut olla ns suora tai tyly, koska pelissä on aina ollut muitakin kuin vain tämä "kaverisuhde". Eli kyseessä olleet kavereiden kaverit ym. joiden (niiden toisten) kaveruutta en ole halunnut menettää. Menisi kasvot, jos alkaisi tylyttää kaverin-kaveri-miehiä ihan urakalla.

Tämä. Ja aivan hyvin voinkin olla tämän miehen kaveri. En vaan ole kiinnostunut romanttisessa mielessä hänestä. En myöskään viestittele kavereideni kanssa 24/7. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi