Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähiomaisen ilmoittaminen sairaalaan?

Vierailija
06.07.2016 |

Onko täällä ketään joka olisi onnistunut ilmoittamaan lähiomaistiedon sairaalaan olematta itse potilaana kyseisessä sairaalassa? Yritin naapurikaupungin yliopistolliseen sairaalaan päivittää tätä tietoa, mutta eivät suostuneet koska en ole potilas. Säännöt kuulemma estävät katsomasta tietoja omasta pyynnöstäni huolimatta. Kyseinen sairaala on se, jonne minut vietäisiin jos jotain vakavaa sattuisi ja tiedän ettei siellä ole yhtään voimassa olevaa yhteystietoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiomainen ja hoitotahto ilmoitetaan omaan terveyskeskukseen. Se hoitotahto pitää toimittaa kirjallisena omalla ja todistajien allekirjoituksilla varustettuna.

Lähiomainen on tarkistettu tasaisin väliajoin sekä tk:ssa, että kaikenmaailman poliklinikoilla rutiinina ihan ilman papereitten kirjoittelua. Hoitotahdon taas voi kirjata itse omakantaan.

Vierailija
22/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole mitään omaistietoja järjestelmässä eikä potilas itse pysty niitä kertomaan, poliisi auttaa. Sairaaloilla on sinne viranomaispuhelinnumero jonne soittamalla selviää puolisot, lapset, samassa osoitteessa asuvat yms. 

Ei aina toimi tuokaan; esim minulla avioeron harkinta-aika meneillään enkä todellakaan halua että tuleva ex-mies on lähiomainen tällaisessa tilanteessa mutta häne i ole poismuutostaan huolimatta tehnyt digi- ja väestötietojärjestelmään osoitteenmuutosta joten viranomaisten silmissä asumme samassa osoitteessa tälläkin hetkellä vaikka kohta se puoli vuotta on jo kulunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiomainen ja hoitotahto ilmoitetaan omaan terveyskeskukseen. Se hoitotahto pitää toimittaa kirjallisena omalla ja todistajien allekirjoituksilla varustettuna.

Lähiomainen on tarkistettu tasaisin väliajoin sekä tk:ssa, että kaikenmaailman poliklinikoilla rutiinina ihan ilman papereitten kirjoittelua. Hoitotahdon taas voi kirjata itse omakantaan.

Minlta ei ole koskaan tarkistettu.

Vierailija
24/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitaja ja en minä ainakaan tiedä miten meidän potilasjärjestelmästä näkee potilaan omakannan kirjoitukset.